רשת אופנת הגברים Celio בקמפיין לעונת סתיו-חורף 2011

דרוג:

רשת האופנהCelio* מעלה קמפיין לעונת סתיו-חורף 2011. הקמפיין כולל שילוט חוצות של 9 שלטי ענק בצמתים מרכזיות ברחבי הארץ, כגון צומת גהה, תל השומר, גלילות ואייר פורט סיטי. בנוסף תעלה הרשת סרטון פרסומת שיעלה בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, במקביל למודעות בעיתונות היומית ובמגזינים המובילים. ההשקעה הכוללת בקמפיין עומדת על כ-2,000,000 ₪.
 

שגיב שקד, מנכ"ל רשת celio* בישראל :


 "Celio*הוא המותג היחיד בישראל שפונה לגברים בלבד, ובכך יתרונו והתמחותו אל מול הצרכן.  בקולקציית החורף של Celio* שמנו דגש על דמות הגבר האורבני, כאשר הקולקציה משלבת אלגנטיות עם נוחות, והמוצרים מתוחכמים ומתאימים ללבישה ביום ולבילוי ערב. ניתן למצוא בקולקציה פתרונות לגבר הנוסע, דרך חולצות אל-קמט, חולצות דוחות ריח זיעה ועניבות דוחות כתמים. ברשתCelio*אנו שמים דגש רב על נתינת מענה כולל לכל סוגי הצרכים של לקוחותינו, ועל כן בחנויות הרשת ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים המגיעים מעולמות שונים, פריטים אלגנטיים, לצד פריטי קז'ואל ופריטים ספורטיביים יותר, לצד ליין הלבשה תחתונה ואקססוריז נרחב".

רקע על Celio* בארץ ובעולם:

רשת אופנת הגברים הבינלאומית celio*, שמקורה מצרפת, נכנסה לישראל לראשונה בשנת 2002, מונה כיום כ-32 חנויות בכל רחבי הארץ ונמצאת במגמת צמיחה מתמדת. בעולם הרשת מונה למעלה מ-600 חנויות, הפרושות על יותר מ-40 ארצות בכל רחבי העולם. הרשת, אשר הוקמה לפני כ-20 שנה, מתמחה בעיצוב וייצור של הלבשת גברים READY TO WEAR. בידולה של הרשת בישראל נשמר בהיותה המותג הקמעונאי היחיד הפונה לגברים בלבד.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים