חברת "אקספוז" קיבלה את זיכיון השיווק הבלעדי של מותגי החזיות המקצועיים והמובילים לנשים "PLAYTEX" ו"BALI" השייכים לקונצרן הענק האמריקאי "HANES"!
הקמפיין מבוסס על הקונספט העולמי של Nokia: " IT’S THE DETAILS THAT COUNT", שבצעד חדשני הוחלט בישראל להפוך אותו לסדרת סרטוני אנימציה המציגים את היתרונות הקטנים שב-Nokia Lumia
איגוד השיווק הישראלי בחר בדנית שלו מנהלת השיווק של עוף טוב
לאשת השיווק של ספטמבר 2013
רוצים לזכות בחוויה שלא חוויתם מעולם, ריחוף חלומי בשמי הארץ ?
פולטן פארמה מציגה:
פעילות חברתית לרגל חופשת הקיץ
באו להצטלם ואולי תזכו בצניחה חופשית
טל רבן , מנכ"ל קוקה-קולה ישראל
נבחר לאיש השיווק של חודש יולי 2013
בזכות שני מהלכים מוצלחים של החברה:
המהלך השיווקי של השקת FUZE tea
בישראל וקמפיין השמות של קוקה-קולה
לכבוד המירוץ ה-100 של ה'טור דה פראנס' – מירוץ אופני הכביש היוקרתי בעולם שמתקיים פעם בשנה בצרפת מאז 1903
אשר מתקיים בין התאריכים 29/6/13- 21/7/13 - חזר המותג 'לה קוק ספורטיף' להיות אחד מארבעת הספונסרי
אורטל פורבט מונתה למנהלת השיווק של קבוצת BEYOND
Ray-Ban - מותג המשקפיים המוביל בעולם המיובא בלעדית על ידי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", יוצא במהלך משולב לקיץ 2013 בישראל הכולל לראשונה קטלוג מקומי
אלי פייגלין סמנכ"ל השיווק של חברת אבן קיסר
הוא איש השיווק של חודש יוני 2013
אלי פייגלין נבחר ע"י איגוד השיווק הישראלי
לאיש השיווק בזכות יזום סדרת ה Supernatural-והצלחה במיצוב אבן קיסר כמותג מוביל ויוק
אירוע בכירים- מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מהחברות המובילות במשק הישראלי
איגוד השיווק הישראלי ומשרד הפרסום Y&R קיים אירוע לבכירי השיווק במשק , בהשתתפות הפרסומאי האגדי John Gerzema מרצה ב- TED, יו"ר ני
"לראות את העתיד"
לראשונה: כלי חדש יעלה באתר הבית של חברת
JCDecaux ישראל ויאפשר למפרסמים להעלות תמונות
על גבי מתקני הפרסום של החברה
הקמפיין, הפונה לקהל האמהות, מחדד את יתרונות חטיפי הדגנים כנשנוש מועדף בבית הספר, בבית ובכל מקום
איגוד השיווק הישראלי מציג: קורס שיווק דיגיטלי למתקדמים
הקורס בניהולו של ליאור צורף, האיש שהרצה ב-TED ובעל שם עולמי בתחום השיווק הדיגיטלי
ספיר זינגבוים-סולומוביץ, בתה של חוה זינגבוים, מובילת הקוסמטיקה הרפואית בישראל, מונתה בימים אלו למנהלת מחקר ופיתוח ב- "חוה זינגבוים Cosmeceuticals".
איגוד השיווק הישראלי מציג:
כנס השיווק 2013 - ה-DEBATE הגדול
בכירי המנכ"לים במשק ינהלו דיבייטים על הדילמות השיווקיות המעסיקות מדי יום את אנשי השיווק בישראל.