גלידת שטראוס משיקה את קולקציית קיץ 2011!

דרוג:

בעונה החדשה מציגה גלידת שטראוס סדרה חדשה בתחום הגלידה הביתית תחת המותג קרמיסימו: קרמיסימו & MORE – מוצרים עשירים בתוספים וטעמים המותג מגנום מגיע לשיאים חדשים העונה: משיק שני מוצרים חדשים ומפנקים במיוחד, בתוספים עשירים ובשילוב פרלינים שלמים ואיכותיים תחת סדרת מגנום DESIRE כמו כן, מציגה החברה פיתוחים חדשניים בכל שאר הקטגוריות ביניהם שלגון חדש – "יובל המבולבל" בכיכובו של הדמות האהובה ביותר על הילדים! ההשקעה הכוללת בפעילות לעונת 2011 נאמדת בכ-30 מיליון ₪.

גלידת שטראוס, חברת הגלידות המובילה בישראל מקבוצת יוניליוור, גאה לפתוח את עונת הגלידה לשנת 2011 עם מגוון רחב של מוצרים, טעמים, וצורות חדשות שיעשו חגיגה בפה הישראלי. בעונה הנוכחית מציגה גלידת שטראוס סדרה חדשה בתחום הגלידה הביתית תחת המותג קרמיסימו- קרמיסימו & MORE. ממחקרים עולה שהצרכנים תופסים גלידה מפנקת ככזו שכיף לאכול אותה בכל פעם מחדש ויש בה תוספות וטעמים מיוחדים (מחקר Brand Dynamics מכון שילוב 2010). גלידת שטראוס זיהתה את ההזדמנות ועל כן החליטה להשיק סדרה חדשה המרחיבה את המותג קרמיסימו- קרמיסימו & MORE המעניקה לצרכנים מדרגה נוספת של עושר ופינוק. המוצרים בטעמים מיוחדים עשירים הרבה יותר בתוספים באריזה גדולה של 1.33 ליטר. מגנום, אצולת הגלידה ואייקון ה- pleasure והאיכות האולטימטיבי ממשיך גם השנה את ההצלחה ומגיע לשיאים חדשים. ב- 2011 מגנום כובש את פסגת ההנאה והתענוג ומשיק שני מוצרים חדשים תחת סדרת DESIRE: הסדרה המפנקת עם התוספים העשירים בתוך הגלידה. 

השנה, המוצרים החדשים מביאים את התענוג לרמה עליונה ע"י הוספת רכיבים טעימים, משובחים ואיכותיים אף יותר לשלגוני מגנום, שכולנו אוהבים ומכירים. התוסף המרכזי במוצרים הינו פרלינים איכותיים, גדולים ושלמים שמבטיחים חווית אכילה שכולה פינוק ותענוג, כזו שרק מגנום יכול להציע! כחלק ממהלך גלובלי, גלידת שטראוס יוצאת במסר חדש Share Happy אשר מלווה את כל ההשקות לעונה. החדשנות המזוהה עם גלידת שטראוס, הובילה גם השנה את החברה לרענן, להעז, ליצור ולפרוץ קדימה בכל הקשור לפיתוח מוצרים, רעיונות חדשים, קשר עם הצרכנים ואימוץ מגמות טכנולוגיות חדשות. הדבר בא לידי ביטוי בשלל המוצרים המוצע לעונה הקרובה, אשר רובם מהווים שיא מבחינת ייצור טכנולוגית, רמת המורכבות, והעושר בטעם. אחד החידושים המהותיים העונה הוא הוספת פרלינים שלמים אמיתיים לגלידה בשני המותגים המובילים של גלידת שטראוס- במגנום ובקרמיסימו & MORE. 

