BLU – משקה האנרגיה שכבש את ישראל כובש גם את רומא

דרוג:

חברת BLU INTERNATIONAL חתמה בימים אלו על הסכם שיווק ענק של BLU משקה אנרגיה איטליה צפי מכירות בשנה הקרובה – 200,000 אירו תוך 3 שנים צופים ב-BLU מכירות בסך 1 מיליון אירו BLU INTERNATIONAL, אשר הוקמה על ידי בני פאוזי שמשום ודורון פרנקנשטיין במטרה לשווק את משקאות האנרגיה BLU בחו"ל, חתמה בימים אלו חוזה שיווק ענק באיטליה. משקה האנרגיה BLU ישווק במדינת המגף באמצעות חברה מקומית אשר מתמחה בשיווק מוצרי צריכה ביבשת. החברה מתעתדת תוך מספר שנים להגיע לנתח שוק של כ-8% משוק משקאות האנרגיה באיטליה, המהווה את אחד מהשווקים הצומחים ומתפתחים בעולם. בשלב ראשון ישווק המותג בעיר הבירה רומא, ולאחר מכן ברחבי המדינה. אנשי חברת BLU INTERNATIONAL צופים כי בשנה הראשונה המכירות של BLU יעמדו על ֹ200 אלף אירו ואילו תוך שלוש שנים המכירות יעמדו על כמיליון אירו. דורון פרנקנשטיין, מנכ"ל משותף BLU INTERNATIONAL: "ההסכם עם איטליה מהווה המשך ישיר של התרחבות המותג ביבשת אירופה ובעולם ככלל. אנו גאים על כניסתנו לשוק זה ובטוחים שנצליח, כפי שהצלחנו בישראל ובמדינות נוספות ברחבי העולם כארה"ב, ,אוסטרליה, בולגריה, צ'כיה, גרמניה, פורטוגל, המדינות הבלטיות, קפריסין,יוון ועוד. " BLU הינו משקה אנרגיה דור שלישי, לא אלכוהולי המיועד לצעירים. השקת המשקה בישראל התקיימה בינואר 2009. לפני כחצי שנה הושק BLU CRANBERRY בטעם אוכמניות וזכה להצלחה גדולה כמשקה העומד בפני עצמו, ובתחילת קיץ 2009 הושק BLU SUGAR FREE , משקה BLU מופחת סוכר המכיל פחות מקלוריה אחת לפחית משקה, ולאחרונה גם BLU DAY משקה אנרגיה מופחת קפאין בטעם גוואראנה משקאות BLU נמכרים בכל הפיצוציות וכן ברשתות הגדולות ובחנויות הנוחות מחיר מומלץ: 7.99 ₪
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH, יצרנית HemoHim, קיבלה סיווג NAI (אין התוויה לפעולה) מה-FDA בארה"ב 'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו
סדנאות בישול ואפיה לגיבוש צוותים, למשפחות, לחברים סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו
Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)