דרוג:
הלמנ'ס – עושה חשק לאכול!
הלמנ'ס מותג המיונז והרטבים המוביל בעולם משיק קמפיין חדש לסדרת רטבי הסלט תחת המותג
בכיכובה של ליאת הר לב
כוכבת הסדרה רמזור
בקמפיין הכולל סרטון טלוויזיה, פעילות אינטרנט עיתונות קולנוע וקד"מ הושקעו 4 מיליון ש"ח
הלמנ'ס- מותג המיונז המוביל מבית יוניליוור משיק קמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, לסדרת רטבי הסלט תחת המותג אשר הושקה לפני כשנה. את הקמפיין נבחרה להוביל כוכבת הסדרה רמזור – ליאת הר לב. במהלך הכולל השקיע המותג 4 מיליון ₪.
הקמפיין החדש מלא ההומור, יציג סצנת פרידה של הר לב מבן זוג ותיק – סלט הירקות. השעמום ממערכת היחסים המונוגאמית, אותו מביעה הר לב במונולוג ארוך, נפתר בזכות סדרת הרטבים.
יעל בן צבי, מנהלת שיווק קולינארי ביוניליוור ישראל: "לפני כשנה השקנו סדרת רטבי סלט חדשנית תחת מותג הלמנס. מוצרי הסדרה השתלבו על המדף וזוכים להצלחה. כהמשך להשקה אנו עולים בקמפיין חדש עם כוכבת אהובה על הציבור הישראלי – ליאת הר לב. אנו בטוחים כי הקמפיין המשעשע ימשיך ויחזק את חדירת המוצרים למטבח הישראלי ויסייע לנו בהמשך תהליך שינוי הרגלי הצרכנים בישראל, בדומה להצלחה לה זוכה הסדרה גם בחו"ל."
הקמפיין, תחת המסר "את לא חייבת להיפרד מהסלט שלך" יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 למשך כשלושה שבועות. בנוסף תכלול ההשקה פעילות אינטרנט וקד"מ.תגיות של המאמר:
|
|