ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " NielsenIQ"

המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו

המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ)

בתעשיית היופי המתפתחת ללא הרף, למלא ולהבין בקשות משמעותיות של צרכנים הפכו להיות בחשיבות עליונה, בייחוד בעקבות השינויים המשמעותיים לאחר מגפת הקורונה. NIQ פרסמה היום את דו"ח חדשנות היופי הגלובלי שלה, שמקורו במדידת החדשנות של NIQ BASES, המספקת מבט מקיף על מצב החדשנות והמגמות העתידיות בתעשיית היופי ב-14 שווקים.
NIQ פרסמה את דו

NIQ פרסמה את דו"ח ההתקדמות לשנת 2023 בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)

NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, פרסמה את דו"ח ההתקדמות השני שלה בנושאי סביבה, חברה ופיקוח (ESG)המפרט את עדיפויות ESG של החברה, את הדרך בה היא מיישמת עקרונות הכללה וקיימות במודל העסקה שלה ואת המחויבות שלה לאספקת מודיעין וחדשנות ללקוחותיה עם השפעה חיובית על הכלכלה, הקהילה והסביבה.
NielsenIQ (NIQ) המבוסס על CGA מחזק את On Premise Measurement (OPM) ומשתף שירותי מעקב אחר מותגי משקאות אלכוהוליים

NielsenIQ (NIQ) המבוסס על CGA מחזק את On Premise Measurement (OPM) ומשתף שירותי מעקב אחר מותגי משקאות אלכוהוליים

‏NIQ המבוססת על CGA מרחיבה את On Premise Measurement (OPM) לשוק הגלובלי. On Premise מהווה 61% ממכירות המשקאות האלכוהוליים בעולם מבחינת ערך, מה שהופך אותו לחיוני עבור בעלי מותגים המעוניינים להמשיך ולהשקיע בתחום. On Premise מציע פלטפורמה חשובה לגיבוש ערך עבור המוצר, כמו גם נאמנות לקוחות בטווח הארוך. טענה זו מומחשת בחלקה על ידי העובדה שבאופן כללי מותגי המשקאות האלכוהוליים פחות נפגעו מאיומי המותגים הפרטיים לעומת קטגוריות FMCG אחרות. נפח המותגים הפרטיים בקרב לקוחות Off Premise עמד על פחות מ-10% מסך ה
NielsenIQ ‏(NIQ) משחררת את העוצמה הגלומה בחוויית משתמשים מחוברים באמצעות Consumer Panel ונתוני קמעונאות מדידים שמשולבים בפלטפורמה NIQ Discover

NielsenIQ ‏(NIQ) משחררת את העוצמה הגלומה בחוויית משתמשים מחוברים באמצעות Consumer Panel ונתוני קמעונאות מדידים שמשולבים בפלטפורמה NIQ Discover

‏ NielsenIQ(NIQ) הכריזה היום על ההשקה של חוויית משתמשים משולבת עבור לקוחות גלובליים של Consumer Panel. חוויה זו מעניקה תצוגה מלאה של נתוני קמעונאות מדידים ומעוררת לחיים נתוני Consumer Panel – הכול בפלטפורמה אחת: NIQ Discover. הודות למיקוד בשיפור חוויית הלקוחות, הפלטפורמה Discover ממנפת ארכיטקטורה חדשה ומבוססת ענן ומנוע צבירה כדי להעניק נגישות מהירה יותר לנתונים וגמישות רבה יותר למשתמשים.
NielsenIQ ו- TransUnionמשתפות פעולה במטרה לאפשר פרסום ממוקד על בסיס נתוני צד א' של רכישות קמעונאיות

NielsenIQ ו- TransUnionמשתפות פעולה במטרה לאפשר פרסום ממוקד על בסיס נתוני צד א' של רכישות קמעונאיות

NielsenIQ חברה מובילה בתחום המדידה וניתוח הנתונים, מכריזה על הסכם עם עסק פתרונות השיווק של TransUnion (סימול בורסת ניו יורק: TRU), ‏TruAudience® , במטרה לחבר את הנתונים הצרכניים של NielsenIQ עם מרחבי הזהות של שותפיה לטובת מידול קהלים. מאמץ משותף זה עושה שימוש בנתוני צד א' של NielsenIQ בנוגע לרכישות FMCG (מוצרי צריכה שוטפים) וב- Identity Resolution של TransUnion עבור קישוריות נתונים, במטרה לסייע לחברות מדיה ו-AdTech ליצור קמפיינים בעלי השפעה בקרב מגזרי קהל על בסיס רכישות צרכניות.
NielsenIQ מאיצה את הרחבת אסטרטגיית הקמעונאות הגלובלית עם הוספת מנהלת למעבדת הקמעונאות, דואן אי. נורוול

NielsenIQ מאיצה את הרחבת אסטרטגיית הקמעונאות הגלובלית עם הוספת מנהלת למעבדת הקמעונאות, דואן אי. נורוול

NielsenIQ חיזקה את הפרקטיקה הקמעונאית הגלובלית המובילה שלה עם צירופה של דואן אי. נורוול כמנהל גלובלי של מעבדת הקמעונאית החדשה שהקימה NielsenIQ לאחרונה. בתפקידה החדש, נורוול תוביל צוות מתקדם שנוצר כדי לזהות טוב יותר את צרכי הלקוחות הקמעונאיים, לתכנן פתרונות ולאפשר לקמעונאים להשתמש בחבילת המוצרים המלאה של NielsenIQ כדי שתעזור להם להניע את העסק שלהם. נורוול תבנה אסטרטגיית מכירות וניהול מסחרי שמטרתה להרחיב את המיקוד האנליטי הקמעונאי של NielsenIQ ולאפשר צמיחה בתוך היחידה העסקית.
NielsenIQ מכריזה על טרייסי מסי כמנהלת תפעול ראשית

NielsenIQ מכריזה על טרייסי מסי כמנהלת תפעול ראשית

NielsenIQ, חברת שירותי מידע גלובלית, מינתה את טרייסי מסי כמנהלת התפעול הראשונה של החברה. היא תדווח למנכ"ל ותפקח על כל ההיבטים המסחריים של המוצרים, תהיה אחראית להכנסות, תוכניות פיתוח מוצר, אסטרטגיות של יחידות עסקיות וכל ההיבטים הפונים לשוק של NielsenIQ.
NielsenIQ רוכשת את CGA כדי לבנות יכולות מדידה מקומיות מובילות שוק

NielsenIQ רוכשת את CGA כדי לבנות יכולות מדידה מקומיות מובילות שוק

NielsenIQ, חברת שירותי המידע הגלובלית, הודיעה על רכישת CGA, ספקית של תובנות ברמה המקומית. רכישה זו מתבססת על ההשקעה מ-2009 של NielsenIQ ב-CGA ותספק את פתרון המדידה והתובנות החדשני והמדוקדק ביותר של משקאות אלכוהוליים, מתוך מטרה אחת ויחידה, והיא לעזור ללקוחות להשיג צמיחה.
NielsenIQ משיקה פתרון מדיה קמעונאי להפקת רווחים מנכסים ומדידת החזר על השקעה עבור קמעונאים

NielsenIQ משיקה פתרון מדיה קמעונאי להפקת רווחים מנכסים ומדידת החזר על השקעה עבור קמעונאים

NielsenIQ, חברת שירותי המידע הגלובלית, הודיעה על השקת NielsenIQ Activate, פתרון תוכנה כשירות (SaaS) המאפשר לקמעונאים להאיץ הזדמנויות הכנסה, באמצעות מדיה קמעונאית ותובנות לקוח מקיפות, המפעילות את הקונים עם הצעות קידום מכירות מותאמות באופן אישי.
NielsenIQ רוכשת את ciValue, ספקית פלטפורמת בינה מלאכותית קמעונאית

NielsenIQ רוכשת את ciValue, ספקית פלטפורמת בינה מלאכותית קמעונאית

NielsenIQ הודיעה כי רכשה את ciValue, ספקית תוכנה כשירות המועדפת לקמעונאים ברחבי העולם, המניעה תוכניות נאמנות לקוחות באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת. עם רכישה זו, ורטיקאל המדיה הקמעונאית של NielsenIQ עושה את הצעדים הבאים לקראת הפעלת תוכניות מדיה קמעונאיות חכמות ואוטומטיות יותר שניתנות להרחבה.
NielsenIQ: ששים אחוזים מההשקות מחדש של מוצרים אינן משתלמות

NielsenIQ: ששים אחוזים מההשקות מחדש של מוצרים אינן משתלמות

יותר מ-230,000 מוצרים חדשים מושקים מדי שנה ברחבי העולם, אולם רק 8% מהצרכנים מחויבים למותג הנוכחי שלה. כך עולה ממחקר של NielsenIQ. כדי להישאר רלוונטי בסביבה התחרותית המתפתחת כל הזמן, מותגים צריכים להסתגל או להסתכן באובדן נתח שוק. עם זאת, אם מותגים ממתינים זמן רב מדי כדי להטמיע התפתחות, זה עלול להיות מאוחר מדי.
NielsenIQ  קובעת את הקצב למהפכת מדידה רב-ערוצית

NielsenIQ קובעת את הקצב למהפכת מדידה רב-ערוצית

חברת NielsenIQ, מובילה בתעשייה במדידה גלובלית וניתוח נתונים, הודיעה היום על שני הסכמי רכישה מרכזיים שלData Impact ו-Rakuten Intelligence. רכישות אלה יניעו ערך משמעותי לפתרונות המסחר האלקטרוני ומדידה רב-ערוצית של NielsenIQ ויאפשרו לחברה לחולל מהפכה בתעשיות המדידה הצרכניות והקמעונאיות עם מבט מקיף על השוק המקוון, החל מהפצת מוצרים וכלה במכירות.
NielsenIQ ו-J.D. Power חתמו על הסכם התקשרות אסטרטגית

NielsenIQ ו-J.D. Power חתמו על הסכם התקשרות אסטרטגית

החברות NielsenIQ ו-J.D. Power חתמו על הסכם התקשרות אסטרטגית כדי להביא את מחקרי תעשיית הרכב שאין שני להם לשווקים עיקריים במגמת צמיחה.
1