גלידת שטראוס מובילה את שוק הצריכה בתוך הבית עם נתח שוק של 58.2% (נילסן מצטבר כספי 2010). קרמיסימו, המותג החזק ביותר בתחום הגלידה הביתית מהווה 44.5% משוק חבילות הבית והקינוחים (נילסן מצטבר כספי 2010).כל שוק הגלידה בישראל במונחים קמעונאים הוא בסביבות 1.4 מיליארד ₪, על פי הערכה של גלידת שטראוס. שוק האימפלס הכולל גם גלידריות מהוה 63% מהמכר ואילו שוק הצריכה הביתית מהווה 37%. על פי נתוני נילסן שוק הגלידה הביתית צמח ב-15% יחסית לשנה קודמת. חלק מהצמיחה מפצה על הירידות של קרוב ל-4% שירד שוק הגלידה בשנה קודמת. יורם אביגד, מנהל היחידה העסקית גלידת שטראוס: "לאחר שנת 2010, שנה נפלאה, בה המשיכה גלידת שטראוס את הצמיחה העסקית וביסוס מעמדה התחרותי, תמשיך החברה להוביל את שוק הגלידה גם בשנת 2011. גלידת שטראוס הינה מובילת שוק הגלידה בישראל עם מגוון רחב של מותגים חזקים. מותגים אלו מהווים שילוב של עוצמות בינלאומיות מצד יוניליוור, ומקומיות מצד שטראוס. מגוון המוצרים הרחב שלנו מתאים לקהל הצרכנים הישראלי ומגיע אליו בפריסה ארצית רחבה וברמת נגישות גבוהה. כמו בכל שנה, ייתמכו ההשקות החדשות לשנה הקרובה בפעילויות שיווקיות חדשניות ומלאות עוצמה אשר ייצרו התרגשות ועניין רב ויתווספו לפורטפוליו הקיים, במטרה לגרום למיליוני צרכנים בישראל לחייך וליהנות". המכירות והרווחיות הטובה ביותר של גלידת שטראוס. החברה סיימה את השנה עם נתח שוק של %58.2 בשוק הצריכה הביתית בישראל. סיימנו את השנה עם שינויים בבעלות של החברה ואנו בטוחים כי חיזוק הקשר עם יוניליוור העולמית יתרום לעוצמתה של החברה כמובילת השוק גם בישראל." שרון בר-אורן, מנהלת השיווק גלידת שטראוס הוסיפה: "עונת הגלידה לשנה זו מושקת תחת מסר חדש -Share Happy כחלק ממהלך גלובלי של חברת הגלידות. מסר זה מלווה השנה את החדשנות לעונת 2011. כמובילי שוק, המשימה המרכזית שלנו היא להיות תמיד בחזית החידושים בתחום הגלידות אשר באה לידי ביטוי בטכנולוגיה, בתהליכים, בניהול, בפיתוח מוצרים תוך כדי הקשבה מתמדת לצרכנים ולימוד טעמם ורצונותיהם. בחלק מהמוצרים אשר יושקו העונה, זיהינו את הפוטנציאל להרחבת מותג קרמיסימו לסדרת קרמיסימו &MORE. סדרת DESIRE של מגנום מביאה השנה שני מוצרים מדהימים עם פרלינים שלמים ואיכותיים וכמובן בעולם הילדים נציע במהלך העונה חידושים, כוכבים והפתעות..." גלידת שטראוס – חדשנות לעונת 2011 קרמיסימו- הגלידה המזוהה ביותר מבין הגלידות באריזה משפחתית (63% מודעות בלתי נעזרת מחקר Brand Dynamics מכון שילוב 2010). לא מפסיקה לחדש ולרגש ומציגה סדרה חדשה בשם: "קרמיסימו & MORE" עשירה בטעמים ובתוספים מיוחדים, באריזת 1.33 ליטר