5 טיפים לקידום אורגני במנועי חיפוש

דרוג:

 

בעולם האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), קידום אתרים אורגני הוא האלוף הברור בתעבורת אתרים. חיפוש אורגני עדיין מהווה יותר ממחצית מכלל המבקרים באתר.

מה זה קידום אורגני? קידום אתרים אורגני אומר להשיג מיקום טבעי ולקבל תוצאות הנעשות באמצעות אסטרטגיות מוכחות שונות כמו אופטימיזציה של דף האינטרנט על ידי כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי ביותר, הגברת מילות מפתח, שילוב מטא תגים וקישורים נכנסים. קידום אתרים אורגני הוא השקעה משתלמת לטווח הרחוק בעלות יחסית נמוכה ומשתלמת. חשוב שתדעו שיש מספר רב של גורמים שמשפיעים על תהליך דירוג האתר בגוגל, במאמר זה נפרט 5 טיפים שעשויים לזרז את תהליך קידום האתר שלך בגוגל.

1.הפוך את האתר לשימושי עבור הקהל הספציפי שלך:

משווקים מרגישים לפעמים שהם בסכסוך עם גוגל. מנוע החיפוש אינו מצליח למשל לדרג את התוכן הטוב ביותר שלהם, או שהם רואים ירידה עצומה בתנועה לאחר עדכון אלגוריתמי. במציאות, עם זאת, היעדים שלך ושל גוגל זהים:

א. הגישו את התוכן הטוב ביותר האפשרי לקהל שלכם.
ב. צרו חווית משתמש חיובית באתר
ג. העדיפו עדיפות לתוכן המציע ערך משמעותי לגולשים.
ד. הסתכלו על אתרים שונים ואיכותיים, מה עושה אותם כ”כ מיוחדים? ניתוח של מיליוני אתרים בגוגל, תוך ניתוח התנהגויות הקהל הספציפי שלך.

גוגל משתמשת ביותר מ-200 אותות דירוג כדי להחליט אילו פיסות תוכן מופיעות בעמוד הראשון של תוצאות מנוע החיפוש. האלגוריתם שם לב בזהירות לסימנים שדף אינטרנט מסוים ייתן למחפשים את המידע שהם מחפשים. כאשר אתה מתמקד בקידום אתרים, אתה בוחר במילות מפתח ראשוניות וסמויות הקשורות לכוונת חיפוש. אתה כותב תוכן שאנשים אוהבים לקרוא ומוודא שאתה מספק מידע שיעזור לגוגל להבין טוב יותר. אם אתה מבצע אופטימיזציה לאתר שלך להמרות, אתה צריך להתמקד בגולשים, בין אם זה הצטרפות לרשימת הדוא”ל שלך או קנייה של אחד המוצרים שלך. בדיוק כמו גוגל, אתה רוצה לתת לקהל שלך בדיוק מה אותם צרכנים רוצים. הידיעה כיצד לבצע אופטימיזציה לאתר שלך לקידום אתרים ולהמרות מקדמת בו זמנית את שתי המטרות הללו ויוצרת קשר טוב יותר בין האתר שלך למנועי החיפוש.

2.בצעו אופטימיזציה:

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג יתרון ב-SEO של אתר האינטרנט שלך היא אופטימיזציה של האלמנטים שבדף. אם לא תוודא שביצעת אופטימיזציה לכל האלמנטים שבדף, יהיה קשה מאוד להגיע רחוק עם כל המאמצים האחרים שלך. זה צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלך. מיקום מילות מפתח הוא אחד החשובים ביותר ברכיבי העמוד. תרצה לוודא שאתה כולל את מילות המפתח העיקריות שלך בתג הכותרת של הדף שלך. תרצה להוסיף גם תיאור מטא. זה יעזור לגוגל לזהות במהירות ובקלות במה עוסק הדף שלך ולמקם אותו בקטגוריה הנכונה. דרך נוספת לביצוע אופטימיזציה של קידום אתרים באתר שלך היא להגדיל את מספר המילים של הודעות הבלוג שלך. בדרך כלל, פוסטים ארוכים יותר טובים יותר. אך יותר מזה חשוב לשמור  על איכות ולא רק על כמות. לבסוף, כדי לייעל את SEO שלך בעמוד, כלול קישורים פנימיים בכל פוסט בבלוג. שניים או שלושה קישורים בכל פוסט שמובילים לדפים אחרים באתר שלך. כל האלמנטים הללו יכינו את האתר שלך לדירוג טוב יותר בגוגל.

