דרוג:
"טבע ישראל " נכנסת לתחום הדרמו קוסמטיקה ומשיקה בשיתוף עם חברת Ahava את Clineral סדרת מוצרי טיפול וטיפוח לעור, הכוללת בשלב הראשון שמונה מוצרים. סדרת המוצרים מעניקה מענה ספציפי וייחודי, המסייע בשיקום העור במקרים של בעיות עור שונות: אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה, פסוריאזיס, אקזמה וכף רגל סוכרתית. קו המוצרים הייחודי שהינו פרי המפגש החדשני בין טבע ישראל לבין Ahava נקרא Clineral . השם מגלם בתוכו את אפיונה של הסדרה: סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים שנבדקו קלינית על חולים במגוון מחלות עור ומבוססים על תמצית מינרלים ייחודית ובוץ מים המלח, בשילוב תמציות צמחים. כמו כן מעיד השם על השילוב שבין טבע - חברת התרופות המובילה בישראל ובין המובילות בעולם, אשר מחקר קליני הוא אבן היסוד לפיתוח מוצרים בתחומה לבין Ahava - החברה המביאה את סגולות ים המלח; המינרלים והבוץ שלו, לסדרות מוצרים איכותיים בעלי שם עולמי . דן דניאלי מנהל חטיבת הפארמה בטבע ישראל: " כניסתה של טבע ישראל לתחום המוצרים הדרמו- קוסמטיים היא במסגרת מהלך אסטרטגי שנועד לספק ללקוח קשת רחבה של מוצרי צריכה המאפשרים פיתרון משלים ואיכותי לטיפול הרפואי הספציפי שקיבל. טבע ישראל, אשר מוכרת לרוב כחברה המשווקת ומוכרת תרופות מרשם ו- OTC. פועלת מזה שנים גם בתחום מוצרי הצריכה הרפואיים, כגון התחום הדנטלי, תחום בעיות עור ונשירת שיער. אנו מתעתדים ליטול נתח מהשוק הקיים ולפעול להרחבה של השוק כולו, באמצעות שיתופי פעולה משמעותיים עם השותפים שלנו ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים. אני צופה כי סדרת Clineral תהיה בין המובילות את שוק הדרמו קוסמטיקה בישראל"." במהלך פיתוח הסדרה, הושם דגש על הצד החושי, ליצירת מרקם נעים, ספיגה טובה, העדר בישום, (בניחוח שמנים ארומטיים) ובמקביל נבדקה אפקטיביות המוצרים הקוסמטיים. השימוש במוצרי הסדרה נותן מענה כטיפול משלים לתחזוקת העור על ידי ליחוח ושימון, חלק חשוב בשגרת הטיפול הנדרש לצורך הרגעת העור, שיכוך הסימפטומים ושיפור מראה העור. יעקב אליס- מנכ"ל חברת Ahava: "מזה שנים רבות נצבר ידע נרחב בחברת Ahava בתחום השפעות המינרלים על העור. עבודה של למעלה מחמש שנים, שכללה מחקרים בתוכניות משותפות עם האיחוד האירופאי ובשילוב אוניברסיטאות בארץ ובעולם, הובילה את החברה לפיתוח מוצרים על בסיס מינרלים מים המלח עם יתרונות משמעותיים גם בתחום הדרמו-קוסמטיקה. סדרת המוצרים משתייכת לפעילות ה-OTC ומוצרי הצריכה של טבע ישראל, הכוללת ארבעה תחומי פעילות –האנלגטיקה (שיכוך כאבים) וצינון, התחום הדנטאלי, תוספי תזונה וגסטרו ותחום העור והשיער. הדר מרחב נאמן מנהלת יחידת שיווק תרופות ללא מרשם (OTC) ומוצרי צריכה ב'טבע ישראל': "למרות פוטנציאל הצמיחה של תחום הדרמו-קוסמטיקה בישראל, שוק זה עדיין קטן יחסית והמוצרים הקיימים בו אינם מובחנים דיים מבחינת הצרכנים. החדשנות של המיזם היא בזיהוי צורך אמיתי למוצרים שיהוו פיתרונות ספציפיים ואיכותיים לבעיותיהם. השילוב בין טבע ישראל ו Ahava, יוכל לתת ערך מוסף לצרכנים עם בעיות עור, תוך מינוף המשאבים הטבעיים האיכותיים של ים-המלח והמובילות והמצוינות הפרמצבטית של טבע ישראל. כל זאת, על מנת ליצור מוצרים עם בידול מובהק שיאפשר הובלה בנישה - שזוהתה כצורך". קטגוריית הדרמו-קוסמטיקה מוגדרת כתחום הצומח ביותר בתעשיית הקוסמטיקה העולמית והיא צומחת מידי שנה בקצב כפול, מצמיחת הקוסמטיקה הקונבנציונאלית. גידול סך שוק ה-Health& Beauty העולמי ב 8 השנים האחרונות (2001-2009) עומד על 40 אחוזים, לעומת גידול קטגורית הדרמו-קוסמטיקה העולמית ב- 8 השנים האחרונות העומד על 81 אחוזים. בעולם מהווה סגנמנט הדרמו קוסמטיקה כ-6 אחוזים משוק הקוסמטיקה. בישראל מהווה שוק הדרמו קוסמטיקה כ-3 אחוזים משוק הקוסמטיקה. |