טבע ישראל ו-Ahava משיקות מותג דרמו-קוסמטי

דרוג:

"טבע ישראל " נכנסת לתחום הדרמו קוסמטיקה ומשיקה בשיתוף עם חברת Ahava את Clineral סדרת מוצרי טיפול וטיפוח לעור, הכוללת בשלב הראשון שמונה מוצרים. סדרת המוצרים מעניקה מענה ספציפי וייחודי, המסייע בשיקום העור במקרים של בעיות עור שונות: אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה, פסוריאזיס, אקזמה וכף רגל סוכרתית.

קו המוצרים הייחודי שהינו פרי המפגש החדשני בין טבע ישראל לבין Ahava נקרא Clineral . השם מגלם בתוכו את אפיונה של הסדרה: סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים שנבדקו קלינית על חולים במגוון מחלות עור ומבוססים על תמצית מינרלים ייחודית ובוץ מים המלח, בשילוב תמציות צמחים.

כמו כן מעיד השם על השילוב שבין טבע - חברת התרופות המובילה בישראל ובין המובילות בעולם, אשר מחקר קליני הוא אבן היסוד לפיתוח מוצרים בתחומה לבין Ahava - החברה המביאה את סגולות ים המלח; המינרלים והבוץ שלו, לסדרות מוצרים איכותיים בעלי שם עולמי .

דן דניאלי מנהל חטיבת הפארמה בטבע ישראל: " כניסתה של טבע ישראל לתחום המוצרים הדרמו- קוסמטיים היא במסגרת מהלך אסטרטגי שנועד לספק ללקוח קשת רחבה של מוצרי צריכה המאפשרים פיתרון משלים ואיכותי לטיפול הרפואי הספציפי שקיבל. טבע ישראל, אשר מוכרת לרוב כחברה המשווקת ומוכרת תרופות מרשם ו- OTC. פועלת מזה שנים גם בתחום מוצרי הצריכה הרפואיים, כגון התחום הדנטלי, תחום בעיות עור ונשירת שיער. אנו מתעתדים ליטול נתח מהשוק הקיים ולפעול להרחבה של השוק כולו, באמצעות שיתופי פעולה משמעותיים עם השותפים שלנו ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים. אני צופה כי סדרת Clineral תהיה בין המובילות את שוק הדרמו קוסמטיקה בישראל"."
השקת סדרת Clineral נועדה לתת מענה לצורך של כ-20 אחוזים מאוכלוסיית ישראל- תינוקות, ילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות עור, למצוא על המדף מותג דרמטולוגי, אשר יעניק להם פתרונות ייעודיים ואיכותיים למגוון בעיות עור.
על פי המחקרים, מספר הסובלים מפסוריאזיס עומד על כ-100 אלף, מאטופיק דרמטטיס סובלים כ-200 אלף, רובם ילדים, לכחצי מליון איש בישראל יש אקזמה ולכ- 300 אלף איש יש סבוריאה. על פי המחקרים בישראל חיים כ-400 אלף איש חולים בסכרת.

במהלך פיתוח הסדרה, הושם דגש על הצד החושי, ליצירת מרקם נעים, ספיגה טובה, העדר בישום, (בניחוח שמנים ארומטיים) ובמקביל נבדקה אפקטיביות המוצרים הקוסמטיים. השימוש במוצרי הסדרה נותן מענה כטיפול משלים לתחזוקת העור על ידי ליחוח ושימון, חלק חשוב בשגרת הטיפול הנדרש לצורך הרגעת העור, שיכוך הסימפטומים ושיפור מראה העור.

יעקב אליס- מנכ"ל חברת Ahava: "מזה שנים רבות נצבר ידע נרחב בחברת Ahava בתחום השפעות המינרלים על העור. עבודה של למעלה מחמש שנים, שכללה מחקרים בתוכניות משותפות עם האיחוד האירופאי ובשילוב אוניברסיטאות בארץ ובעולם, הובילה את החברה לפיתוח מוצרים על בסיס מינרלים מים המלח עם יתרונות משמעותיים גם בתחום הדרמו-קוסמטיקה.
נראה כי התחום בישראל עדין בתחילת דרכו, אך פוטנציאל הצמיחה בו גבוה מאוד.
בעולם הסיפור אחר לגמרי וכל צרכן נבון מחפש פתרון לבעיות עור שונות דווקא בכיוונים לא קונבנציונאליים.
חיפשנו שותף ובאופן טבעי חברת טבע על כל האיכויות הגלומות בה , הייתה השותף המתבקש מאליו. שיתוף פעולה זה בין Ahava לטבע יביא לצרכן הסופי בארץ ובעולם את המותג- Clineral, המיטב של החיבור בין החברות".

