ספרייט יוצא במהלך לרענון אייקונים ישראליים

דרוג:

המותג ספרייט משיק מהלך תדמית אינטראקטיבי חדש ומרענן ברוח מהפכנית בהתאם לרוחות המהפכה המנשבות בעולם, המהלך קורא לציבור לקחת חלק ב"מהפכת הרעננות" במסגרת המהלך יבחרו הצרכנים אייקונים ישראליים הדורשים רענון, וירעננו אותם וירטואלית בתוכנה מיוחדת שיצר המותג ספרייט חלק מהאייקונים המוצעים לבחירת הצרכנים: פלאפל, גופיית סבא, מטקות, דודי שמש ועוד הצרכנים מוזמנים להצטרף למהפכה ולרענן את דרך מחשבתם באופן שיגדיר מחדש את תפיסתנו לגבי אייקונים ישראליים מובילים. במסגרת המהפכה יאפשר ספרייט לקהל הצרכנים לרענן אייקונים ישראלים מוכרים . 

תחילה תוצג בפני הצרכנים רשימה בת 25 אייקונים, מתוך רשימה זו יבחרו הצרכנים את 10 האייקונים המובילים (ע"י הצבעות "לייק") . לאחר שתגובש רשימת עשרת האייקונים הישראליים שהכי זקוקים לרענון, יציעו הצרכנים את הדרכים לרענון האייקונים וזאת ע"י אפליקציות עיצוב אינטרנטיות ייעודיות לכל אחד מהאייקונים, אשר יופעלו בדף הפייסבוק של המותג. במסגרת המהלך, יתבקש הקהל הישראלי, החל מ-20 במרץ 2011, להיכנס לעמוד ספרייט בפייסבוק ולבחור את עשרת האייקונים הדורשים רענון. בסוף חודש מרץ תיקבע רשימת עשרת האייקונים הדורשים רענון ומהפכה, כפי שנבחרה על ידי קהל הגולשים . לאחר מכן, יוכל הקהל, באמצעות אפליקציה שנבנתה בעיצוב גרפי מיוחד לכל אייקון, לסייע ברענון האייקונים, ולראות במו עיניהם כיצד נראים האייקונים הנבחרים לאחר רענון. המהלך מאפשר לצרכנים להביא לידי ביטוי את הפרשנות המרעננת האישית שלהם לאייקונים ישראלים מובילים אשר מלווים את כולנו שנים ארוכות. בנוסף, לראשונה בישראל, יוכלו הגולשים לעצב באנר פרסומי לקידום הצעת הרענון שלהם, באנרים אלו ישולבו בקמפיין הפרסום של ספרייט באינטרנט. כל גולש, שיבחר בכך,יהיה חתום על עיצוב האייקון שיופיע על גבי הבאנר ,ותמונת הפרופיל מדף הפייסבוק שלו תוצג על גבי הבנאנר אף היא. על ידי כך יוכל הגולש לבקש את עזרת הציבור בבחירת העיצוב המרענן שייצר ובכך להגדיל את סיכוייו לזכייה בפרס חלומי – חופשה זוגית מרעננת בחו"ל. 

הילה גור מנהלת שיווק בחברת קוקה-קולה ישראל: "ספרייט, אשר חרט על דגלו את ערך הרעננות האולטימטיבית, פיזית ומנטאלית, מאתגר את קהל הצרכנים להשתחרר ולחשוב בצורה מרעננת גם במקומות בהם אנו רגילים לנהוג בשגרה ובקיבעון. המהלך יקרום עור וגידים באמצעות מהלך אינטראקטיבי נרחב אשר יאפשר לקהל הגולשים לקחת חלק בבחירת האיקונים שירועננו על ידי אפליקציה גראפית מיוחדת שתוטמע בדף הפייסבוק של המותג. אנו חושבים כי לקהל הגולשים יש קשר מיוחד לאותם אייקונים וסמלים המייצגים את ההוויה הישראלית ומלווים את כולנו כבר שנים ארוכות ומכן האתגר להצליח להסתכל עליהם בזווית חדשה ומרעננת".
תגיות של המאמר: ספרייט | פייסבוק | קמפיין | משקה | שיווק |

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הכירו את Oleato™‎ של סטארבקס - טקס קפה חדש ומהפכני ‏Starbucks – סטארבקס חשפה היום חידוש מהפכני בעולם
אורז רב שנתי חדש בעל תשואה גבוהה זוכה לקיימות מוצלחת עם זירוז שמבוסס על שיתוף פעולה וידע גלובלי למעלה מ-70% מקלוריות המזון המזינות את האנושות מגיע
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)