אייל גולן נבחר כפרזנטור למותג דיאדורה

דרוג:

חברת "MGS" בחרה בזמר הלאומי אייל גולן כפרזנטור למותג "Diadora" עבור ההשתתפות בקמפיין יקבל גולן כ-1,000,000 ₪ לשנה! חוזה הפרסום נחתם לכ-3 שנים ויכלול קמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום "הביילינים" בהיקף של כ-3,000,000₪! חברת "MGS" היבואנית הבלעדית של המותג דיאדורה בישראל בחרה בזמר אייל גולן כפרזנטור של מותג הספורט האיטלקי "Diadora". החוזה נחתם לשלוש שנים, עם אופציה לשנה נוספת, כאשר זוהי הפעם הראשונה שאייל גולן ישמש כפרזנטור של מותג. הפרזנטור האחרון של "Diadora" היה רן דנקר, שייצג את המותג במשך שלוש שנים עד שנת 2008, כאשר מאז ועד היום לא היה למותג פרזנטור. הקמפיין החדש שיעלה באמצעות משרד הפרסום "הביילינים" יכלול פרסומת טלוויזיה,אינטרנט מודעות בעיתונות רדיו ,ושלטי חוצות. אייל גולן יקבל על הקמפיין מליון שקל לשנה! הזמר הלאומי אייל גולן אשר מרבית אלבומיו הוכתרו כפלטינה, הוא סמל לקידום והכרת המוזיקה הים תיכונית בארץ. בנוסף לאהבתו למוזיקה, ידוע גולן גם באהבתו לכדורגל וכבר מגיל 8 שיחק בקבוצת הכדורגל של רחובות, "הפועל מרמורק". בשנת 1997 לאחר יציאת האלבום המצליח "בלעדייך", קיבל גולן הצעה לשחק בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים אך דחה את ההצעה והחליט להתמקד במוזיקה. שירלי הכט דרורי, מנהלת שיווק ,MGS מוסרת: "Diadora רואה בעצמה סיפור של ספורט, הצלחה וחדשנות בינלאומית , ובהתאם בחרנו את אייל גולן כפרזנטור, משום שאנו מאמינים כי הוא מייצג את עקרונות המותג בצורה הטובה ביותר. אייל הוא לא רק הזמר המצליח ביותר בארץ, הוא גם מזוהה מאד עם עולם הספורט בהיותו שחקן כדורגל מקצועי בעבר. אייל הוא דמות אייקונית, המגלמת עוצמה, נחישות גבריות והצלחה במגוון תחומים ועל כן הוא מושא חיקוי לגברים רבים בישראל. אנו מאמינים כי הבחירה באייל גולן לייצוג המותג Diadora היא אך טבעית ותתרום רבות למותג בישראל". מותג הספורט האיטלקי המפורסם Diadora נוסד בשנת 1948 כאשר תחום ההתמחות של החברה הוא כדורגל וריצה ..כבר בשנות ה-70 המותג זכה להצלחה ברחבי העולם .כניסתה של החברה לתחום ההלבשה בענף הכדורגל בשנת 1978 הביא לפריצה גדולה של החברה - הן מבחינת מודעות והן מבחינת בניית מוניטין של איכות ומצוינות. Diadora ממשיכה להתגאות באיכות ובמצוינות של מוצריה ומדגישה את שורשיה האיטלקיים ואת העובדה שהיא ממשיכה לייצר חלק גדול ממוצריה באיטליה גם כיום. חברת MGS החלה לייבא את המותג ולשווקו בחנויות ברחבי הארץ החל משנת 1986 חברת MGS ספורט טריידינג נוסדה בשנת 1986 ופועלת בשלושה תחומים: סיטונאות, קמעונאות ודיוטי פרי. החברה התמקדה בתחילת דרכה בסיטונאות ומתמחה בתחום למעלה מ- 20 שנה.בחברה פעילות קמעונאות וסיטונאות –והיא עובדת בשיתוף פעולה עם מיטב החנויות ורשתות הספורט והאופנה בישראל ,ומשווקת למעלה מ- 550 נקודות מכירה.בבעלות החברה רשת הספורט הגדולה בארץ "מגה ספורט" ובנוסף שותפה החברה בחנות דיוטי פריי ספורט עם גימס ריצרדסון .מלבד המותג דיאדורה מייבאת החברה החברה מייבאת לארץ מותגים בינלאומיים מובילים וביניהם: Diadora, Skechers ,Converse ,Arena HI-TEC, OP, Kappa, Merrel, ועוד כאחת מהחברות המובילות בתחום הספורט והאופנה בישראל MGS מתחייבת להמשיך ולהוביל את דגל החדשנות בשוק הספורט והאופנה גם בעתיד.
תגיות של המאמר: אייל גולן | דיאדורה | פרזנטור | קמפיין |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)