יוניליוור - "עובדים בחוכמה"

דרוג:

שמונה מתוך עשרה צרכנים ברחבי העולם מודאגים מרמות הפחת אשר יוצרים מטבחים מקצועיים.  מעל 80% מתושבי העולם מוטרדים מפחתי המזון של מטבחים מקצועיים. 48% מאמינים כי הממשלות צריכות לקחת אחריות על העניין, כך עולה ממחקר עולמי שערכה יוניליוור פודסולושיינס ב-8 מדינות בעולם.  החברה יוצאת בקריאה בינלאומית לעבוד בחוכמה ולהיות מאוחדים לצמצום פחתים תוצאות דו"ח המזון העולמי השני של יוניליוור פודסולושיינס: "מטבחים ברי קיימא – צמצום פחתי מזון", המתפרסמות ברחבי העולם, מצביעות על כך שנושא פחתי המזון במטבחים המקצועיים נמצא במקום גבוה בסדר היום של הצרכן. 84% מהנשאלים ציינו כי הם מוטרדים לא רק מכמות המזון המתבזבזת מדי יום במוסדות ההסעדה, אלא גם מהאופן שבו נפטרים מפסולת זו. דו"ח המזון העולמי: "מטבחים ברי קיימא – צמצום פחתי מזון" הנו המשך של דו"ח המזון העולמי הראשון של יוניליוור פודסולושיינס- "מה במזון שלך?" אשר פורסם במרץ 2011 וסיפק תמונת מצב חובקת עולם של עמדות הצרכן בנושאי אכילה מחוץ לבית, וזיהה כי הצרכנים דורשים יותר מידע בנוגע למנות שמוגשות להם – החל מפירוט אחוזי השומן והקלוריות ועד למקור חומרי הגלם ואופן ההכנה. פחתי מזון – דאגה בינלאומית הולכת וגוברת דו"ח המזון העולמי השני מדגיש עניין צרכני נוסף אשר אינו נופל בחשיבותו – המודעות לפחתי מזון בעת אכילה מחוץ לבית. מאחר והמסעדות ותעשיית שירותי ההסעדה אחראיות על יצירת שלושה מיליוני טונות של פסולת מזון מדי שנה , מדובר בנושא מכריע אשר מטריד את הצרכן. ממצאי הדו"ח מדגישים את הצורך המתגבר של תעשיית שירותי המזון להתאחד בכדי למצוא תשובה משותפת לנושא טיפול בפחתי המזון במטבחים המקצועיים. 80% מהנשאלים במדינות המערב הצהירו כי הם מוטרדים מנושא פחתי המזון בזמן אכילה מחוץ לבית, ו-87% מהמשיבים במדינות לא-מערביות חלקו עמם את אותה דאגה. בנוסף, 74% ממשתתפי הסקר במדינות המערב ציינו כי חשוב להם לדעת כיצד נפטרים מפסולת המזון הזאת. רוב משמעותי (70%) מהמשיבים במדינות לא-מערביות אמרו שיהיו מוכנים לשלם יותר עבור ארוחות במקומות המיישמים שיטות ידידותיות לסביבה לסילוק פסולת מזון. סרג'יו פרלמן, מנהל בינלאומי, תחום אריזה וקיימוּת ביוניליוור פודסולושיינס, אומר: "ממצאי דו"ח המזון העולמי מצביעים על כך שהמודעות לפחתי המזון מתרחבת מעבר לגבולות הבית ומתפשטת החוצה. מחקרים מוקדמים הראו שאחוז ניכר מהמזון שמתבזבז במטבחים מקצועיים יורד לטמיון כבר בשלב ההכנה, כך שזה תפקידנו לעזור לשפים ולמפעילי המטבחים המקצועיים שלנו לצמצם את רמות הבזבוז הללו. מטרתנו, בטווח הקצר והארוך גם יחד, היא ליצור פתרונות חכמים יותר בעבור לקוחותינו השפים ומפעילי המטבחים המקצועיים לצמצום פחתי המזון. הדבר יסייע להם למזער את השפעתם על הסביבה ואף יסייע להם לחסוך כסף בתנאים של קושי כלכלי מתמשך." "בטורקיה" , אומר פרלמן "עבדנו עם לקוח גדול וסייענו לו לצמצם את פחתי המזון והאנרגיה בשלבי הכנת צירים ומרקים בעזרת אספקה של מרקים מוכנים מראש של קנור. בשוודיה פיתחנו כלי המאפשר לתלמידי בית ספר לראות בדיוק כמה פסולת הם מייצרים בכל פעם שהם משאירים אוכל בצלחת – תהליך אשר הוביל להפחתה של 30% בבזבוז המזון בתקופה שליווינו אותם. בישראל אנו מבצעים באמצעות השפים שלנו מבדקים אצל לקוחות כאשר אנו מציגים דרכים שונות להתייעלות במטבח ולחסכון במשאבים " מאוחדים נגד הפחתים – כולנו ביחד ממצאי הדו"ח חושפים כי הצרכנים מאמינים שמתפקידה של הממשלה לטפל בנושא פחתי המזון במטבחים המקצועיים. 