דרוג:
קפה קרמי קר עם קריסטלי קרח ,
המיוצר בפטנט רשום של יוניליוור
גלידת שטראוס מציגה חדשנות מלהיבה לקראת הקיץ- משקאות קפואים באריזה מוכנה
המציעים חווית שתייה חדשה בין עולם הגלידה לעולם המשקאות
גלידת שטראוס- מובילת שוק הגלידה בישראל, מבית יוניליוור ישראל, משיקה חדשנות מלהיבה בתחום הקפה הקר: CAFÉ ZERO אייס קפה קרמי במגוון טעמים נפלאים- קפוצינו, אספרסו ומוקהצ'ינו שיעניקו נחמה מענגת בימי הקיץ החמים.
CAFÉ ZERO מציע דרך חדשה ליהנות מקפה בדרך: קפה קרמי קר עם קרנצ'יות מפתיעה של קריסטלי קרח והטעם העשיר של הקפה האהוב עליך.
CAFÉ ZERO כולל שכבה קרמית מענגת ומתחתיה שכבת קריסטלי קרח בטעמים, ובכך מחבר בין הצורך להתרענן ובין הצורך להתפנק.
CAFÉ ZERO נמצא בין עולם הגלידה מבחינת הטקסטורה הקרמית ובין עולם המשקאות הקרים- החיבור בין שני העולמות מעניק חווית שתייה חדשנית, מולטי סנסורית, רב שכבתית – ניתן לשתות את CAFÉ ZERO בקש או לאכול אותו בכפית! במחקר שנעשה בקרב צרכנים המוצר נתפס כדרך חדשה שונה ומעניינת לצרוך קפה.
פיתוח המוצר כלל שימוש בטכנולוגיה חדשה IPIT, פטנט רשום של יוניליוור העולמית, המבוססת על הוספת קריסטלי קרח.
הסדרה כוללת בשלב הראשון שלושה טעמים נפלאים ומצננים: אספרסו, קפוצינו ומוקהצינו.
מתכוני CAFÉ ZERO פותחו על ידי יוניליוור איטליה ומבוססים על מתכונים איטלקיים ייחודיים, התואמים את הסטנדרטים הגבוהים של משקאות הקפה האיטלקיים, המיועדים עבור קהל אוהבי הקפה. מרכיביו העיקריים הם תמצית אספרסו, פולי קפה איכותיים, חלב וקריסטלי קרח.
המוצר הושק בעולם לפני כארבע שנים וזכה להצלחה מסחררת באיטליה, ספרד, הולנד, בלגיה, יוון וטורקיה בשנת 2010 לבד נמכרו מיליוני כוסות באיטליה ומאות אלפי כוסות במדינות באירופה כמו יוון, ספרד, בלגיה ועוד.
אריזת CAFÉ ZERO יוצרה כך שיהיה נח לנשיאה בזמן תנועה וכוללת קש-כפית ייחודי המאפשר ריטואל שתיה-אכילה חדש.
יורם אביגד מנהל היחידה העסקית גלידת שטראוס:" גלידת שטראוס מובילת שוק הגלידה בישראל גאה להשיק חדשנות נוספת לקיץ 2012- CAFÉ ZERO. המוצר הוא תוצר נוסף של שיתוף הפעולה המוצלח בין גלידת שטראוס ליוניליוור. כמובילי השוק וכחלק מהתפיסה האסטרטגית של חברתנו, אנו מחויבים לזהות מגמות צרכניות עדכניות בקרב קהלי היעד השונים, לפתח מגמות, להגדיל, להרחיב ולמתוח את שוק הגלידה לעולמות חדשים, לחדש ולגוון כל העת, תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של קהל צרכנינו. השקת אייס קפה זירו באה בעקבות זיהוי הפוטנציאל הקיים בשוק האייס קפה מחד ופיתוח הזדמנויות צריכה חדשות מאידך: הצרכן מחפש אלטרנטיבה נוחה וטעימה לצריכת קפה קר בתנועה מחוץ לבית וחוויה מיוחדת של טעם ומרקם. אנו בטוחים כי השקתו תהפוך את הקיץ הישראלי למהנה הרבה יותר"
CAFÉ ZERO בטעם אספרסו מוצע במשקל 155 גרם וטעמי קפוצ'ינו ומוקהצי'נו מוצעים במשקל 165 גרם. , במחיר מומלץ לצרכן של 12 ₪..
למוצרים כשרות כK ובאישור הרבנות הראשית הישראלית.
הרגלי צריכה בעולם האייס קפה
על פי הערכות בישראל נמכרות כ-30 מליון כוסות אייס קפה בשנה- בעיקר בבתי קפה, קיוסקים וחנויות נוחות.
קהל היעד העיקרי של הקטגוריה הינם צעירים בני 18-30 בעלי סגנון חיים אורבני ומאמצי חדשנויות, הנמצאים בתנועה בלתי פוסקת ומחפשים הפסקות פינוק קטנות. הזדמנויות הצריכה של הקטגוריה רבות ומגוונות- בחוף הים, בפארקים, בזמן שופינג, תחנות רכבת ועוד.
תגיות של המאמר:
|
|