גלידת שטראוס משיקה את CAFÉ ZERO

דרוג:

קפה קרמי קר עם קריסטלי קרח , המיוצר בפטנט רשום של יוניליוור גלידת שטראוס מציגה חדשנות מלהיבה לקראת הקיץ- משקאות קפואים באריזה מוכנה המציעים חווית שתייה חדשה בין עולם הגלידה לעולם המשקאות גלידת שטראוס- מובילת שוק הגלידה בישראל, מבית יוניליוור ישראל, משיקה חדשנות מלהיבה בתחום הקפה הקר: CAFÉ ZERO אייס קפה קרמי במגוון טעמים נפלאים- קפוצינו, אספרסו ומוקהצ'ינו שיעניקו נחמה מענגת בימי הקיץ החמים. CAFÉ ZERO מציע דרך חדשה ליהנות מקפה בדרך: קפה קרמי קר עם קרנצ'יות מפתיעה של קריסטלי קרח והטעם העשיר של הקפה האהוב עליך. CAFÉ ZERO כולל שכבה קרמית מענגת ומתחתיה שכבת קריסטלי קרח בטעמים, ובכך מחבר בין הצורך להתרענן ובין הצורך להתפנק. CAFÉ ZERO נמצא בין עולם הגלידה מבחינת הטקסטורה הקרמית ובין עולם המשקאות הקרים- החיבור בין שני העולמות מעניק חווית שתייה חדשנית, מולטי סנסורית, רב שכבתית – ניתן לשתות את CAFÉ ZERO בקש או לאכול אותו בכפית! במחקר שנעשה בקרב צרכנים המוצר נתפס כדרך חדשה שונה ומעניינת לצרוך קפה. פיתוח המוצר כלל שימוש בטכנולוגיה חדשה IPIT, פטנט רשום של יוניליוור העולמית, המבוססת על הוספת קריסטלי קרח. הסדרה כוללת בשלב הראשון שלושה טעמים נפלאים ומצננים: אספרסו, קפוצינו ומוקהצינו. מתכוני CAFÉ ZERO פותחו על ידי יוניליוור איטליה ומבוססים על מתכונים איטלקיים ייחודיים, התואמים את הסטנדרטים הגבוהים של משקאות הקפה האיטלקיים, המיועדים עבור קהל אוהבי הקפה. מרכיביו העיקריים הם תמצית אספרסו, פולי קפה איכותיים, חלב וקריסטלי קרח. המוצר הושק בעולם לפני כארבע שנים וזכה להצלחה מסחררת באיטליה, ספרד, הולנד, בלגיה, יוון וטורקיה בשנת 2010 לבד נמכרו מיליוני כוסות באיטליה ומאות אלפי כוסות במדינות באירופה כמו יוון, ספרד, בלגיה ועוד. אריזת CAFÉ ZERO יוצרה כך שיהיה נח לנשיאה בזמן תנועה וכוללת קש-כפית ייחודי המאפשר ריטואל שתיה-אכילה חדש. יורם אביגד מנהל היחידה העסקית גלידת שטראוס:" גלידת שטראוס מובילת שוק הגלידה בישראל גאה להשיק חדשנות נוספת לקיץ 2012- CAFÉ ZERO. המוצר הוא תוצר נוסף של שיתוף הפעולה המוצלח בין גלידת שטראוס ליוניליוור. כמובילי השוק וכחלק מהתפיסה האסטרטגית של חברתנו, אנו מחויבים לזהות מגמות צרכניות עדכניות בקרב קהלי היעד השונים, לפתח מגמות, להגדיל, להרחיב ולמתוח את שוק הגלידה לעולמות חדשים, לחדש ולגוון כל העת, תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של קהל צרכנינו. השקת אייס קפה זירו באה בעקבות זיהוי הפוטנציאל הקיים בשוק האייס קפה מחד ופיתוח הזדמנויות צריכה חדשות מאידך: הצרכן מחפש אלטרנטיבה נוחה וטעימה לצריכת קפה קר בתנועה מחוץ לבית וחוויה מיוחדת של טעם ומרקם. אנו בטוחים כי השקתו תהפוך את הקיץ הישראלי למהנה הרבה יותר" CAFÉ ZERO בטעם אספרסו מוצע במשקל 155 גרם וטעמי קפוצ'ינו ומוקהצי'נו מוצעים במשקל 165 גרם. , במחיר מומלץ לצרכן של 12 ₪.. למוצרים כשרות כK ובאישור הרבנות הראשית הישראלית. הרגלי צריכה בעולם האייס קפה על פי הערכות בישראל נמכרות כ-30 מליון כוסות אייס קפה בשנה- בעיקר בבתי קפה, קיוסקים וחנויות נוחות. קהל היעד העיקרי של הקטגוריה הינם צעירים בני 18-30 בעלי סגנון חיים אורבני ומאמצי חדשנויות, הנמצאים בתנועה בלתי פוסקת ומחפשים הפסקות פינוק קטנות. הזדמנויות הצריכה של הקטגוריה רבות ומגוונות- בחוף הים, בפארקים, בזמן שופינג, תחנות רכבת ועוד.
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH, יצרנית HemoHim, קיבלה סיווג NAI (אין התוויה לפעולה) מה-FDA בארה"ב 'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו
סדנאות בישול ואפיה לגיבוש צוותים, למשפחות, לחברים סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו
Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)