דרוג:
דאלאס, 17 בספטמבר 2019, (BUSINESS WIRE): Mary Kay Inc., מובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה במחויבות בת עשרות השנים שלה למדע העור על ידי שיתוף המחקר האחרון שלה שמתמקד בגורמים ובמנגנונים היסודיים של עור רפוי במפגש השנתי ה-49 של האגודה האירופית למחקר דרמטולוגי (ESDR) שמתקיים ב-18-21 בספטמבר בבורדו, צרפת. על ידי כינוס המומחים הטובים ביותר לדרמטולוגיה באירופה במסגרת נושא הגג "לחבר בין מדע העור והבריאות", המפגש ה-29 של ESDR מהווה הזדמנות ייחודית ל-Mary Kay לשתף את ההתפתחויות ופריצות הדרך הטכנולוגיות האחרונות שלה בבריאות העור. ההופעה של עור רפוי ומדולדל נוטה להיות שכיחה בעשור הרביעי או החמישי של החיים ללא קשר לאורח החיים או לחשיפה הסביבתית. ההשפעה הרצופה של כוח המשיכה עם הזמן תורמת להופעה של קפלי שפה ואף בולטים ועור מדולדל לאורך קו הלסת והצוואר. "עור מדולדל הוא בעיה של הצרכניות, ולכן פיתחנו מוצר טיפול שמיועד ספציפית להרים עור מדולדל", מתעקשת ד"ר לוסי גילדיי, המנהלת המדעית הראשית של Mary Kay Inc.. "המדענים שלנו ניסו מאות חומרים על תאי עור של בני אדם כדי לזהות את השילוב הכי יעיל של רכיבים שעוזר לטפח חומצה היאלורונית וקולגן טבעיים, שני הגורמים שפוחתים בעור רפוי. פפטיד ייחודי ותאי מריסטמה מהצמח Centella asiatica בלטו מבחינת היעילות. זאת הסיבה שבחרנו בהם לשימוש בסרום קוסמטי. היעילות של הסרום אומתה במעבדות שלנו ועל ידי נשים בעצמן על העור שלהן בניסויים קליניים*. זה המדע שמאחורי סרום ההרמה שלנו TimeWise Repair® Volu-Firm®", הסבירה ד"ר גילדיי. צוות המחקר ופיתוח של Mary Kay בראשות ד"ר גילדיי כולל מדענים מצטיינים עם דוקטורטים ותארים מתקדמים אחרים בתחומים רבים: ביולוגיה של העור, ביולוגיה של התא, כימיה, ביוכימיה ועוד. צוות המדענים הזה מחויב לגילוי המגמות והטכנולוגיות שמאפשרות לחברה ליצור מוצרים שלא ניתן לעמוד בפניהם שמביאים תועלת לצרכניות. בכל שנה Mary Kay עורכת מאות אלפי בדיקות מדעיות על מוצרים ורכיבים כדי להבטיח את אמות המידה הגבוהות ביותר של בטיחות, איכות וביצועים. Mary Kay מחזיקה ביותר מ-1,500 פטנטים על מוצרים, טכנולוגיות ועיצוב אריזות בתיק הגלובלי שלה. בשנה שעברה החברה פתחה מפעל ייצור ומו"פ חדיש ביותר של יותר מ-100 מיליון דולר בלואיביל, טקסס.
אודות Mary Kay
מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-55 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com. *במחקר קליני, 45 נשים מרחו את הסרום הקוסמטי על הפנים פעמיים ביום במשך 12 שבועות. תכונות המוצקות וההרמה של העור הראו שיפור מובהק סטטיסטית אחרי 4, 8 ו-12 שבועות של שימוש במוצר יחסית לקו הבסיס. לפחות 98% מהנבדקות הראו שיפור בפרמטרים מרובים של הרמה לאורך קווי המיתאר של הפנים שלהן (לחיים/ קו הלסת).
אנשי קשר
Mary Kay Inc. Corporate Communications מקור: Mary Kay Inc. תגיות של המאמר:
|
|