אייל גולן נבחר כפרזנטור למותג דיאדורה

דרוג:

חברת "MGS" בחרה בזמר הלאומי אייל גולן כפרזנטור למותג "Diadora" עבור ההשתתפות בקמפיין יקבל גולן כ-1,000,000 ₪ לשנה! חוזה הפרסום נחתם לכ-3 שנים ויכלול קמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום "הביילינים" בהיקף של כ-3,000,000₪! חברת "MGS" היבואנית הבלעדית של המותג דיאדורה בישראל בחרה בזמר אייל גולן כפרזנטור של מותג הספורט האיטלקי "Diadora". החוזה נחתם לשלוש שנים, עם אופציה לשנה נוספת, כאשר זוהי הפעם הראשונה שאייל גולן ישמש כפרזנטור של מותג. הפרזנטור האחרון של "Diadora" היה רן דנקר, שייצג את המותג במשך שלוש שנים עד שנת 2008, כאשר מאז ועד היום לא היה למותג פרזנטור. הקמפיין החדש שיעלה באמצעות משרד הפרסום "הביילינים" יכלול פרסומת טלוויזיה,אינטרנט מודעות בעיתונות רדיו ,ושלטי חוצות. אייל גולן יקבל על הקמפיין מליון שקל לשנה! הזמר הלאומי אייל גולן אשר מרבית אלבומיו הוכתרו כפלטינה, הוא סמל לקידום והכרת המוזיקה הים תיכונית בארץ. בנוסף לאהבתו למוזיקה, ידוע גולן גם באהבתו לכדורגל וכבר מגיל 8 שיחק בקבוצת הכדורגל של רחובות, "הפועל מרמורק". בשנת 1997 לאחר יציאת האלבום המצליח "בלעדייך", קיבל גולן הצעה לשחק בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים אך דחה את ההצעה והחליט להתמקד במוזיקה. שירלי הכט דרורי, מנהלת שיווק ,MGS מוסרת: "Diadora רואה בעצמה סיפור של ספורט, הצלחה וחדשנות בינלאומית , ובהתאם בחרנו את אייל גולן כפרזנטור, משום שאנו מאמינים כי הוא מייצג את עקרונות המותג בצורה הטובה ביותר. אייל הוא לא רק הזמר המצליח ביותר בארץ, הוא גם מזוהה מאד עם עולם הספורט בהיותו שחקן כדורגל מקצועי בעבר. אייל הוא דמות אייקונית, המגלמת עוצמה, נחישות גבריות והצלחה במגוון תחומים ועל כן הוא מושא חיקוי לגברים רבים בישראל. אנו מאמינים כי הבחירה באייל גולן לייצוג המותג Diadora היא אך טבעית ותתרום רבות למותג בישראל". מותג הספורט האיטלקי המפורסם Diadora נוסד בשנת 1948 כאשר תחום ההתמחות של החברה הוא כדורגל וריצה ..כבר בשנות ה-70 המותג זכה להצלחה ברחבי העולם .כניסתה של החברה לתחום ההלבשה בענף הכדורגל בשנת 1978 הביא לפריצה גדולה של החברה - הן מבחינת מודעות והן מבחינת בניית מוניטין של איכות ומצוינות. Diadora ממשיכה להתגאות באיכות ובמצוינות של מוצריה ומדגישה את שורשיה האיטלקיים ואת העובדה שהיא ממשיכה לייצר חלק גדול ממוצריה באיטליה גם כיום. חברת MGS החלה לייבא את המותג ולשווקו בחנויות ברחבי הארץ החל משנת 1986 חברת MGS ספורט טריידינג נוסדה בשנת 1986 ופועלת בשלושה תחומים: סיטונאות, קמעונאות ודיוטי פרי. החברה התמקדה בתחילת דרכה בסיטונאות ומתמחה בתחום למעלה מ- 20 שנה.בחברה פעילות קמעונאות וסיטונאות –והיא עובדת בשיתוף פעולה עם מיטב החנויות ורשתות הספורט והאופנה בישראל ,ומשווקת למעלה מ- 550 נקודות מכירה.בבעלות החברה רשת הספורט הגדולה בארץ "מגה ספורט" ובנוסף שותפה החברה בחנות דיוטי פריי ספורט עם גימס ריצרדסון .מלבד המותג דיאדורה מייבאת החברה החברה מייבאת לארץ מותגים בינלאומיים מובילים וביניהם: Diadora, Skechers ,Converse ,Arena HI-TEC, OP, Kappa, Merrel, ועוד כאחת מהחברות המובילות בתחום הספורט והאופנה בישראל MGS מתחייבת להמשיך ולהוביל את דגל החדשנות בשוק הספורט והאופנה גם בעתיד.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים