המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ)

דרוג:

המגמות העתידיות בתעשיית היופי זמינות בדו"ח חדשנות היופי העולמי החדש של NielsenIQ (NIQ)

 

*למותגי טיפוח אישיים שאימצו חדשנות בשנת 2023 יש סיכוי גבוה פי 2.5 לחזות בגידול מכירות.

*20% מהשקות החדשנות ב-2023 באירופה היו בקטגוריות טיפוח העור והשיער.

*הפעלה יעילה מובילה לעלייה של 20% במכירות מונעות מודעות.

 

שיקאגו, 12 בספטמבר 2024, (BUSINESS WIRE):

בתעשיית היופי המתפתחת ללא הרף, למלא ולהבין בקשות משמעותיות של צרכנים הפכו להיות בחשיבות עליונה, בייחוד בעקבות השינויים המשמעותיים לאחר מגפת הקורונה. NIQ פרסמה היום את דו"ח חדשנות היופי הגלובלי שלה, שמקורו במדידת החדשנות של NIQ BASES, המספקת מבט מקיף על מצב החדשנות והמגמות העתידיות בתעשיית היופי ב-14 שווקים.

 

מותגי טיפוח אישיים שאימצו חדשנות בשנת 2023 יהיו בסבירות גבוהה פי 2.5 לחזות בצמיחה כוללת במכירות בהשוואה לאלו עם מכירות חדשנות שלא משתנות או אפילו פוחתות. חידושים עוצמתיים מושכים קונים חדשים, יוצרים הזדמנויות שימוש חדשות, מצדיקים פרמיות של מחירים ושומרים על מותגים בראש העדיפויות.

 

מותגים המספקים מוצרים חזקים עשויים לחזות ביתרון משמעותי, עם עלייה ממוצעת של 30% בשנה אחת בהשוואה למוצרים פחות מוצלחים. הפעלה יעילה מובילה לעלייה של 20% במכירות מונעות מודעות, במיוחד כאשר אלמנטים קריאייטיבים עוברים מיטוב. זה מדגיש את החשיבות של מוצר מעולה וגם מבטיח שמאמצי השיווק והקידום יבוצעו היטב ויהדהדו בקרב קהל היעד.

 

קלייר מרטי, סגנית נשיא לפיתוח לקוחות גלובלי, אמרה, "למרות הזהירות הגוברת של  הצרכנים לגבי הוצאותיהם, הצרכנים פחות מוכנים לקצץ בהוצאות היופי שלהם בהשוואה למוצרי FMCG אחרים, כאשר 80% מציינים שהם מתכוונים לשמור או להגדיל את ההוצאות שלהם בתחום זה. הפופולריות הגלובלית של תעשיית היופי ממשיכה לעלות, בעוד המכירות בענף שומרות על קצב צמיחה דו ספרתי בכל האזורים וצפוי גידול בהיקף של 300 מיליארד דולר בעשור הקרוב".

 

מגמות פורצות דרך המאיצות חדשנות בתעשיית הטיפוח:

 

*נקי ובר קיימא: המגמה למוצרים נקיים ובני קיימא צומחת בקטגוריית CPG, תוך התמקדות במקורות אתיים, אריזה ידידותית לסביבה והפחתת טביעות פחמן. בדרום קוריאה קוסמטיקה טהורה הפך לבחירה בסגנון חיים עם יצרנים המתמקדים באריזות ידידותיות לסביבה ובשיטות ייצור בנות קיימא.

*התמקדות במרכיבים: צרכנים גלובליים קונים תוך מחשבה על 'המרכיבים תחילה', ומתעדפים מוצרים בהסתמך על רשימת הרכיבים שלהם. הצרכנים מתעניינים גם במרכיבים הכלולים וגם באילו שלא. צרכנים בבריטניה מתעדפים תוצאות ויעילות על פני שמות מותגים.

*יועץ מהימן: סלבריטאים, רופאי עור ומשפיענים משפיעים על החלטות קוסמטיות דרך המדיה החברתית. בסין, מספר מובילי הדעה המרכזיים (KOL) עולה על 20 מיליון והוא הולך וגדל, בעוד ש-80% מהמכירות בפועל מגיעות מ-7% בלבד מ-KOL.

