נייקי חושפת קולקציה לכבוד יום אייר מקס, ששיאה השקת נייקי אייר ואפורמקס

דרוג:

נייקי חושפת קולקציה לכבוד יום אייר מקס, ששיאה השקת נייקי אייר ואפורמקס

לפני שלוש שנים נייקי השיקה את יום אייר מקס, תגובה להתלהבות הגלובלית מאחת מפלטפורמות ההנעלה הכי אהובות בכל הזמנים. היום נייקי מתחילה במסע ליום אייר מקס של השנה הזאת, חגיגה כלל עולמית של אייר ששיאה ההשקה שחיכו לה זמן רב של נייקי אייר ואפורמקס (Air VaporMax).

נייקי תחגוג את יום אייר מקס ב-26 במרץ בציון שלושים שנה לאייר מקס 1, הנעל שדחפה את ההנעלה לשיאים ללא תקדים עם סגנון ריפוד ותכונות ביצועים חדשים. בחודש מרץ נייקי תשיק תמהיל של רטרו, רמיקסים וחידושים. קו המוצרים החדש הזה של אייר, כולל נייקי אייר ואפורמקס שציפו לה רבות, הוא הפרק החדש במחויבות רבת השנים של נייקי לשרת ספורטאים. המוצר החדש מגשים את מה שהצרכנים רוצים, על ידי שינוי סביבת הנעלת הספורט באמצעות הפלטפורמה הכי עוצמתית ועמידה אי פעם מתחת לכף הרגל.

 

Nike Unveils Collection to Celebrate Air Max Day, Highlighted by Release of Nike Air VaporMax

BEAVERTON, Ore.,20 Feb 2017, (BUSINESS WIRE):

Nike will celebrate Air Max Day on March 26 by marking the 30th anniversary of the Air Max 1, the shoe that pushed footwear to unprecedented heights with new cushioning style and performance features. Throughout March, Nike will release a mix of retros, remixes and innovations. This fresh line-up of Air, including the highly anticipated Nike Air VaporMax, represents the latest chapter of Nike’s longstanding commitment to serve athletes. The new product delivers on what consumers want, by transforming the athletic footwear landscape with the most powerful and resilient underfoot platform yet.

Air has been an integral part of Nike since it was first introduced in the 1979 Air Tailwind. In the decades since, it’s drawn strong consumer devotion; a massive and passionate consumer fan base that has driven design and depth of product. Nike Air has disrupted the industry with color, materials and the Air platform itself. For the first eight years it was hidden – felt rather than seen. Then, in 1987, it became visible with Air Max. It soon evolved, spreading from running to basketball to training and tennis, all while becoming a coveted lifestyle product across the globe. The line quickly endeared itself to consumers because of its responsiveness to movement, its durability, and its groundbreaking and beautiful design.

This is the fullest celebration of Nike Air Max innovation ever. The unveil includes eight releases, culminating with the Nike Air VaporMax on March 26:

In 2016, by popular vote, consumers “voted back” the Nike Air Max 1 atmos Elephant, which makes its return as part of the Air product line-up. The Women’s Nike Air Max Jewell is the second-ever women’s Air Max shoe. Nike Air Max 90 Ultra Flyknit delivers on what consumers expect, and ask for: Flyknit, a high-performing, breathable, supportive upper; and Air, responsive, agile, strong, beautiful and light. 

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים