BLU – משקה האנרגיה שכבש את ישראל כובש גם את רומא
חברת BLU INTERNATIONAL
חתמה בימים אלו על הסכם שיווק ענק
של BLU משקה אנרגיה איטליה
צפי מכירות בשנה הקרובה – 200,000 אירו
תוך 3 שנים צופים ב-BLU מכירות
בסך 1 מיליון אירו
BLU INTERNATIONAL, אשר הוקמה על ידי בני פאוזי שמשום ודורון פרנקנשטיין במטרה לשווק את משקאות האנרגיה BLU בחו"ל, חתמה בימים אלו חוזה שיווק ענק באיטליה.
משקה האנרגיה BLU ישווק במדינת המגף באמצעות חברה מקומית אשר מתמחה בשיווק מוצרי צריכה ביבשת. החברה מתעתדת תוך מספר שנים להגיע לנתח שוק של כ-8% משוק משקאות האנרגיה באיטליה, המהווה את אחד מהשווקים הצומחים ומתפתחים בעולם. בשלב ראשון ישווק המותג בעיר הבירה רומא, ולאחר מכן ברחבי המדינה.
אנשי חברת BLU INTERNATIONAL צופים כי בשנה הראשונה המכירות של BLU יעמדו על ֹ200 אלף אירו ואילו תוך שלוש שנים המכירות יעמדו על כמיליון אירו.
דורון פרנקנשטיין, מנכ"ל משותף BLU INTERNATIONAL: "ההסכם עם איטליה מהווה המשך ישיר של התרחבות המותג ביבשת אירופה ובעולם ככלל. אנו גאים על כניסתנו לשוק זה ובטוחים שנצליח, כפי שהצלחנו בישראל ובמדינות נוספות ברחבי העולם כארה"ב, ,אוסטרליה, בולגריה, צ'כיה, גרמניה, פורטוגל, המדינות הבלטיות, קפריסין,יוון ועוד. "
BLU הינו משקה אנרגיה דור שלישי, לא אלכוהולי המיועד לצעירים. השקת המשקה בישראל התקיימה בינואר 2009. לפני כחצי שנה הושק BLU CRANBERRY בטעם אוכמניות וזכה להצלחה גדולה כמשקה העומד בפני עצמו, ובתחילת קיץ 2009 הושק BLU SUGAR FREE , משקה BLU מופחת סוכר המכיל פחות מקלוריה אחת לפחית משקה, ולאחרונה גם BLU DAY משקה אנרגיה מופחת קפאין בטעם גוואראנה משקאות BLU נמכרים בכל הפיצוציות וכן ברשתות הגדולות ובחנויות הנוחות מחיר מומלץ: 7.99 ₪
תגיות של המאמר:
|
כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות
 |
איגוד יצרי הסאקה והשוצ'ו ביפן - The Japan Sake an |
 |
ג'יי ג'יי ג'וליוס סון (JJ Julius Son), סולן להקת ה |
 |
ghj |
 |
Kolmar BNH KRX: 200130)), יצרנית מובילה ומפתחת של |
 |
'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו |
 |
סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו |
 |
Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי |
 |
Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס |
 |
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O |
 |
Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ |
 |
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ |
 |
Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י |
 |
Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק: |
 |
Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני |
 |
ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב |
 |
Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה |
 |
חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי |
 |
Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי |
 |
Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר |
 |
חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי |
הוסף תגובה
תגובות (0 תגובות)