המאופיינת בצבעוניות ועיצוב מעולם התענוג וההנאה. בכל מוצר בסדרה החדשה שולב בנדיבות תוסף מיוחד וריפל עשיר. הטעמים הם: שוקולד פרלינים- גלידת שוקולד בתוספת ריפל שוקולד, פרלינים בטעם קינמון וצ'אנקים של שוקולד מריר. ונילה פירות יער- גלידת וניל בתוספת ריפל פירות יער, חתיכות אוכמניות וצ'אנקים של שוקולד מריר. גלידת קרמל נאטס- גלידת וניל בתוספת ריפל ריבת חלב, שקדים מקורמלים ושבבי שוקולד מריר. גלידת בננה ספליט- גלידה בטעם בננה בתוספת ריפל שוקולד, שקדים מקורמלים ושבבי שוקולד מריר. המחיר המומלץ לצרכן יהיה 29 ₪ לאריזה 1.33 ליטר. בכשרות לנדא ורבנות עכו חדשנות נוסף תחת סדרת קרמיסימו 2% , להנאה יומיומית לשומרים על תפריט מאוזן- קרמיסימו 2% שוקולד מריר קפוצ'ינו – הטעם והמרקם של קרמיסימו, רק ב- 2% שומן. קרמיסימו 2% מהווה 89% מקטגוריית הויטאליטי בשוק חבילות הבית והקינוחים. מחיר מומלץ לצרכן 24.70 ₪ בכשרות לנדא ורבנות עכו. מגנום בבסיס הפעילות של מגנום בשנים האחרונות מונחים 2 עוגנים מרכזיים: פיתוח חדשנות מנצחת מדי שנה וקיום דיאלוג אמיתי ומתמשך עם הצרכנים. סדרת השקות, שנתמכו באירועים חווייתיים יצירתיים, סייעו למגנום לרגש את הצרכנים ולגדול ב-84% במכירות בחמש השנים האחרונות. מגנום, מותג הדגל החזק ביותר בשוק הגלידות בארץ ובעולם, שבר שיאים גם בשנת 2010 וצמח במכירות בלמעלה מ-11% לשיאים שלא נראו כמותם. זאת בזכות עוצמת הסדרה הקלאסית של המותג, השקת המוצר GOLD! MAGNUM והתמיכה השיווקית החזקה לה זכה המותג. המוצר MAGNUM GOLD! שהושק ב- 2010 הפך למוצר הנמכר ביותר בסדרת מגנום ותרם לצמיחה הגדולה במכירות. גם השנה, רגעי ה- Pleasure קשורים באופן הדוק לחווית המותג. האמונה היא שהתענוג חיוני בחיי האנשים ושהוא זכותם מלידה. לפיכך, יום ללא תענוג הוא בבחינת יום אבוד. מגנום קורא לאנשים לחפש את רגעי ה Pleasure שלהם כדי להעצים את הנאות החיים שלהם. ב- 2011 מגנום כובש את פסגת ההנאה והתענוג ומשיק שני מוצרי פרימיום חדשים: מגנום DESIRE פרלינים ואגוזים: שלגון שמנת משובחת בטעם וניל עם פרלינים בטעם קינמון, ריפל בטעם אגוז, שקדים ואגוזים, בציפוי שוקולד חלב ושבבי אגוזי לוז. מוצר זה מושק גם במאגדת מיני. כשרות: הרב לנדא ורבנות עכו. מחיר מומלץ לצרכן לשלגון יחידתי: 9.4 ₪ מחיר מומלץ לצרכן מאגדת מיני מגנום 5 יח' – 33.5 ש"ח מגנום DESIRE פרלינים ותפוז: שלגון שמנת משובחת בטעם שוקולד עם פרלינים בטעם נוגט, ריפל בטעם תפוז וקוביות תפוז, בציפוי שוקולד מריר ושבבי אגוזי לוז. כשרות: רבנות עכו מחיר מומלץ לצרכן לשלגון יחידתי: 9.4 ₪ שני המוצרים הינם פרי פיתוח והתאמה למוצרים הבינלאומיים שיושקו ברחבי העולם