המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ)

דרוג:

המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ)

 

*למותגי טיפוח אישיים שאימצו חדשנות בשנת 2023 יש סיכוי גבוה פי 2.5 לחזות בגידול מכירות.

*20% מהשקות החדשנות ב-2023 באירופה היו בקטגוריות טיפוח העור והשיער.

*הפעלה יעילה מובילה לעלייה של 20% במכירות מונעות מודעות.

 

שיקאגו, 12 בספטמבר 2024, (BUSINESS WIRE):

בתעשיית היופי המתפתחת ללא הרף, למלא ולהבין בקשות משמעותיות של צרכנים הפכו להיות בחשיבות עליונה, בייחוד בעקבות השינויים המשמעותיים לאחר מגפת הקורונה. NIQ פרסמה היום את דו"ח חדשנות היופי הגלובלי שלה, שמקורו במדידת החדשנות של NIQ BASES, המספקת מבט מקיף על מצב החדשנות והמגמות העתידיות בתעשיית היופי ב-14 שווקים.

 

מותגי טיפוח אישיים שאימצו חדשנות בשנת 2023 יהיו בסבירות גבוהה פי 2.5 לחזות בצמיחה כוללת במכירות בהשוואה לאלו עם מכירות חדשנות שלא משתנות או אפילו פוחתות. חידושים עוצמתיים מושכים קונים חדשים, יוצרים הזדמנויות שימוש חדשות, מצדיקים פרמיות של מחירים ושומרים על מותגים בראש העדיפויות.

 

מותגים המספקים מוצרים חזקים עשויים לחזות ביתרון משמעותי, עם עלייה ממוצעת של 30% בשנה אחת בהשוואה למוצרים פחות מוצלחים. הפעלה יעילה מובילה לעלייה של 20% במכירות מונעות מודעות, במיוחד כאשר אלמנטים קריאייטיבים עוברים מיטוב. זה מדגיש את החשיבות של מוצר מעולה וגם מבטיח שמאמצי השיווק והקידום יבוצעו היטב ויהדהדו בקרב קהל היעד.

 

קלייר מרטי, סגנית נשיא לפיתוח לקוחות גלובלי, אמרה, "למרות הזהירות הגוברת של  הצרכנים לגבי הוצאותיהם, הצרכנים פחות מוכנים לקצץ בהוצאות היופי שלהם בהשוואה למוצרי FMCG אחרים, כאשר 80% מציינים שהם מתכוונים לשמור או להגדיל את ההוצאות שלהם בתחום זה. הפופולריות הגלובלית של תעשיית היופי ממשיכה לעלות, בעוד המכירות בענף שומרות על קצב צמיחה דו ספרתי בכל האזורים וצפוי גידול בהיקף של 300 מיליארד דולר בעשור הקרוב".

 

מגמות פורצות דרך המאיצות חדשנות בתעשיית הטיפוח:

 

*נקי ובר קיימא: המגמה למוצרים נקיים ובני קיימא צומחת בקטגוריית CPG, תוך התמקדות במקורות אתיים, אריזה ידידותית לסביבה והפחתת טביעות פחמן. בדרום קוריאה קוסמטיקה טהורה הפך לבחירה בסגנון חיים עם יצרנים המתמקדים באריזות ידידותיות לסביבה ובשיטות ייצור בנות קיימא.

*התמקדות במרכיבים: צרכנים גלובליים קונים תוך מחשבה על 'המרכיבים תחילה', ומתעדפים מוצרים בהסתמך על רשימת הרכיבים שלהם. הצרכנים מתעניינים גם במרכיבים הכלולים וגם באילו שלא. צרכנים בבריטניה מתעדפים תוצאות ויעילות על פני שמות מותגים.

*יועץ מהימן: סלבריטאים, רופאי עור ומשפיענים משפיעים על החלטות קוסמטיות דרך המדיה החברתית. בסין, מספר מובילי הדעה המרכזיים (KOL) עולה על 20 מיליון והוא הולך וגדל, בעוד ש-80% מהמכירות בפועל מגיעות מ-7% בלבד מ-KOL.

*התאמה אישית והכלה: צרכנים מעדיפים יותר ויותר מותגים העונים על צרכיהם האישיים, מה שמוביל לחוויות מותאמות יותר כמו חידוני שיער ועור. אפרו-צרכנות היא נושא ההתאמה האישית וההכלה החם ביותר בברזיל, כאשר נשים החליטו לוותר על מוצרי החלקת שיער.

*התמקדות בריאותית: צרכנים נותנים עדיפות לרווחתם, מה שמוביל לביקוש למוצרים התומכים בבריאות גופנית, נפשית ורגשית. תעשיית הקוסמטיקה בצרפת ממנפת את מדעי המוח המתמקדים הן בגוף והן בנפש. מותגי יוקרה יוצרים מוצרים המשפרים גם את מראה העור וגם את הרווחה הרגשית.

*נוחות ונגישות: מוצרים ישירים לצרכן (DTC) וטיפולי קוסמטיקה בבית היו ליותר פופולריים במהלך תקופת הקורונה. מגמה זו ממשיכה לצמוח הודות לעלייה בפופולריות של מוצרי קוסמטיקה חשמליים ומכשירי גירוי שרירים.