48% מהנשאלים ברחבי העולם ציינו שלדעתם זו אחריותה של הממשלה. אף על פי כן, יוניליוור פודסולושיינס מתכוונת לעבוד בשיתוף פעולה עם עמיתיה בתעשיית המזון ועם שותפים מבחוץ כדי לטפל בעניין חשוב זה. יוניליוור פודסולושיינס תצעד את הצעד הראשון, המשמעותי והשאפתני, קדימה במטרה לסייע לשפים ולמפעילי מטבחים מקצועיים לצמצם את פחתי המזון, על ידי הקמת קואליציות "מאוחדים לצמצום הפחתים" ב-74 מדינות ברחבי העולם. הקואליציות יעבדו בשיתוף פעולה למציאת פתרונות יעילים לצמצום פחתי המזון מסביב לכדור הארץ ויאחדו שותפים וצרכנים תחת הסיסמה "עובדים בחוכמה ומצמצמים פחתים". מטפלים בבעיה יוניליוור פודסולושיינס תומכת בשפים ובמפעילי מטבחים מקצועיים ומספקת להם חומרי גלם ושירותים מקצועיים. אנו עושים זאת בדרך אחראית מבחינה חברתית וסביבתית כאחד: הענקת השראה ליצירת מנות טעימות, טבעיות ומזינות; הגברת השימוש בחומרי גלם חקלאיים ממקורות ברי-קיימא במוצרינו; וסיוע לצמצום פסולת המזון, חומרי האריזה וצריכת האנרגיה במטבח. ניר אילני, מנכ"ל יוניליוור פודסולושיינס, : "כחברה, יוניליוור כבר פעלה להקטנת הפחתים ולשיפור תהליכי עבודה ברי-קיימא במסגרת תכניתנו לחיים ברי-קיימא. אנו רוצים להבהיר, הן ללקוחותינו והן לצרכנים, את מחויבותנו להתמודדות עם אתגר צמצום פחתי המזון במטבחים המקצועיים. מעבר להיבט הסביבתי של הנושא, יש בו גם יתרונות ברורים למפעילי המטבחים המקצועיים: צמצום פחתי המזון יוביל להקטנת ההוצאות על פינוי פסולת, הגדלת היעילות במטבח, ובסופו של דבר -למזעור טביעת הרגל הפחמנית של שירותי המזון. צעדים קטנים ומדודים עשויים להוביל לשינוי גדול, ואנו שואפים לעשות יותר מאשר רק לעורר את הדיון בנושא. כתעשייה, עלינו לבחון את ניהול המלאים, גמישות התפריטים, גודל המנות ומרכיבים רבים נוספים הכרוכים במסע מהחקלאי אל הצלחת, כדי להתחיל לטפל בבעיה זו. מעשים חזקים מדיבורים, וברצוננו להבטיח לצרכנים שיחד נהיה "מאוחדים נגד הפחתים". אודות יוניליוור פודסולושיינס ישראל יוניליוור פודסולושיינס ישראל, הינה חלק מחברת יוניליוור פודסולושיינס העולמית הפועלת ב- 74 מדינות ברחבי העולם. החברה פועלת בתעשיית המזון למעלה מ- 130 שנה. צוות החברה, חוצה היבשות, כולל אנשי מקצוע, ביניהם 2000 שפים, המביאים עמם ניסיון רב לצד ידע נרחב אודות טרנדים ומגמות עולמיות. החברה מספקת פתרונות קולינאריים ומוצרים לשוק המקצועי. לחברה בישראל אלפי לקוחות, ביניהם בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות. מוצרי החברה מיוצרים לפי סטנדרטים עולמיים ועוברים תהליך הבטחת איכות קפדני. בנוסף, צוות שפים - יועצים בעלי ניסיון רב בתחום ההסעדה והקונדיטוריה עומדים לרשות הלקוחות לפיתוח מגוון פתרונות יעיל של העסק והמטבח ולסיוע בשדרוג התפריט והתאמת המנות ללקוחות.
