דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה
ההשקה העונתית של המותג בהשראת ספורט כוללת קולקציית מהדורה מוגבלת ליום השנה ה-135
ווסט פאלם ביץ', פלורידה, 8 באפריל 2025, ACCESS Newswire:
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), השיקה את קולקציית האביב-קיץ האייקונית שלה בהשראת ספורט הפולו לשנת 2025. הקולקציה העונתית הזו לוכדת את הסגנון האמריקאי המודרני של המותג על רקע הנופים הציוריים של החופים והפארקים היפים בסן דייגו שטופת השמש בקליפורניה.
U.S. Polo Assn.
המיקומים האייקוניים, שנמתחים מהחופים המדהימים של שכונת לה ג'ולה ועד לאלגנטיות ההיסטורית של פארק בלבואה והצמחייה השופעת במועדון הפולו בלייקסייד, מספקים באופן מושלם את המסגרת לקולקציית אביב-קיץ 2025. השקה עונתית זו כוללת גם את קולקציית המרגשת לציון שנת ה-135, החוגגת את ההשראה למותג ולספורט, USPA.
"כל קולקציה שנוצרה בידי צוות העיצוב הגלובלי של U.S. Polo Assn מתבססת על ההיסטוריה השורשית שלנו בספורט הפולו, תוך דחיפה של גבולות היצירתיות עבור המותג", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה המנהלת ומשווקת את מותג מיליארדי הדולרים U.S. Polo Assn. "הקולקציה של העונה הזו מדגישה את המחויבות שלנו לסגנון נצחי ואת המסירות שלנו לאספקת לבוש בהשראת ספורט שמכבדת את המורשת האגדית של המותג שלנו ומרגשת את הצרכנים ואת חובבי הספורט שלנו ברחבי העולם".
קולקציית אביב-קיץ 2025 של U.S. Polo Assn, שצולמה לאורך חוף קליפורניה המדהים, מציגה פלטה מתוחכמת וצבעונית של גוונים פסטלים ותוססים. הדוגמנים ושחקני הפולו אחד הציגו מגוון של בדים עבור מזג אוויר חם, כולל מצעים נושמים, אריגים רכים וסריגים קלים שהינם מיטביים לשימוש בחילופי העונות. ניתן לראות נקודות צבעוניות בשילוב עם בדים בעלי מרקמים רב-תכליתיים בקו האופנה החדש ביותר של U.S. Polo Assn, כגון חולצות פולו מסוגננות, מכנסי ג'ינס נוחים ושמלות עונתיות רכות. פסים נועזים וצבעוניים מוצגים בכל הקולקציה בשילובי צבעים ייחודיים לצד אביזרים מרהיבים, כגון פריטי הנעלה, משקפי ראייה ותיקי קרוסבודי אופנתיים.
"קולקציית U.S. Polo Assn לאביב-קיץ 2025 מתמקדת בסגנון וגם בנוחות, תוך שימוש בחומרים איכותיים ועיצובים מפורטים שצרכנים יכולים להוסיף בקלות לארון הבגדים שלהם כשהם עוברים ממזג אוויר קריר לטמפרטורות חמות", אמרה ג'סיקה ראמסברגר, מנהלת שיווק ועיצוב עבור U.S. Polo Assn. "הקולקציה האחרונה שלנו מספקת העונה פריטים מהנים, תפקודיים ומסוגננים לכל המשפחה".
בנוסף, U.S. Polo Assn גאה להשיק באביב 2025 את קולקציית שנת ה-135 של המותג. הקולקציה במהדורה מוגבלת חוגגת את המורשת הענפה של המותג בספורט הפולו. קולקציית קפסולה ייחודית זו כוללת ביגוד ואביזרים המדגישים את הסגנון האמריקאי הקלאסי הוותיק של U.S. Polo Assn כולל הפס האדום, הלבן והכחול המייצג את המותג.
"האווירה הנינוחה של סן דייגו, עם השמים שטופי השמש והחופים החוליים שלה, לוכדת בצורה מושלמת את הרוח של קולקציית אביב-קיץ 2025 שלנו, הכוללת חלקים מקולקציית שנת ה-135 האייקונית שלנו", אמרה סטפני קורואלס, סגנית נשיא לשיווק גלובלי של USPA Global. "מהחופים ספוגי השמש של לה ג'ולה ועד הפיתוי הנצחי של פארק בלבואה והרקע התוסס של מועדון הפולו בלייקסייד, המקומות שבחרנו לצילומים שלנו הדגישו את האווירה הספורטיבית, המהנה והיום יומי של העיצובים האחרונים שלנו".
"ההגדרות הייחודיות הללו לא רק משקפות את אורח החיים הרגוע אך ההרפתקני בקליפורניה, אלא גם מתיישבות בצורה מושלמת עם המחויבות של המותג שלנו לשלב סגנון נהדר עם נוחות ונגישות", הוסיפה קורואלס.
קולקציית אביב-קיץ 2025 של U.S. Polo Assn., הידועה ברחבי העולם בזכות הסגנון האותנטי בהשראת הספורט, נשארת נאמנה לזהות המותג עם פריטי יסוד נצחיים, קלאסיים-אמריקאים. הקולקציה כולל גם פריטים בעלי תכונות מסוימות שהם חלק מ-USPA Life, תוכנית הקיימות הגלובלית של U.S. Polo Assn. תוכנית זו, שמעודדת את כולם "לשחק את החלק שלהם", מגלמת את המחויבות של המותג לאחריות סביבתית וחברתית על ידי התאמה עם יעדי פיתוח בר-קיימא כדי להבטיח השפעה חיובית על אנשים, מוצרים וכדור הארץ. ביגוד ואביזרים לגברים, נשים וילדים בקולקציית אביב-קיץ 2025 זמינים החנויות של U.S. Polo Assn ובאופן מקוון ברחבי העולם.
אודות U.S. Polo Assn. ו- USPA Global
U.S. Polo Assn.הוא המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,200 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn. מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עסקאות היסטוריות עם ESPN בארצות הברית ו- Star Sports בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.
U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, ה-NBA וה-MLB, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס, Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.
לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.
USPA Global היא חברת בת של USPA ומנהלת את המותג הגלובלי U.S. Polo Assn., המוערך במיליארדי דולרים. באמצעות חברת הבת שלה, Global Polo Entertainment (GPE), חברת USPA Global מנהלת גם את Global Polo TV, המספקת תכני ספורט ולייף סטייל. לקבלת תוכן ספורט נוסף, בקרו באתר globalpolo.com.
תמונות נוספות ברזולוציה גבוהה זמינות לפי בקשה.
למידע נוסף – מדיה:
Kaela Drake
Stacey Kovalsky
מקור: U.S. Polo Assn.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |
|