NielsenIQ (NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח מצב הטכנולוגיה והמוצרים בני הקיימא (T&D) שלה, אשר מציג מגמות קריטיות לעידוד הצמיחה במגזר. לקראת הכנת המותגים לשנה עם העדפות מתפתחות של צרכנים, עולה מהדו"ח כי הגורמים החשובים ביותר לעמידה בציפיות הצרכנים הם מחיר משתלם, נוחות, קיימות ומעורבות של בינה מלאכותית.
NielsenIQ (NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח מצב הטכנולוגיה והמוצרים בני הקיימא (T&D) שלה, אשר מציג מגמות קריטיות לעידוד הצמיחה במגזר. לקראת הכנת המותגים לשנה עם העדפות מתפתחות של צרכנים, עולה מהדו"ח כי הגורמים החשובים ביותר לעמידה בציפיות הצרכנים הם מחיר משתלם, נוחות, קיימות ומעורבות של בינה מלאכותית.
NIQ, החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, הודיעה על מינויו של סטין לומהולט-ת'ומסן לתפקיד מנהל המסחר הראשי החדש של החברה, זאת החל מ-1 בנובמבר 2024. סטין יניע את אסטרטגיית הלקוח ויגביר את הצמיחה העולמית בזמן שחברת NielsenIQ תרחיבה את יכולותיה לספק תובנות קריטיות-משימה בנוגע להשקפה המקיפה והמושלמת ביותר של התנהגות קנייה של צרכנים. יכולות הבינה המלאכותית של NIQ, בצירוף הנכסים של ליבת הנתונים של ה-AI וטביעת הרגל הגלובלית שאין כמותה, ממוצבות באופן ייחודי מתוך מטרה להעניק ללקוחות את ה-Full View™: השקפה
NIQ, החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, הודיעה היום על השקת פתרונות לדוגמא בתמהיל שיווקי Marketing Mix Modelling MMM), המסייעים ללקוחות גלובליים לייעל את ההשקעות והיעילות שלהם בשיווק. זהו חלק מההתרחבות הגלובלית של חטיבת המדיה של NIQ, המדגישה את המחויבות המתמשכת של NIQ לספק ללקוחות את ה-Full View™ ולחזק את יכולות השיווק שלהם. עם כיסוי עולמי על פני יותר מ- 75 מדינות, ה-MMM של NIQ מבוסס על מהימנות הנתונים של החברה ברמת החנות הקניינית, וכן 100 שנות מומחיות בתעשייה ומומחיות אנליטית.
NielsenIQ (NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני גלובלי, פרסמה את דו"ח המבט הצרכני שלה למחצית השנה: המדריך לשנת 2025, המזהה זרזים עיקריים בענפים שונים. המחקר, שעסק במגמות עתידיות, גילה כי צרכנים ממשיכים להיות נחושים וגמישים למרות חוסר הוודאות והוא מספק מפת דרכים אסטרטגית למשווקים קמעוניים המעוניינים להרחיב את מעגל הצרכנים שלהם ב-12-18 החודשים הקרובים ומעבר לכך.
בתעשיית היופי המתפתחת ללא הרף, למלא ולהבין בקשות משמעותיות של צרכנים הפכו להיות בחשיבות עליונה, בייחוד בעקבות השינויים המשמעותיים לאחר מגפת הקורונה. NIQ פרסמה היום את דו"ח חדשנות היופי הגלובלי שלה, שמקורו במדידת החדשנות של NIQ BASES, המספקת מבט מקיף על מצב החדשנות והמגמות העתידיות בתעשיית היופי ב-14 שווקים.
NielsenIQ (NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה.
NIQ המבוססת על CGA מרחיבה את On Premise Measurement (OPM) לשוק הגלובלי. On Premise מהווה 61% ממכירות המשקאות האלכוהוליים בעולם מבחינת ערך, מה שהופך אותו לחיוני עבור בעלי מותגים המעוניינים להמשיך ולהשקיע בתחום. On Premise מציע פלטפורמה חשובה לגיבוש ערך עבור המוצר, כמו גם נאמנות לקוחות בטווח הארוך. טענה זו מומחשת בחלקה על ידי העובדה שבאופן כללי מותגי המשקאות האלכוהוליים פחות נפגעו מאיומי המותגים הפרטיים לעומת קטגוריות FMCG אחרות. נפח המותגים הפרטיים בקרב לקוחות Off Premise עמד על פחות מ-10% מסך ה
NielsenIQ(NIQ) הכריזה היום על ההשקה של חוויית משתמשים משולבת עבור לקוחות גלובליים של Consumer Panel. חוויה זו מעניקה תצוגה מלאה של נתוני קמעונאות מדידים ומעוררת לחיים נתוני Consumer Panel – הכול בפלטפורמה אחת: NIQ Discover. הודות למיקוד בשיפור חוויית הלקוחות, הפלטפורמה Discover ממנפת ארכיטקטורה חדשה ומבוססת ענן ומנוע צבירה כדי להעניק נגישות מהירה יותר לנתונים וגמישות רבה יותר למשתמשים.
NielsenIQ חברה מובילה בתחום המדידה וניתוח הנתונים, מכריזה על הסכם עם עסק פתרונות השיווק של TransUnion (סימול בורסת ניו יורק: TRU), TruAudience® , במטרה לחבר את הנתונים הצרכניים של NielsenIQ עם מרחבי הזהות של שותפיה לטובת מידול קהלים. מאמץ משותף זה עושה שימוש בנתוני צד א' של NielsenIQ בנוגע לרכישות FMCG (מוצרי צריכה שוטפים) וב- Identity Resolution של TransUnion עבור קישוריות נתונים, במטרה לסייע לחברות מדיה ו-AdTech ליצור קמפיינים בעלי השפעה בקרב מגזרי קהל על בסיס רכישות צרכניות.
NielsenIQ חיזקה את הפרקטיקה הקמעונאית הגלובלית המובילה שלה עם צירופה של דואן אי. נורוול כמנהל גלובלי של מעבדת הקמעונאית החדשה שהקימה NielsenIQ לאחרונה. בתפקידה החדש, נורוול תוביל צוות מתקדם שנוצר כדי לזהות טוב יותר את צרכי הלקוחות הקמעונאיים, לתכנן פתרונות ולאפשר לקמעונאים להשתמש בחבילת המוצרים המלאה של NielsenIQ כדי שתעזור להם להניע את העסק שלהם. נורוול תבנה אסטרטגיית מכירות וניהול מסחרי שמטרתה להרחיב את המיקוד האנליטי הקמעונאי של NielsenIQ ולאפשר צמיחה בתוך היחידה העסקית.
NielsenIQ, חברת שירותי מידע גלובלית, מינתה את טרייסי מסי כמנהלת התפעול הראשונה של החברה. היא תדווח למנכ"ל ותפקח על כל ההיבטים המסחריים של המוצרים, תהיה אחראית להכנסות, תוכניות פיתוח מוצר, אסטרטגיות של יחידות עסקיות וכל ההיבטים הפונים לשוק של NielsenIQ.
NielsenIQ, חברת שירותי המידע הגלובלית, הודיעה על רכישת CGA, ספקית של תובנות ברמה המקומית. רכישה זו מתבססת על ההשקעה מ-2009 של NielsenIQ ב-CGA ותספק את פתרון המדידה והתובנות החדשני והמדוקדק ביותר של משקאות אלכוהוליים, מתוך מטרה אחת ויחידה, והיא לעזור ללקוחות להשיג צמיחה.
NielsenIQ, חברת שירותי המידע הגלובלית, הודיעה על השקת NielsenIQ Activate, פתרון תוכנה כשירות (SaaS) המאפשר לקמעונאים להאיץ הזדמנויות הכנסה, באמצעות מדיה קמעונאית ותובנות לקוח מקיפות, המפעילות את הקונים עם הצעות קידום מכירות מותאמות באופן אישי.
NielsenIQ הודיעה כי רכשה את ciValue, ספקית תוכנה כשירות המועדפת לקמעונאים ברחבי העולם, המניעה תוכניות נאמנות לקוחות באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת. עם רכישה זו, ורטיקאל המדיה הקמעונאית של NielsenIQ עושה את הצעדים הבאים לקראת הפעלת תוכניות מדיה קמעונאיות חכמות ואוטומטיות יותר שניתנות להרחבה.