דרוג:
קנור, המותג הקולינארי המוביל בישראל ובעולם, מפנק במהלך ייחודי 200 משפחות בשף פרטי שיכין בביתן ארוחת-שף המשלבת את מוצרי המותג
בכל יום 5 זוכים!
המהלך ייתמך בקמפיין טלוויזיוני אשר יחזיר למסך את "השף המיתולוגי" האהוב של קנור
קנור, המותג הקולינארי המוביל מבית יוניליוור משיק מבצע ייחודי- "שף בבית", במסגרתו יזכו 200 משפחות בשף שיבשל בביתן ארוחת גורמה, המשלבת את מוצרי המותג. בכל יום חמישה זוכים!
במסגרת מבצע "שף בבית" שיימשך כחודשיים, (ינואר-פברואר) יוגרלו בין הרוכשים ממוצרי קנור בסכום של 29.90 ₪ שישתתפו במבצע, ארוחות גורמה ביתיות, אשר יבושלו בבתי הזוכים על ידי שף מקצועי מטעם קנור. הזוכים יוכלו לבחור את הארוחה המועדפת עליהם מתוך 4 תפריטים ב-4 סגנונות מוצעים: איטלקי, דיינר אמריקאי, אסיאתי ומזרח תיכוני.
במבצע משתתפים עשרות מוצרי קנור ממגוון קטגוריות: מרקים עשירים, מרקי נמס בכוס, מרקי תיבול, צירי בישול, תיבוליות, תערובות תיבול לעוף, רטבים לבישול, תבשילים ועוד.
המבצע ילווה בקמפיין , באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, אשר יציג סיטואציה משעשעת מחיי משפחה ישראלית במסגרתה מסייע ה"שף של קנור" לאמא לבשל במהירות ובקלות ארוחה מופלאה לבני משפחתה למורת רוחה של החמות. בקמפיין יככב איידן קוק, "השף המיתולוגי" של קנור, אשר יחזור אל המסך הישראלי לאחר כעשר שנים. קוק, כשמו כן הוא, גילם בתחילת שנות התשעים, את השף המיתולוגי בפרסומת הישראלית ל"קנור" והפך לאייקון המזוהה עם המותג.
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10, 24 .
קרן סער, מנהלת שיווק תחום המשקאות והקולינריה ביוניליוור ישראל:
"מזג האוויר החורפי והלך הרוח החברתי מביאים משפחות ישראליות להעדיף בישול ביתי על פני ארוחה מחוץ לבית. כמותג, חשוב לנו לתת לצרכנים מגוון פתרונות אשר יסייעו להם להציע למשפחתם ולאהוביהם מבחר של מנות בטעם ביתי מצוין, לצד הכנה קלה ופשוטה. קנור, המסייע הקולינארי שלך במטבח, מבטיח מומחיות ופשטות, ופונה לכל מי שאוהב לבשל, אך לא תמיד יכול להכין ארוחה מהבסיס, ועל כן מחפש פתרונות קלים עם תוצאה מצוינת. לקנור 230 שפים עולמיים האחראים על פיתוח המוצרים והבאת הטרנדים והחדשנויות לשולחנו של הצרכן. באמצעות מבצע "שף בבית" בחרנו להעביר מסר זה ולפנק את צרכנינו בחוויה קולינארית יוצאת דופן, המשלבת את מוצרינו."
מנגנון המבצע
החל מ-1 בינואר, קונים ממוצרי קנור המשתתפים במבצע ב-29.90 ₪ ומעלה ונרשמים למבצע באמצעות אתר האינטרנט של קנור או באמצעות הטלמסר. בכל יום תתקיים הגרלה בה יוגרלו 5 זוכים מרשימת הקונים היומית שנרשמו. בסך הכל יזכו 200 משפחות.
אודות קנור
המותג קנור הוא מותג הקולינאריה המוביל בישראל ואחד המותגים המובילים בעולם בתחום המרקים, הרטבים, התבשילים ועזרי הבישול אשר הושק בישראל בחורף 1994 על ידי חברת יוניליוור ישראל. קנור ישראל מחזיק בנתח של כ- 50% מהשוק הקולינארי הכולל מרקי תיבול, מרקים, רטבים, תבשילים, ועזרים לתיבול. (נילסן, שנתי כספי, נובמבר 2011). מגוון המוצרים של קנור מספקים לצרכן הישראלי פתרונות קולינאריים מהשורה הראשונה: טעימים, איכותיים ופשוטים לשימוש.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality - חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של
החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, רקסונה, אקס, בדין, סיף, פינוק ועודתגיות של המאמר:
|
|