מסיבת התה של ליפטון ברשת קפה קפה

דרוג:

מסיבת התה של ליפטון ברשת קפה קפה מעמיק שיתוף פעולה בין יוניליוור פוד סולושיינס ישראל ורשת "קפה קפה" לרגל החורף, פיתחו במשותף השפים של יוניליוור וקפה קפה תפריט חורף מיוחד המתאים במיוחד לימים קרים וגשומים התפריט החדש הינו חלק מתפיסה כוללת של יוניליוור פוד סולושיינס במסגרתה מעניקה החטיבה ללקוחות ליווי, יעוץ, הדרכה ופיתוח קונספטים מעבר לסל מוצרים נרחב התפריט החדש מצטרף לפעילות נוספות בהם פיתחה הרשת במשותף עם אנשי המקצוע של החטיבה תפריטים מיוחדים שונים יוניליוור פוד סולושיינס ישראל ורשת בתי הקפה "קפה קפה" ממשיכות בשיתוף פעולה פורה ומוצלח. במסגרת העשייה המשותפת, פיתחו גילי חיים, שף ראשי יוניליוור פודסולושיינס ישראל וחיים אסולין השף הראשי של רשת קפה קפה תפריט "מסיבת תה" מיוחד לעונת החורף. תפריט "מסיבת התה" מציע ללקוחות הרשת מגוון מנות מלוחות ומתוקות המוגשות עם תה ליפטון רגיל או בטעמים על פי בחירת הלקוח – כריכוני ביס, סלסלת מלוחים, סלסלת מתוקים ומאפינס במחיר שווה לכל כיס 16 – 24 ₪ בהתאם למנה. התפריט מוגש לאורך כל היום בכל סניפי הרשת עד השעה 19:00. שיתוף הפעולה הינו חלק מתפיסה כוללת של יוניליוור פוד סולושיינס על פיה מעניקה החטיבה יעוץ, הדרכה ופיתוח קונספטים תוך מתן מענה מקיף וכולל לצרכים של כל לקוח ולקוח מעבר לסל המוצרים הרחב. כחלק משיתוף הפעולה בין החטיבה לקפה לקפה, הושקו בעונות האחרונות בסניפי הרשת תפריט שקשוקות ייחודי ותפריט קוסקוס - פרי פיתוח משותף של השפים של שתי החברות אשר זכו להצלחה רבה. שיר זכאי, מנהלת שיווק יוניליוור פוד סולושיינס ישראל: "יוניליוור פוד סולושיינס מציעה ללקוחותיה לצד מגוון מוצרים רחב, שותפות בידע הקיים בקרב הצוות המקצועי של החטיבה. המטרה שלנו היא לתת לקהל לקוחותינו מענה כולל ומקיף המתבסס על היכרות מעמיקה עם הלקוחות וצרכיהם הספציפיים. בין החטיבה ובין רשת קפה קפה מתקיים שיתוף פעולה ארוך טווח אשר הוכיח את עצמו כבר מספר פעמים בתפריטים שונים שפותחו במשותף עבור הרשת. אנו שמחים להמשיך להעמיק את העשייה המשותפת ובטוחים כי תוצאות התפריט הנוכחי יסייעו להם בחידוש, גיוון ורענון המנות לטובת קהל לקוחותיהם". תפריט "מסיבת התה" מוצע לצרכנים באמצעות פירמידה שעוצבה במיוחד, המזוהה עם סדרת התה של ליפטון עליה מוצג תפריט התה ותפריט המנות. הפירמידה מוצבת על שולחנות הרשת כחלק מכלי השולחן. חיים אסולין שף רשת קפה קפה: "אחד האתגרים המרכזיים שלנו הוא לחדש, לרענן ולגוון את מגוון המנות המוצע על ידנו לצרכנים. עם בואו של החורף, החלטנו בהתייעצות עם אנשי יוניליוור פוד סולושיינס, לפתח במשותף תפריט קליל, המתאים לשעות היום בהן הצרכן מחפש משהו חם לשתות לצד משהו קל לאכול. אנו בטוחים כי תפריט 'מסיבת התה' יהווה הצעה מצוינת לעונת החורף עבור קהל צרכננו ויעניק להם הפסקה קטנה ורגועה במהלך היום." יוניליוור פוד סולושיינס ישראל יוניליוור פודסולושיינס ישראל, מספקת פתרונות קולינאריים ומוצרים לשוק ההסעדה. לחברה אלפי לקוחות, ביניהם בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות. מוצרי החברה מיוצרים לפי סטנדרטים עולמיים ועוברים תהליך הבטחת איכות קפדני. בנוסף, צוות שפים יועצים בעלי ניסיון רב בתחום ההסעדה והקונדיטוריה עומדים לרשות הלקוחות לפיתוח מגוון פתרונות יעיל של העסק והמטבח ולסיוע בשדרוג התפריט והתאמת המנות ללקוחות. רשת "קפה קפה" מונה כיום כ- 107 סניפים בכל רחבי הארץ. אודות יוניליוור ישראל יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
תגיות של המאמר: ליפטון |

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH, יצרנית HemoHim, קיבלה סיווג NAI (אין התוויה לפעולה) מה-FDA בארה"ב 'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו
סדנאות בישול ואפיה לגיבוש צוותים, למשפחות, לחברים סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו
Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)