*התאמה אישית והכלה: צרכנים מעדיפים יותר ויותר מותגים העונים על צרכיהם האישיים, מה שמוביל לחוויות מותאמות יותר כמו חידוני שיער ועור. אפרו-צרכנות היא נושא ההתאמה האישית וההכלה החם ביותר בברזיל, כאשר נשים החליטו לוותר על מוצרי החלקת שיער.

*התמקדות בריאותית: צרכנים נותנים עדיפות לרווחתם, מה שמוביל לביקוש למוצרים התומכים בבריאות גופנית, נפשית ורגשית. תעשיית הקוסמטיקה בצרפת ממנפת את מדעי המוח המתמקדים הן בגוף והן בנפש. מותגי יוקרה יוצרים מוצרים המשפרים גם את מראה העור וגם את הרווחה הרגשית.

*נוחות ונגישות: מוצרים ישירים לצרכן (DTC) וטיפולי קוסמטיקה בבית היו ליותר פופולריים במהלך תקופת הקורונה. מגמה זו ממשיכה לצמוח הודות לעלייה בפופולריות של מוצרי קוסמטיקה חשמליים ומכשירי גירוי שרירים.

*יוקרה כללית: מגמה זו במוצרי טיפוח משקפת את הזמינות הגוברת של מוצרים איכותיים במחירים נוחים. הדמוקרטיזציה של היוקרה מונעת על ידי מותגים חדשניים המציעים מוצרים יוצאי דופן המתחרים בעמיתיהם היוקרתיים. צרכנים בסעודיה מעריכים מרכיבים באיכות גבוהה ומוכנים לשלם תוספת תשלום מיוחדת על טיפול אישי וטיפולי יופי. הפעלה מוצלחת בתעשיית היופי תלויה בשילוב שבין רעיון משכנע למוצר חזק כאשר שליש מההשקות החדשות מדשדשות בגלל חוסר תמיכה מספקת במהלך השנה הראשונה שלהן.

 

לתובנות נוספות על מגמות יופי, יש להוריד עותק של דו"ח חדשנות היופי העולמי של NIQ ולהצטרף למעגל היופי הפנימי לקבלת תובנות מובחרות. NIQ גם מספקת באופן קבוע תובנות ייחודיות וקנייניות על פני מגמות צרכניות גלובליות, כולל דו"ח SpendZ  האחרון של החברה, מבט מקיף על מגמות ההוצאות של דור Z, דו"חות Consumer Outlook המנתחים מגמות, התנהגות ורגש.

 

אודות NIQ

 

NielsenIQ (NIQ) היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני והיא מספקת את הכלים המלאים ביותר להבנת התנהלות הקניות של צרכנים ולחשיפת דרכים חדשות לצמיחה. בשנת 2023 השתלבה NIQ עם GfK, מה שהביא יחדיו את שני הגורמים המובילים בשוק בעלי תפוצה גלובלית חסרת תקדים. כיום, ל-NIQ פעילות בלמעלה מ-95 מדינות המכסות 97% מהתמ"ג.  NIQ מספקת את Full View™ - עם ידע הוליסטי בתחום הקמעונאות והתובנות הצרכניות המקיפות ביותר - המסופקות יחד עם ניתוח מתקדם באמצעות פלטפורמות מודרניות.

 

למידע נוסף, בקרו בכתובת www.niq.com

 

אנשי קשר ולמידע נוסף:

סווטה פטרה

[email protected]

 

מקור: NielsenIQ

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: NIQ BASES | NIQ | NielsenIQ |

