דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה
ווסט פאלם ביץ', פלורידה וסידני, אוסטרליה, 25 במרץ 2025, ACCESS Newswire:
U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), גאה להכריז על השקתו בשוק האוסטרלי לצד המותג השותף Brand Machine Group (BMG). כניסה זו לשוק משפרת עוד יותר את הנוכחות הגלובלית של מותג מיליארדי הדולרים ומרחיבה את טווח ההגעה של U.S. Polo Assn לעוד שוק חדש ומרגש.
לאחרונה השיק U.S. Polo Assn את אתר האינטרנט הקמעונאי האוסטרלי שלו, בכתובת www.uspoloassn.com.au, עם גישה חלקה לקולקציות האייקוניות של המותג המציגות מיזוג של סגנון קלאסי ועכשווי שמיישר קו עם האופן שבו האוסטרלים חיים, עובדים ומשחקים. ההזמנות באתר מסופקות כעת ישירות מהמחסן החדש בסידני, לכל רחבי אוסטרליה וניו זילנד.
"עם למעלה מ-40 שנות ניסיון בשוק, BMG הייתה שותפה יוצאת דופן עבור U.S. Polo Assn בבריטניה ובטריטוריות אירופיות אחרות", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה המנהלת ומפקחת על המותג U.S. Polo Assn ששוויו נאמד במיליארדי דולרים. מותג. "כאשר אנו חוגגים 135 שנים של השראה ספורטיבית, אנו בטוחים שהשותפות שלנו עם BMG בשוק האוסטרלי תתמוך בצמיחה הגלובלית של המותג ותספק סגנונות יוצאי דופן עבור המעריצים והצרכנים שלנו".
"שוק קמעונאות האופנה באוסטרליה ממשיך לצמוח ולהתפתח עם טרנדים חדשים, טעמי צרכנים שמשתנים וטכנולוגיות חדשות. U.S. Polo Assn מחפשת להיות חלק מההתפתחות של האופנה באזור באמצעות ההשקה הזו ועל ידי תמיכה בספורט, והבאת הקשר האותנטי לספורט הפולו לאוסטרליה", הוסיף פרינס.
BMG הקימה פעילות ייעודית באוסטרליה, בהובלת קווין קליף שישמש כמנהל מדינה, וזה כולל אולם תצוגה חדיש בגודל 220 מ"ר בסידני. הצוות החדש כולל אנשי מכירות, לוגיסטיקה, מסחר אלקטרוני ושירות לקוחות, מה שמבטיח בסיס חזק לצמיחה.
"הכניסה לשוק האוסטרלי התוסס מדגימה ציון דרך משמעותי נוסף עבור U.S. Polo Assn. ועבור המסע המתמשך של BMG לחולל מהפכה בנוף המסחר האלקטרוני והקמעונאות", אמר בו ג'ליל, מנכ"ל Brand Machine Group. "כאחד המותגים הפופולריים ביותר בעולם, U.S. Polo Assn. מוכן כעת באופן אידיאלי להגיע ליותר צרכנים מאי פעם בשוק האוסטרלי הייחודי והמגמתי הזה".
אודות U.S. Polo Assn. ו- USPA Global
U.S. Polo Assn.הוא המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,200 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn. מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עסקאות היסטוריות עם ESPN בארצות הברית ו- Star Sports בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.
U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, ה-NBA וה-MLB, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס, Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.
לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.
USPA Global היא חברת בת של USPA ומנהלת את המותג הגלובלי Polo Assn האמריקני, המוערך במיליארדי דולרים. באמצעות חברת הבת שלה, Global Polo Entertainment (GPE), חברת USPA Global מנהלת גם את Global Polo TV, המספקת תכני ספורט ולייף סטייל. לקבלת תוכן ספורט נוסף, בקרו באתר globalpolo.com.
אודות Brand Machine Group (BMG)
BMG היא מובילה בינלאומית בחדשנות אופנה שביססה את עצמה כיצרנית ורטיקלית ומומחית רישוי גלובלית עם למעלה מארבעה עשורים של ניסיון בתעשייה. בשותפות עם מובילי שוק מוכרים, BMG מנהלת תהליך חלק ושיתופי של תכנון, ייצור ואספקה של מוצרים איכותיים תוך תמיכה ב-DNA של פורטפוליו מגוון של מותגים. משתרע על אופנה, ספורט, חוץ וכלי בית, כולל אופנה למבוגרים, בגדי ילדים ואביזרים.
פורטפוליו המותגים של BMG כולל אתU.S. Polo Assn. Penfield , ניו באלאנס ילדים, Duchamp, Jack Wills, Jack Wills, Flyers American Born, חברת Lee לילדים, Peckham Rye, חברת Wrangler Kids, Peckham Rye, Juicy Couture ו- Franklin & Marshall. BMG מאשרת מחדש את מחויבותה לשמירה על פרקטיקות עסקיות בנות קיימא ואתיות על ידי הבטחת שקיפות מלאה לאורך שרשרת האספקה הגלובלית שלה, בהתאם לקוד הבסיס של ETI.
בקרו בכתובת www.brandmachinegroup.com ועקבו אחר @brandmachinegroup
למידע נוסף – מדיה:
Gina Digregorio
Stacey Kovalsky
מקור: U.S. Polo Assn.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |
|