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אוכל ומסעדות

Kolmar BNH, יצרנית HemoHim, קיבלה סיווג NAI (אין התוויה לפעולה) מה-FDA בארה"ב 'HemoHim', תוסף בריאותי המיועד לחיזוק המערכת החיסו
סדנאות בישול ואפיה לגיבוש צוותים, למשפחות, לחברים סדנאות בישול ואפייה הפכו בשנים האחרונות לפעילות פו
Kolmar BNH מזרזת את הרחבת השוק האירופי עם HemoHIM G מונחה הטכנולוגיה שלה Kolmar BNH (KRX: 200130), חברת פיתוח וייצור מקורי
Kakaku.com: השקת שירות ההזמנות הגדול ביותר ביפן ממסעדות עבור תיירים Tabelog*2, ממנועי החיפוש וההזמנות הגדולים ביפן ממס
Kolmar BNH מחזקת את יכולת התחרות הגלובלית באמצעות פונקציונליות כפולה של HemoHIM Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית פיתוח מקורי (O
Kolmar BNH מרחיבה את השוק הגלובלי שלה ומשיקה את HemoHIM G בטייוואן Kolmar BNH (KRX: 200130), פירמה קוריאנית מובילה לפ
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית ‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד מ
איגוד יצרני הסאקה והשוצ'ו ביפן קיים ארוחת ערב בליון לציון שיתוף הפעולה עם אומני קולינריה צרפתים Japan Sake and Shochu Makers Association - איגוד י
Fresh Del Monte חושפת את Rubyglow® Pineapple, האננס עם הקליפה האדומה Fresh Del Monte Produce Inc (סימול בורסת ניו יורק:
Crurated מכריזה על זמינות בלעדית של יינות אוסף וינטג' מדומיין רוברט גרופייר הן עבור קונים פרטיים והן עבור מסעדות ברחבי העולם Crurated, קהילת היין הלונדונית שנועדה לחבר בין אני
פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כב
Mosa Meat מוסמכת B Corp Mosa Meat, מובילה בייצור בשר בקר מתורבת, הודיעה ה
Rebaudioside M של סוויג'ן קיבל הרשאה מלאה לשימוש בבריטניה חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
הבשרים של Arby's מגיעים לערב הסעודית ‏Arby’s, מרשתות המסעדות הגדולות בארצות הברית, הכרי
Mosa Meat מתכוננת לכניסה לשוק על ידי פתיחת קמפוס הבשר המתורבת הגדול בעולם עד כה ועבודה עם השף בעל שני כוכבי מישלן הנס ואן וולדה Mosa Meat, מובילה בתחום הבשר המעובד שמגדלת בשר בקר
טכנולוגיית החלבון המתוק מבוסס הברזאין של סוויג'ן זכה לסטטוס FEMA GRAS חדשנית המתיקות והטעמים העולמית, Sweegen הודיעה כי
Crurated מכריזה על האירועים הבלעדיים של 2023 Crurated, קהילת יין חברתית מלונדון שנועדה לחבר אני
משקאות Oleato™‎  מגיעים לחנויות נבחרות של סטארבקס ביפן ב-20 באפריל סטארבקס ‏Starbucks הכריזה היום על השקה של סדרת משק
מזקקת Glen Grant חושפת וויסקי סינגל מאלט סקוטי חדש בן 21 החוגג פיצוץ טרופי של טעם מזקקת Glen Grant , הממוקמת בלב אזור הספייסייד, הוד
החנות המקצועית והמובילה ברשת למכירת מוצרים אלכוהול מקימי ליקר סטור הם בעלים של חנות אלכוהול ויין בירו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)