יצרני בירה יחד עם ממשלות, ארגונים לא ממשלתיים, עובדים וקמעונאים מקדמים שתייה אחראית

דרוג:

יצרני בירה יחד עם ממשלות, ארגונים לא ממשלתיים, עובדים וקמעונאים מקדמים שתייה אחראית

היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית מרחיב את הפעילות שמקדמת צריכה אחראית ב-76 מדינות

אמסטרדם, בריסל וקופנהגן, דנמרק, 20 בספטמבר 2016, (BUSINESS WIRE):

ב-16 בספטמבר, יצרני בירה, ממשלות, ארגונים לא ממשלתיים וקמעונאים ב-76 מדינות ברחבי העולם שיתפו פעולה ביום הגלובלי השנתי השני של צריכת בירה אחראית, פעילות כלל עולמית לקידום צריכה אחראית של בירה.

המטרה של היום הגלובלי השנתי השני של צריכת בירה אחראית 2016, שיזמו אותו Anheuser-Busch InBev, קרלסברג והייניקן יחד עם יצרני ואיגודי בירה מקומיים, היא להסתמך על ההצלחה והתנופה של השנה הראשונה ולגייס עשרות אלפי עובדים של יצרני בירה, יותר ממאה ממשלות וארגונים לא ממשלתיים וחצי מיליון קמעונאים כדי להפחית את השימוש המזיק באלכוהול. בנוסף, יצרני בירה, קמעונאים ושותפיהם ינסו באופן ישיר לגייס יותר מ-700,000 צרכנים ולהגיע ליותר מ-200 מיליון צרכנים באמצעות מסרים והפעלות על שתייה אחראית.

שיתוף הפעולה, שכולל פעילויות למאבק בנהיגה בשכרות ובצריכה מתחת לגיל המותר, הדרכה לברמנים ומגישים וחינוך צרכנים, עוזר לקדם את יעד הפיתוח בר הקיימא של האו"ם לטפל ולמנוע שימוש מזיק באלכוהול.

"כיצרני בירה, אנחנו מחויבים לא רק לייצר בירה אלא גם להבטיח שייהנו מהבירה הזאת באופן אחראי. אנחנו נלהבים להתאחד כענף שוב השנה כדי להשפיע עוד יותר על הפחתת השימוש המזיק באלכוהול", אמר קרלוס בריטו, מנכ"ל Anheuser-Busch InBev.

"היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית הוא אמצעי עבורנו להדגיש במשותף את החשיבות של שתייה אחראית, והוא משלים את הפעילויות שאנחנו והשותפים עושים במהלך השנה כדי לעודד מתינות ולהיאבק בצריכה מזיקה. אנחנו שמחים לראות יותר ויותר מדינות ושותפים שמצטרפים, כי אנחנו יכולים לטפל בנושא החברתי החשוב הזה רק אם נשתף פעולה", אמר סאאס 'ט הארט, מנכ"ל קרלסברג.

בין הפעילויות הרבות שמתקיימות ברחבי העולם, Anheuser-Busch InBev והייניקן, יחד עם יצרני בירה מקומיים אחרים באמצעות לשכת הבירה של מכסיקו, משתפים פעולה עם רשויות עירוניות ומדינתיות מ-32 ישויות פדרליות כדי להעביר מסר אחיד של צריכה אחראית לקמעונאים וצרכנים ברחבי מכסיקו. ברוסיה, קרלסברג ויותר מאלפיים עובדים מבין חברי איגוד הבירה הרוסי – כולל AB InBev, EFES והייניקן – מקדמים פרקטיקות מכירה אחראיות בקרב קמעונאים ברחבי המדינה.

"היחס כלפי צריכה אחראית משתנה. אנחנו רואים יותר ויותר בני דור האלפיים שמאמצים שתייה מתונה כדי להפיק יותר מהחוויה שלהם. זאת הזדמנות שהענף חייב לנצל על ידי שיתוף פעולה. על ידי קידום בחירות אחראיות באמצעות השיווק שלנו וחיזוק תוכניות החינוך שלנו עם בעלי העניין, אנחנו יכולים להשפיע לחיוב על ההתנהגות", אמר ז'אן-פרנסואה ואן בוקסמאר, מנכ"ל הייניקן.

"היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית מגלם את הרעיון שאנחנו חזקים יותר ביחד", אמר סיימון ספילאן, יו"ר ברית יצרני הבירה העולמית. "יצרנים גדולים וקטנים, המאוחדים באמצעות אגודות יצרני בירה מקומיות ברחבי העולם, פועלים יחד עם עם שותפים ממשלתיים וארגונים לא ממשלתיים כדי לתמוך ולהשיק קמפיינים חדשניים ויעילים שמקדמים צריכת בירה אחראית ותומכים במאבק בשימוש לרעה באלכוהול".

 

אודות היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית

היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית (Global Beer Responsibility Day) הוא יוזמה שנתית כלל ענפית שמפגישה יצרני בירה, גדולים וקטנים, ואיגודי בירה, כדי להדגיש ולחזק את הפעילות למען אחריות שמבצעים אותה ותומכים בה יצרני בירה ביחד עם סיטונאים, קמעונאים, ממשלות וגופי אכיפת חוק, ארגונים לא ממשלתיים ואחרים. היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית נוסד ב-2015 ביוזמת Anheuser-Busch InBev, קרלסברג והייניקן ומהווה הזדמנות עבור יצרני בירה, יחד עם שותפים ובעלי עניין מקומיים רבים, להשיק ולהציג מגוון של תוכניות חדשות ונמשכות שמיועדות להפחית את השימוש המזיק באלכוהול, כולל נהיגה בשכרות וצריכה מתחת לגיל המותר. היוזמות כוללות הדרכה למגישים ומוכרים, תוכניות לבדיקת זהות ופעילויות לחינוך הצרכנים, בין היתר.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com:

http://www.businesswire.com/news/home/20160915005157/en/

אנשי קשר

Anheuser-Busch InBev:
Jessica Adkins, +1-212-573-9288
[email protected]

או


Carlsberg:
Wouter de Groot, +45 3327 2144
[email protected]

או

HEINEKEN:
Holly Bostock, +31 (0)20 5239228
[email protected]

מקור: היום הגלובלי של צריכת בירה אחראית

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH, יצרנית HemoHim, קיבלה סיווג NAI (אין התוויה לפעולה) מה-FDA בארה"ב 'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו
סדנאות בישול ואפיה לגיבוש צוותים, למשפחות, לחברים סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו
Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)