סדרת המוצרים משתייכת לפעילות ה-OTC ומוצרי הצריכה של טבע ישראל, הכוללת ארבעה תחומי פעילות –האנלגטיקה (שיכוך כאבים) וצינון, התחום הדנטאלי, תוספי תזונה וגסטרו ותחום העור והשיער.

הדר מרחב נאמן מנהלת יחידת שיווק תרופות ללא מרשם (OTC) ומוצרי צריכה ב'טבע ישראל': "למרות פוטנציאל הצמיחה של תחום הדרמו-קוסמטיקה בישראל, שוק זה עדיין קטן יחסית והמוצרים הקיימים בו אינם מובחנים דיים מבחינת הצרכנים. החדשנות של המיזם היא בזיהוי צורך אמיתי למוצרים שיהוו פיתרונות ספציפיים ואיכותיים לבעיותיהם. השילוב בין טבע ישראל ו Ahava, יוכל לתת ערך מוסף לצרכנים עם בעיות עור, תוך מינוף המשאבים הטבעיים האיכותיים של ים-המלח והמובילות והמצוינות הפרמצבטית של טבע ישראל. כל זאת, על מנת ליצור מוצרים עם בידול מובהק שיאפשר הובלה בנישה - שזוהתה כצורך".

קטגוריית הדרמו-קוסמטיקה מוגדרת כתחום הצומח ביותר בתעשיית הקוסמטיקה העולמית והיא צומחת מידי שנה בקצב כפול, מצמיחת הקוסמטיקה הקונבנציונאלית.

גידול סך שוק ה-Health& Beauty העולמי ב 8 השנים האחרונות (2001-2009) עומד על 40 אחוזים, לעומת גידול קטגורית הדרמו-קוסמטיקה העולמית ב- 8 השנים האחרונות העומד על 81 אחוזים.
מחזור שוק הדרמו-קוסמטיקה העולמי מוערך ב 10.7 מיליארד יורו (במחירים לצרכן ללא מע"מ) לשנת 2009 , המהווים כ-6 אחוזים מסך שוק ה-Health& Beauty העולמי ומצביעים על פוטנציאל גידול גבוה מאוד.

בעולם מהווה סגנמנט הדרמו קוסמטיקה כ-6 אחוזים משוק הקוסמטיקה. בישראל מהווה שוק הדרמו קוסמטיקה כ-3 אחוזים משוק הקוסמטיקה.
שוק הדרמו-קוסמטיקה בישראל מוערך בכ- 50 מיליון ₪ (במחירים לצרכן ללא מע"מ) לשנת 2010, בהשוואה למכירות סך שוק הקוסמטיקה בישראל המוערכות בכ- 1.5 מיליון ₪ לשנת 2010. בישראל, ב-4 השנים האחרונות (2007-2010), שוק זה גדל בקצב של כ-36 אחוזים.
כניסת טבע ישראל לשוק דרך שיתוף הפעולה עם Ahava בהשקת סדרת Clineral תאיץ את גידול השוק לכיוון קצבי גידול של 20 אחוזים שנה לאחר שנה. טבע ישראל מתעתדת לתפוס נתח שוק של כ-20 אחוזים בתוך השנה השלישית מההשקה.

תגיות של המאמר: מוצרי טיפוח | טבע | אהבה | קוסמטיקה |

כתבות נוספות בקטגוריה טיפוח, בריאות וספורט

BeiGene קיבלה את אישור משרד הבריאות עבור ®TEVIMBRA לטיפול בסרטן הוושט של תאי קשקש (OSCC) לאחר טיפול בכימותרפיה .BeiGene, Ltd (נאסד"ק: BGNE, HKEX: 06160, SSE: 688
דו"ח חדש של קרן Access to Medicine חושף עד כמה מאמצי הגישה של חברות התרופות הממוקדות במטופלים הם יעילים הדו"ח האחרון של קרן Access to Medicine בוחן לראשונ
Recursion מודיעה על נתוני שלב 2 של REC-994, טיפול ניסיוני ראשון במחלה למום מוחי סימפטומטי (CCM), שעמד בנקודת הקצה העיקרית של בטיחות וסבילות Recursion (נאסד"ק: RXRX), חברת טכנוביולוגיה מובילה
הצלחת השוק העולמי של HemoHim נובעת מבקורת איכות קפדנית HemoHim מזון פונקציונלי בריאותי שפותח על ידי Kolma
EB613 של אנטרה, טיפול ראשון בטבליות במינון חד יומי PTH (1-34) המיועד לנשים לאחר גיל המעבר עם אוסטאופורוזיס בסיכון גבוה- נבחר להצגה בכנס השנתי ASBMR 2024 –צפוי גם עדכון מרכזי לגבי SABRE אנטרה ביו Entera Bio Ltd (נאסד"ק: ENTX), ("אנטרה
קובעי המדיניות צריכים להכיר בטיפולי בריאות למניעה עצמית #SelfCareIsHealthcare בניסיון הקמפיין להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים הפדרציה העולמית לטיפול עצמי (GSCF) The Global Self
Kolmar Korea משתפת פעולה עם Amazon כדי לתמוך בהתרחבות הגלובלית של חברות  K-beauty Kolmar Korea (KRX: 161890) משלבת כוחות עם אמזון ((
CSL Behring מכריזה על שני חולים ראשונים שטופלו ב- HEMGENIX® (etranacogene dezaparvovec) טיפול גנטי להמופיליה B באירופה מובילת הביוטכנולוגיה העולמית CSL Behring (ASX: CSL
רמות המתח הנפשי צונחות ברחבי העולם, אך היקף החוויות השליליות עולה בארצות הנמצאות במשבר בשנת 2023 העולם היה נגוע בסכסוכים - המלחמה בין אוק
Allecra Therapeutics ו-Acino חתמו על הסכם רישוי ואספקה ​​בלעדיים עבור EXBLIFEP®, האנטיביוטיקה החדשנית של Allecra באזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ ודרום אפריקה Allecra Therapeutics ו-Acino הודיעו על חתימה על הס
Mary Kay Inc מציגה ממצאים חדשים בתחום טיפוח העור והשימוש בכלי חישוב לזיהוי רגישות העור מרי קיי Mary Kay Inc., חברה גלובלית ומובילה בתחום
מה עדיף: גמלת סיעוד, ביטוח סיעודי או פנסיית נכות? רבע מבני הגיל השלישי צפויים להיות סיעודיים בשלב כל
Adalvo מקבלת את האישור הגנרי הראשון באיחוד האירופי עבור עט הזרקה מלא מראש של לירגלוטייד Adalvo מכריזה על אישור DCP המוצלח עבור עט מילוי מר
ממודעות לפעולה ביום הכבד השומני העולמי היום מציינים את יום הכבד השומני העולמי השביעי (לשע
חדשנות פורצת דרך לחברת הביוטכנולוגיה בונוס ביוגרופ חדשנות פורצת דרך לחברת הביוטכנולוגיה בונוס ביוגרופ
יום הטבק העולמי: התמודדות עם "מגיפת התפיסה המוטעית" ביום העולם הזה ללא טבק, World Vapers Alliance (WV
Quit Like Sweden דורשת פיקוח על מוצרי טבק במטרה להציל מיליוני חיים ביום עולם ללא טבק חייהם של מיליוני בני אדם עשויים להינצל הודות לגישה
מנהיגים גלובליים מתכנסים כדי להחליף שיטות עבודה מומלצות במדיניות בריאות הכבד - Global Liver Instituteמכון הכבד העולמי (GLI) כ
MedSource Labs מכריזה על חדשנות בבטיחות, דיוק ופונקציונליות של צנתרים בעירוי MedSource Labs מגינה על הצוות הרפואי בפעילות החדרת
KFSH&RC שואף להיות חלוץ במקסום ערך ההוצאה על בריאות ד"ר מג'יד אל פיאד (Dr. Majid Al Fayyadh), מנכ"ל Ki
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)