במקביל להשקתם בישראל. ילדים מי מהילדים לא אוהב גלידה? תחום הילדים בגלידת שטראוס הינו תחום מאתגר במיוחד ובכל שנה מנסים לקלוע לטעם הצרכנים הקטנים ולהוציא חדשנות מנצחת וחזקה. השנה גלידת שטראוס חשבה על הילדים באופן מיוחד. הקו המנחה הוא כמובן כמה כיף להיות ילד! כל מוצרי הילדים של גלידת שטראוס הינם עם תמציות טבעיות וצבעים טבעיים בלבד. והשנה: שלגון מיוחד עם כוכב הילדים שהילדים לא יכולים לעמוד בפניו - "יובל המבולבל" – שלגון בטעם ענבים ולימון, בו פעם ראשונה נעשה שימוש בצבע מאכל טבעי בצבע כחול! ועוד הפתעה: על מקלות שלגוני יובל המבולבל יודפסו קודים ואיסוף שלהם יזכה את הילדים במתנות מדליקות של יובל המבולבל: דף מדבקות או מגנט או חוברת משחקים! המוצר יימכר גם במאגדת "יובל המבולבל"- מחיר מומלץ לצרכן 30₪. כשרות לנדא ורבנות עכו מחיר מומלץ לצרכן: 5.00 ₪. שלגון נוסף בתחום זה הינו שפיץ - שלגון מפוספס חלבי בטעמי משמש וענבים ובציפוי כפול מכיל שוקולד. כשרות לנדא ורבנות עכו. מחיר מומלץ לצרכן: 5.20 ₪. במהלך העונה תציע גלידת שטראוס חידושים והפתעות נוספות לילדים. מוצרים חדשים נוספים שימתינו לנו במקרר לקרר לנו את קיץ 2011: בקטגוריית ה-VITALITY מושק שלגון אסקימו פרי יוגורט - שלגון יוגורט בציפוי אסקימו פרי בטעם אפרסק ובטעם תות. השלגון מכיל גלידת יוגורט 2%, צבעים טבעיים בלבד ומכיל 30% פרי בציפוי. השלגון מרענן וטעים במיוחד ורק כ- 70 קלוריות ליחידה! כשרות לנדא ורבנות עכו. מחיר מומלץ לצרכן:4.60 ₪. השלגון ישווק גם במאגדות בעלות של 27.60 ₪ ל- 6 יחידות + 2 מתנה. בקטגוריית שטראוס לייט מושקים שלושה מוצרים חדשים לצרכנים אשר מעוניינים ליהנות ממוצרים המכילים פחות קלוריות וללא סוכר: מאגדת לייט מיני יוגורט אוכמניות - לראשונה בגלידת הלייט פרי שלם במוצר - יוגורט עם אוכמניות וריפל דובדבן. 26 קלוריות ליחידה. מחיר מומלץ לצרכן 26.90₪. כשרות לנדא ורבנות עכו מאגדת לייט מיני שוקולד- גלידה בטעם שוקולד עם ריפל שוקולד המכילה 33 קלוריות ליחידה, מחיר מומלץ לצרכן 25.40 ₪. כשרות לנדא ורבנות עכו שלגון לייט וניל ריבת חלב - שלגון לייט בטעם וניל עם ריפל ריבת חלב, המכיל 37 קלוריות. כשרות לנדא ורבנות עכו. מחיר מומלץ לצרכן: 7.30 ₪.

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הכירו את Oleato™‎ של סטארבקס - טקס קפה חדש ומהפכני ‏Starbucks – סטארבקס חשפה היום חידוש מהפכני בעולם
אורז רב שנתי חדש בעל תשואה גבוהה זוכה לקיימות מוצלחת עם זירוז שמבוסס על שיתוף פעולה וידע גלובלי למעלה מ-70% מקלוריות המזון המזינות את האנושות מגיע
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)