כתבות נוספות בקטגוריה קריירה ועבודה, כספים ופיננסים

Outreach מחזקת את נוכחותה באזור EMEA ומשפרת את חווית הלקוח עם מנהל כללי חדש ‏Outreach, פלטפורמת תהליכי העבודה להכנסות AI, מחזק
 CoMotion GLOBAL 2025חושפת את יוזמת 'ראשי ערים בתנועה': 100 מנהיגי ערים להאצת חדשנות עירונית CoMotion GLOBAL, המפגש המשפיע ביותר בעולם של מנהיג
Vedanta Resources משיקה את CopperTech Metals לחיזוק אבטחת הנחושת בארה"ב ולקידום טרנספורמציה טכנולוגית ותשתיתית חברת Vedanta Resources Limited ("Vedanta") הודיעה
Macrobond נבחרה על ידי טי. רואו פרייס לתמיכה בתהליכי עבודה מתפתחים במחקר והשקעות ‏Macrobond, הפלטפורמה הגלובלית לנתונים מקרו-כלכליי
Corpay וליגת ההוקי הלאומית מכריזות על שותפות רב שנתית בצפון אמריקה Corpay Inc.* (NYSE: CPAY), חברה מובילה עולמית בתשל
בלקסטון קרדיט וביטוח ממנה את לורה קואדי למנהלת גלובלית של  CLO ולראשת אסטרטגיות אשראי נזיל באירופה בלקסטון Blackstone (NYSE: BX) הודיעה היום כי לורה
EQ מינתה את אביבית פרזם בן-אבי לסגנית נשיא לשוקי ההון, ישראל Equiniti (EQ) שמחה להודיע על מינויה של אביבית פרזם
Axi מכריזה על חידוש השותפות שלה עם ג'ון סטונס, הכוכב הבינלאומי של מנצ'סטר סיטי ואנגליה Axi, כוח מוביל במסחר מקוון במט"ח ו-CFD, הודיעה על
AIM China Chapter 2025 יתקיים בשנחאי: ציון דרך מכונן בדיאלוג ההשקעות העולמי קונגרס מפגש ההשקעות השנתי Annual Investment Meetin
Axi משתתפת בשבוע הפינטק של ג'דה 2025 Axi, מובילה פיננסית במסחר מקוון ב-CFD ובמט"ח, הודי
HRS פתחה חברה בת בדובאי כדי להאיץ את הפיתוח שלה במזרח התיכון - צעד חדש באסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית של המובילה האירופית בתחנות מימן HRS, מעצבת ויצרנית צרפתית, ומובילה אירופית בתחנות
MDC מפרסמת פרשנות: פיקוח על ארנק דיגיטלי - מה המשמעות של כללי אפליקציות תשלום חדשים בארה"ב עבור עסקאות קזינו Minimum Deposit Casinos (MDC), חטיבה של קבוצת OneT
SPM International משיקה את SPM Academy Inc. – מרכז עולמי חדש להכשרה והסמכה בתחום הרטט העומד בתקן ISO ‏SPM Instrument, מובילה עולמית בתחום ניטור מצב, עו
Titanbay ו-Adams Street מכריזות על שותפות לקידום פתרונות עושר פרטיים Titanbay, אחת מפלטפורמות התשתית הצומחות ביותר באיר
חברה שותפה של Pacific Avenue Capital Partners משלימה את רכישת FLSmidth Cement מידי FLSmidth & Co. A/S Pacific Avenue Capital Partners("Pacific Avenue")
Bending Spoons גייסה 710 מיליון דולר להמשך השקעה וצמיחה חברת Bending Spoons, אחת מחברות הטכנולוגיה המובילו
נתקלים בהונאה כל ארבעה ימים: המצב הפיננסי של מקסיקו במחקר שנערך בקרב 1,000 מבוגרים מקסיקנים מתגלה כי ל
מארק וולטר רוכש את החלק הארי בלוס אנג'לס לייקרס לאחר קבלת אישור גורף ממועצת מנהלי NBA, ‏ מארק וולט
EESystem מנצחת שוב: בתי המשפט קבעו כי טענותיו של ג'ייסון שורקה "חסרות בסיס" ו"חסרות תוחלת" Energy Enhancement System, LLC ("EES") השיגה ניצחו
Svitzer ו-Cochin Shipyard Ltd חותמות על מכתב כוונות לקידום ייצור גוררות TRAnsverse חשמליות בהודו Svitzer הודיעה היום על חתימה על מכתב כוונות (LoI)
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)