U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה

דרוג:



U.S. Polo Assn חושפת את קולקציית אביב-קיץ 2025 בחופי קליפורניה

 

ההשקה העונתית של המותג בהשראת ספורט כוללת קולקציית מהדורה מוגבלת ליום השנה ה-135

 

ווסט פאלם ביץ', פלורידה, 8 באפריל 2025,  ACCESS Newswire: 

U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), השיקה את קולקציית האביב-קיץ האייקונית שלה בהשראת ספורט הפולו לשנת 2025. הקולקציה העונתית הזו לוכדת את הסגנון האמריקאי המודרני של המותג על רקע הנופים הציוריים של החופים והפארקים היפים בסן דייגו שטופת השמש בקליפורניה.

 

תמונה קשורה

U.S. Polo Assn.

המיקומים האייקוניים, שנמתחים מהחופים המדהימים של שכונת לה ג'ולה ועד לאלגנטיות ההיסטורית של פארק בלבואה והצמחייה השופעת במועדון הפולו בלייקסייד, מספקים באופן מושלם את המסגרת לקולקציית אביב-קיץ 2025. השקה עונתית זו כוללת גם את קולקציית המרגשת לציון שנת ה-135, החוגגת את ההשראה למותג ולספורט, USPA.

"כל קולקציה שנוצרה בידי צוות העיצוב הגלובלי של U.S. Polo Assn מתבססת על ההיסטוריה השורשית שלנו בספורט הפולו, תוך דחיפה של גבולות היצירתיות עבור המותג", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה המנהלת ומשווקת את מותג מיליארדי הדולרים U.S. Polo Assn. "הקולקציה של העונה הזו מדגישה את המחויבות שלנו לסגנון נצחי ואת המסירות שלנו לאספקת לבוש בהשראת ספורט שמכבדת את המורשת האגדית של המותג שלנו ומרגשת את הצרכנים ואת חובבי הספורט שלנו ברחבי העולם".

 

קולקציית אביב-קיץ 2025 של U.S. Polo Assn, שצולמה לאורך חוף קליפורניה המדהים, מציגה פלטה מתוחכמת וצבעונית של גוונים פסטלים ותוססים. הדוגמנים ושחקני הפולו אחד הציגו מגוון של בדים עבור מזג אוויר חם, כולל מצעים נושמים, אריגים רכים וסריגים קלים שהינם מיטביים לשימוש בחילופי העונות. ניתן לראות נקודות צבעוניות בשילוב עם בדים בעלי מרקמים רב-תכליתיים בקו האופנה החדש ביותר של U.S. Polo Assn, כגון חולצות פולו מסוגננות, מכנסי ג'ינס נוחים ושמלות עונתיות רכות. פסים נועזים וצבעוניים מוצגים בכל הקולקציה בשילובי צבעים ייחודיים לצד אביזרים מרהיבים, כגון פריטי הנעלה, משקפי ראייה ותיקי קרוסבודי אופנתיים.

 

"קולקציית U.S. Polo Assn לאביב-קיץ 2025 מתמקדת בסגנון וגם בנוחות, תוך שימוש בחומרים איכותיים ועיצובים מפורטים שצרכנים יכולים להוסיף בקלות לארון הבגדים שלהם כשהם עוברים ממזג אוויר קריר לטמפרטורות חמות", אמרה ג'סיקה ראמסברגר, מנהלת שיווק ועיצוב עבור U.S. Polo Assn. "הקולקציה האחרונה שלנו מספקת העונה פריטים מהנים, תפקודיים ומסוגננים לכל המשפחה".

 

בנוסף, U.S. Polo Assn גאה להשיק באביב 2025 את קולקציית שנת ה-135 של המותג. הקולקציה במהדורה מוגבלת חוגגת את המורשת הענפה של המותג בספורט הפולו. קולקציית קפסולה ייחודית זו כוללת ביגוד ואביזרים המדגישים את הסגנון האמריקאי הקלאסי הוותיק של U.S. Polo Assn כולל הפס האדום, הלבן והכחול המייצג את המותג.

 

"האווירה הנינוחה של סן דייגו, עם השמים שטופי השמש והחופים החוליים שלה, לוכדת בצורה מושלמת את הרוח של קולקציית אביב-קיץ 2025 שלנו, הכוללת חלקים מקולקציית שנת ה-135 האייקונית שלנו", אמרה סטפני קורואלס, סגנית נשיא לשיווק גלובלי של USPA Global. "מהחופים ספוגי השמש של לה ג'ולה ועד הפיתוי הנצחי של פארק בלבואה והרקע התוסס של מועדון הפולו בלייקסייד, המקומות שבחרנו לצילומים שלנו הדגישו את האווירה הספורטיבית, המהנה והיום יומי של העיצובים האחרונים שלנו".

 

"ההגדרות הייחודיות הללו לא רק משקפות את אורח החיים הרגוע אך ההרפתקני בקליפורניה, אלא גם מתיישבות בצורה מושלמת עם המחויבות של המותג שלנו לשלב סגנון נהדר עם נוחות ונגישות", הוסיפה קורואלס.

 

קולקציית אביב-קיץ 2025 של U.S. Polo Assn., הידועה ברחבי העולם בזכות הסגנון האותנטי בהשראת הספורט, נשארת נאמנה לזהות המותג עם פריטי יסוד נצחיים, קלאסיים-אמריקאים. הקולקציה כולל גם פריטים בעלי תכונות מסוימות שהם חלק מ-USPA Life, תוכנית הקיימות הגלובלית של U.S. Polo Assn. תוכנית זו, שמעודדת את כולם "לשחק את החלק שלהם", מגלמת את המחויבות של המותג לאחריות סביבתית וחברתית על ידי התאמה עם יעדי פיתוח בר-קיימא כדי להבטיח השפעה חיובית על אנשים, מוצרים וכדור הארץ. ביגוד ואביזרים לגברים, נשים וילדים בקולקציית אביב-קיץ 2025 זמינים החנויות של U.S. Polo Assn ובאופן מקוון ברחבי העולם.

 

אודות U.S. Polo Assn.  ו- USPA Global

 

 U.S. Polo Assn.הוא המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,200 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn.  מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עסקאות היסטוריות עם  ESPN בארצות הברית ו- Star Sports  בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.

 

U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, ה-NBA וה-MLB, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס,  Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance  ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.

 

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.

 

USPA Global היא חברת בת של USPA ומנהלת את המותג הגלובלי U.S. Polo Assn., המוערך במיליארדי דולרים. באמצעות חברת הבת שלה, Global Polo Entertainment (GPE), חברת USPA Global מנהלת גם את Global Polo TV, המספקת תכני ספורט ולייף סטייל. לקבלת תוכן ספורט נוסף, בקרו באתר globalpolo.com.

 

תמונות נוספות ברזולוציה גבוהה זמינות לפי בקשה.

 

למידע נוסף – מדיה:

 

Kaela Drake
PR & Communications Specialist
[email protected]
+001.561.461.8596

Stacey Kovalsky
Vice President, Global PR and Communications
[email protected]
+001.561.790.8036

 

מקור: U.S. Polo Assn.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: U.S. Polo Assn | USPA | איגוד הפולו | polo |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn, ששוויו מיליארדי דולרים, מושק באוסטרליה U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו
135 שנות השראה ספורטיבית: U.S. Polo Assn. אירח בדלהי חגיגה עם משחק ראווה ותצוגת אופנת אביב-קיץ 2025 U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ
U.S. Polo Assn. מתחדש כשותף ההלבשה הרשמי לגביע הזהב פולו דובאי 2025 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ
Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)