דרוג:
סדרת קורנטו אניגמה כוללת 2 מוצרים בטעמים חדשים עם ליבה רכה העוברת לאורך כל המוצר ומעניקה לו חוויית עושר, טעם ומרקם ייחודיים
גלידת שטראוס, חברת הגלידות המובילה בישראל מקבוצת יוניליוור, מצטרפת למהלך בינלאומי ומציגה את הסדרה החדשה "קורנטו אניגמה" של אחד ממותגי החברה הותיקים והחזקים בשוק – קורנטו. לקורנטו נתח שוק של 65.7% מתוך קטגוריית הטילונים ו- 7.1% נתח שוק מתוך כל המאגדות (נילסן scan track 2010)
עם השקת המוצר החדשני והעשיר, גלידת שטראוס מציגה את הדור הבא בקטגוריית הטילונים בסדרה חדשנית ומפתיעה: קורנטו אניגמה עם הליבה הרכה והתוספים לכל אורך המוצר. הסדרה תכלול שני מוצרים בטעמים נפלאים: פטל-וניל, ושוקולד אגוז. הסדרה מאופיינת גם בראש גבוה עם מכסה שקוף.
ההשקה הבינלאומית למותג מלווה במסר הפונה לבני הנוער: "הצד הרך שלך הוא הצד החזק שלך, תשתמש בו". המסר החדש נוצר בהקשר לליבה הרכה המהווה את החידוש במוצר. מסר זה אף יוצג בקמפיין מיוחד אשר יעלה לרגל השקת הסדרה החדשה- קורנטו אניגמה.
יעל שטמלר, מנהלת שיווק גלידת שטראוס, מסרה כי: "החדשנות המזוהה עם גלידת שטראוס, הובילה גם השנה את החברה לרענן, להעז, ליצור ולפרוץ קדימה בכל הקשור לפיתוח מוצרים, רעיונות חדשים, קשר עם הצרכנים ואימוץ מגמות טכנולוגיות חדשות. פיתוח סדרת קורנטו אניגמה מהווה שיא ברמה טכנולוגית, רמת המורכבות, והעושר בטעם. לראשונה, החלטנו בגלידת שטראוס לפנות לבני הנוער עם השקה של טעמים חדשים, קמפיין ארצי ומסר הפונה במיוחד אליהם- להתחבר לצד הרך כדי להשיג את מה שהם רוצים. בני הנוער הינו קהל חשוב מאוד בגלידת שטראוס ואנו בטוחים שהם ייהנו מהטעמים שקורנטו מציע להם השנה. "
סדרת קורנטו אניגמה מציעה 2 מוצרים (טילונים) בטעמים ייחודיים:
שוקולד אגוז: גלידת אגוז, ליבה רכה בטעמי אגוז וקקאו עם חתיכות אגוזים וצ'יפים של שוקולד מריר, לבבות שוקולד לבן וצימקאו כקישוט עליון.
וניל פטל: וופל שוקולד, גלידת וניל, ליבה רכה בטעם פטל עם צ'אנקים של שוקולד מריר, סוכר טעם פטל וצימקאו כקישוט עליון. טעם זה יושק גם במאגדת.
מחיר מומלץ לצרכן: 8 ש"ח
מחיר מומלץ למאגדת: 33.5 ש"ח
כשרות: רבנות + לנדא
תגיות של המאמר:
|
|