3.השתמש בטקסט עוגן (אנקור טקסט):

כשאתה כותב את הטקסט לאתר שלך, שקול היכן תוכל להשתמש בטקסט עוגן באתר שלך. עוגן, מה? לא, זה לא קשור לשייט. טקסט עוגן הוא הטקסט הניתן ללחיצה בהיפר-קישור בו יכולים האורחים להשתמש כדי להעביר אותו ישירות לדף אינטרנט אחר, בתוך האתר שלך או בכל מקום באינטרנט. יש להשתמש בטקסט עוגן יעיל כדי לעזור למשתמשים לנווט באתר שלך ולמצוא את מבוקשם. זה צריך לכלול גם מילות מפתח וביטויים הקשורים למה שאתה עושה. אם אתה הבעלים של חנות נעליים, למשל, את המילים “בדוק את מבחר נעלי הילדים שלנו” בדף הבית שלך יכול לקשר באמצעות טקסט עוגן לחנות המקוונת שלך. טקסט עוגן הוא דרך נהדרת להגביר את ה-SEO שלך, אך זכור כי קישור מוגזם או עוגנים שלא ממש עוזרים לקוראים שלך יכולים להרים כמה דגלים אדומים עם גוגל.

4. בנה את האתר שלך בצורה נכונה וברורה:

כל עמוד באתר שלך צריך לכלול כותרת, כותרת משנה וכן הלאה. כאשר מנועי חיפוש סורקים את האתר שלך, הם יבינו טוב יותר את התוכן שלך אם אתה משתמש בהיררכיית הטקסט הנכונה. החלק הרלוונטי ביותר הוא כותרת העמוד שלך, ועליך להגדיר אותו כ-H1 (בעורך הטקסט). כותר ה-H1 צריך להיות תיאור של תוכן הדף ולא צריך להיות יותר מ- H1 אחד בעמוד. בחר את הכותרת שלך בקפידה ואל תשכח לכלול את מילות המפתח העיקריות שלך. בעקבות H1 שלך בהיררכיית הכותרות הוא H2, H3 וכו . בעוד ש-H1 תואם את הכותרת שלך, H2 ו-H3 מתאימים לכותרות ולכותרות המשנה שלך, בהתאמה. ככל שמבנה הטקסט שלך ברור יותר, כך מנועי חיפוש יסרקו ויעכלו את תוכן האתר שלך בקלות יותר.

5.צור קישורים נכנסים:

קישורים נכנסים הם דרך נהדרת ליצור תנועה ולהגדיל את הדירוג שלך בו זמנית. קישורים נכנסים הם קישורים שמפנים מאתר של מישהו אחר לאתר שלך. הם אומרים לגוגל שהאתר המפנה סומך עליך. אם לאתר זה סמכות תחום גבוהה, זה טוב לדירוג שלך. יש מספר רב של דרכים ליצירת קישורים נכנסים, אחת הטקטיקות ליצירת קישורים נכנסים היא ליצור אינפוגרפיקה ולבקש מבלוגים אחרים לשתף את האינפוגרפיקה הזו. דרך נוספת ליצור קישורים נכנסים היא על ידי כתיבת המלצות לאתרים אחרים. כשתעשה זאת, רק הקפד לכלול קישור חזרה לאתר שלך. לבסוף, תוכל לפרסם מחדש את התוכן שלך באתרים  עם קישור לאתר שלך. אתה יכול להשתמש באסטרטגיה זו כשאתה מתארח בבלוג עבור אתרים אחרים.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים