רשת אופנת הגברים Celio בקמפיין לעונת סתיו-חורף 2011

דרוג:

רשת האופנהCelio* מעלה קמפיין לעונת סתיו-חורף 2011. הקמפיין כולל שילוט חוצות של 9 שלטי ענק בצמתים מרכזיות ברחבי הארץ, כגון צומת גהה, תל השומר, גלילות ואייר פורט סיטי. בנוסף תעלה הרשת סרטון פרסומת שיעלה בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, במקביל למודעות בעיתונות היומית ובמגזינים המובילים. ההשקעה הכוללת בקמפיין עומדת על כ-2,000,000 ₪.
 

שגיב שקד, מנכ"ל רשת celio* בישראל :


 "Celio*הוא המותג היחיד בישראל שפונה לגברים בלבד, ובכך יתרונו והתמחותו אל מול הצרכן.  בקולקציית החורף של Celio* שמנו דגש על דמות הגבר האורבני, כאשר הקולקציה משלבת אלגנטיות עם נוחות, והמוצרים מתוחכמים ומתאימים ללבישה ביום ולבילוי ערב. ניתן למצוא בקולקציה פתרונות לגבר הנוסע, דרך חולצות אל-קמט, חולצות דוחות ריח זיעה ועניבות דוחות כתמים. ברשתCelio*אנו שמים דגש רב על נתינת מענה כולל לכל סוגי הצרכים של לקוחותינו, ועל כן בחנויות הרשת ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים המגיעים מעולמות שונים, פריטים אלגנטיים, לצד פריטי קז'ואל ופריטים ספורטיביים יותר, לצד ליין הלבשה תחתונה ואקססוריז נרחב".

רקע על Celio* בארץ ובעולם:

רשת אופנת הגברים הבינלאומית celio*, שמקורה מצרפת, נכנסה לישראל לראשונה בשנת 2002, מונה כיום כ-32 חנויות בכל רחבי הארץ ונמצאת במגמת צמיחה מתמדת. בעולם הרשת מונה למעלה מ-600 חנויות, הפרושות על יותר מ-40 ארצות בכל רחבי העולם. הרשת, אשר הוקמה לפני כ-20 שנה, מתמחה בעיצוב וייצור של הלבשת גברים READY TO WEAR. בידולה של הרשת בישראל נשמר בהיותה המותג הקמעונאי היחיד הפונה לגברים בלבד.
תגיות של המאמר: סליו | celio | אופנת גברים | לגבר | גברים | |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)