*יוקרה כללית: מגמה זו במוצרי טיפוח משקפת את הזמינות הגוברת של מוצרים איכותיים במחירים נוחים. הדמוקרטיזציה של היוקרה מונעת על ידי מותגים חדשניים המציעים מוצרים יוצאי דופן המתחרים בעמיתיהם היוקרתיים. צרכנים בסעודיה מעריכים מרכיבים באיכות גבוהה ומוכנים לשלם תוספת תשלום מיוחדת על טיפול אישי וטיפולי יופי. הפעלה מוצלחת בתעשיית היופי תלויה בשילוב שבין רעיון משכנע למוצר חזק כאשר שליש מההשקות החדשות מדשדשות בגלל חוסר תמיכה מספקת במהלך השנה הראשונה שלהן.

 

לתובנות נוספות על מגמות יופי, יש להוריד עותק של דו"ח חדשנות היופי העולמי של NIQ ולהצטרף למעגל היופי הפנימי לקבלת תובנות מובחרות. NIQ גם מספקת באופן קבוע תובנות ייחודיות וקנייניות על פני מגמות צרכניות גלובליות, כולל דו"ח SpendZ  האחרון של החברה, מבט מקיף על מגמות ההוצאות של דור Z, דו"חות Consumer Outlook המנתחים מגמות, התנהגות ורגש.

 

אודות NIQ

 

NielsenIQ (NIQ) היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני והיא מספקת את הכלים המלאים ביותר להבנת התנהלות הקניות של צרכנים ולחשיפת דרכים חדשות לצמיחה. בשנת 2023 השתלבה NIQ עם GfK, מה שהביא יחדיו את שני הגורמים המובילים בשוק בעלי תפוצה גלובלית חסרת תקדים. כיום, ל-NIQ פעילות בלמעלה מ-95 מדינות המכסות 97% מהתמ"ג.  NIQ מספקת את Full View™ - עם ידע הוליסטי בתחום הקמעונאות והתובנות הצרכניות המקיפות ביותר - המסופקות יחד עם ניתוח מתקדם באמצעות פלטפורמות מודרניות.

 

למידע נוסף, בקרו בכתובת www.niq.com

 

אנשי קשר ולמידע נוסף:

סווטה פטרה

[email protected]

 

מקור: NielsenIQ

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: NIQ BASES | NIQ | NielsenIQ |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

EIG MidOcean Energy רוכשת נתח נוסף של 15% ב-Peru LNG מ-Hunt Oil Company MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (
משקיע EB5 Capital מקבל אישור גרין קארד קבוע ראשון בפרויקט (JF24) 1900 Half Street EB5 Capital שמחה לדווח על אישור הבקשה הראשון של I-
Akur8 הבטיחה 120 מיליון דולר בסבב גיוס C כדי להאיץ את הצמיחה של מערכת האקטואריה של הדור הבא שלה Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור והז
 SCF רוכשת את Newpark Fluids Systems SCF Partners, Inc. (“SCF”) שמחה להכריז על רכישת עס
Zenas BioPharma מודיעה על תמחור הנפקה ראשונית מורחבת לציבור Zenas BioPharma, Inc (Zenas), (נאסד"ק: ZBIO), חברת
1.7 מיליון משתמשים הצטרפו ל-Bitget באוגוסט, מדגיש הדו"ח החודשי Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
ערב הסעודית מציגה השקעות אסטרטגיות בתיירות ב-IHIF Asia, ופותחת דלתות למשקיעים ערב הסעודית מבססת את עצמה במהירות כגוף מוביל בתחום
Recording Academy® מינתה את טיימור מרמרצ'י למנהל פעיל במזרח התיכון ובצפון אפריקה ®‏Recording Academy‏ מינתה את טיימור מרמרצ'י (Taym
השלב הבא באבולוציית המיתוג של Dormer Pramet Dormer Pramet גאה להכריז על חשיפת הזהות המוגדרת מח
CNE Direct, Inc (הפועלת בשם "illumynt") מכריזה על חזרתו של פול נייט לתפקיד המנכ"ל CNE Direct, Inc (הפועלת בשם “illumynt”) שמחה להכרי
   קבוצת Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases  ו-GTT מכריזות על שותפות לקידום שוק שילוח המטענים המונעים בגז טבעי נוזלי קבוצת Nikkiso Clean Energy &Industrial Gases, חלק
Nyxoah מודיעה על השתתפותה בכנסי משקיעים קרובים Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah"
TOM FORD הודיעה על מינוי היידר אקרמן לתפקיד מנהל קריאטיב ‏TOM FORD הכריזה על מינויו המיידי של היידר אקרמן
שוהיי אוטני מתמנה לשגריר החדש של מותג Beats ‏ Beats by Dr. Dre (Beats) הודיעה היום על מינוי שו
משקיעים זרים בפרויקט SouthFace Village at Okemo (JF36) מקבלים אישורי גרין קארד מותנים EB5 Capital שמחה להודיע על שני אישורי הבקשה הראשונ
XTCC משתפת פעולה עם FINMAAL DMCC כדי להציע הזדמנויות לקיזוז פחמן ללקוחות שירותים פיננסיים XTCC, חברה המתמחה במכשירים פיננסיים סחירים הקשורים
Blackstone  הכריזה על הסכם לרכישת AirTrunk בעסקה בשווי 24 מיליארד דולר אוסטרלי קרנות המנוהלות בידי Blackstone Real Estate Partner
אנדרסן גלובל משיקה פירמה חברה ברואנדה אנדרסן גלובל Andersen Global ממשיכה לבסס את הפלטפו
איתיחאד (Ittihad ) מודיעה על תוצאותיה הכספיות למחצית שנת 2024 Ittihad International Investment LLC ("איתיחאד"; "
אנדרסן גלובל משיקה פירמה חברה בקולומביה אנדרסן גלובל Andersen Global ממשיכה לבסס את נוכחות
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)