נייקי חושפת קולקציה לכבוד יום אייר מקס, ששיאה השקת נייקי אייר ואפורמקס

דרוג:

נייקי חושפת קולקציה לכבוד יום אייר מקס, ששיאה השקת נייקי אייר ואפורמקס

לפני שלוש שנים נייקי השיקה את יום אייר מקס, תגובה להתלהבות הגלובלית מאחת מפלטפורמות ההנעלה הכי אהובות בכל הזמנים. היום נייקי מתחילה במסע ליום אייר מקס של השנה הזאת, חגיגה כלל עולמית של אייר ששיאה ההשקה שחיכו לה זמן רב של נייקי אייר ואפורמקס (Air VaporMax).

נייקי תחגוג את יום אייר מקס ב-26 במרץ בציון שלושים שנה לאייר מקס 1, הנעל שדחפה את ההנעלה לשיאים ללא תקדים עם סגנון ריפוד ותכונות ביצועים חדשים. בחודש מרץ נייקי תשיק תמהיל של רטרו, רמיקסים וחידושים. קו המוצרים החדש הזה של אייר, כולל נייקי אייר ואפורמקס שציפו לה רבות, הוא הפרק החדש במחויבות רבת השנים של נייקי לשרת ספורטאים. המוצר החדש מגשים את מה שהצרכנים רוצים, על ידי שינוי סביבת הנעלת הספורט באמצעות הפלטפורמה הכי עוצמתית ועמידה אי פעם מתחת לכף הרגל.

 

Nike Unveils Collection to Celebrate Air Max Day, Highlighted by Release of Nike Air VaporMax

BEAVERTON, Ore.,20 Feb 2017, (BUSINESS WIRE):

Nike will celebrate Air Max Day on March 26 by marking the 30th anniversary of the Air Max 1, the shoe that pushed footwear to unprecedented heights with new cushioning style and performance features. Throughout March, Nike will release a mix of retros, remixes and innovations. This fresh line-up of Air, including the highly anticipated Nike Air VaporMax, represents the latest chapter of Nike’s longstanding commitment to serve athletes. The new product delivers on what consumers want, by transforming the athletic footwear landscape with the most powerful and resilient underfoot platform yet.

Air has been an integral part of Nike since it was first introduced in the 1979 Air Tailwind. In the decades since, it’s drawn strong consumer devotion; a massive and passionate consumer fan base that has driven design and depth of product. Nike Air has disrupted the industry with color, materials and the Air platform itself. For the first eight years it was hidden – felt rather than seen. Then, in 1987, it became visible with Air Max. It soon evolved, spreading from running to basketball to training and tennis, all while becoming a coveted lifestyle product across the globe. The line quickly endeared itself to consumers because of its responsiveness to movement, its durability, and its groundbreaking and beautiful design.

This is the fullest celebration of Nike Air Max innovation ever. The unveil includes eight releases, culminating with the Nike Air VaporMax on March 26:

In 2016, by popular vote, consumers “voted back” the Nike Air Max 1 atmos Elephant, which makes its return as part of the Air product line-up. The Women’s Nike Air Max Jewell is the second-ever women’s Air Max shoe. Nike Air Max 90 Ultra Flyknit delivers on what consumers expect, and ask for: Flyknit, a high-performing, breathable, supportive upper; and Air, responsive, agile, strong, beautiful and light. 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)