דרוג:
תלמה – הכוח להצליח!
מותג תלמה משיק מהלך רחב היקף לרגל השקת סדרת חטיפי דגנים חדשה
מיקספלקס פלוס –
סדרת חטיפים עשירה בתוספות שלמות
השקת הסדרה תלווה בקמפיין בכיכובו של עומרי כספי
תחת המסר "הגזמנו עם התוספות" בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪
תלמה מקבוצת יוניליוור, מובילת שוק הדגנים וחטיפי הדגנים בישראל, משיקה מהלך רחב היקף לרגל השקת סדרת חטיפים חדשה, עשירה בתוספות שלמות – מיקספלקס פלוס. השקת הסדרה תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי בכיכובו של עומרי כספי. במהלך הכולל הושקעו 5 מיליון ₪.
סדרת מיקספלקס פלוס הינה סדרת חטיפים חדשה מבית תלמה, עשירה בתוספות. מוצרי הסדרה מכילים אגוזי לוז שלמים, שקדים שלמים, אגוזי קשיו פריכים, אוכמניות שלמות, גרעיני חמנייה ונגיעות שוקולד לבן וחלב היוצרים חטיפים הממלאים את הגוף באנרגיה ומעניקים תחושת שובע לצד פינוק מתוק.
קמפיין הטלוויזיה החדש מתמקד במסר: "הגזמנו עם התוספות". הפרסומת, בה מככב עומרי כספי, הפרזנטור החדש של תלמה, מגלה מעט מהמתרחש מאחורי הקלעים של צילומי פרסומות וזאת בצורה מוגזמת והומוריסטית. הקמפיין ממחיש את עושר התוספות שבסדרת החטיפים החדשה.
ישי מנדיל, מנהל שיווק החטיפים ביוניליוור ישראל: "סדרת מיקספלקס פלוס של תלמה היא הסנונית הראשונה בהשקת מותג מיקספלקס החדש.
חטיף מיקספלקס פלוס משדרג את מדף חטיפי הדגנים בישראל. הסדרה מציעה מוצרים עשירים במיוחד עם תוספות שלמות המעניקות חווית טעם עשירה במיוחד.
כיום, הצרכן מחפש בתחום חטיפי הדגנים עושר וטעם לצד ערכים בריאותיים. גילינו כי השוק מעניק לצרכן מוצרים די בסיסיים בתחום. דרך חטיף מיקספלקס פלוס אנו מציעים חטיף גדול יחסית, עשיר ב20%-30% תוספות ורכיבים שלמים. החטיפים מהווים פתרון משביע וטעים במיוחד לצורך פתרון משביע ומפנק בין הארוחות.
מוצרי הסדרה מוצעים באריזות המכילות 5 חטיפים במשקל כולל של 165 גרם, במחיר של 17.99 ₪.
תחום חטיפי הדגנים (ילדים ומבוגרים) מוערך בקרוב ל- 230 מיליון ₪ עם צמיחה מהירה בשנים האחרונות. בשנה האחרונה צמחה הקטגוריה בכ- 8%. את התחום מוביל מותג תלמה עם נתח שוק של 40%.
הצרכנים בעולם המבוגרים, שהיקפו מוערך ב- 145 מיליון ₪, צורכים חטיפים כמעט ברמה יומיומית כארוחת בוקר, כחטיף בעבודה, כ"משהו מתוק עם הקפה", כמקור לאנרגיה.
השקת הסדרה תלווה בקמפיין תחת המסר "הגזמנו עם התוספות" שיעלה בערוצים 2, 10, 24 וימשך שלושה שבועות. השקת הסדרה תיתמך בפעילות התנסות רחבת היקף במוקדים שונים בארץ ואשר תגיע בסה"כ ל- 300,000 צרכנים.תגיות של המאמר:
|
|