דרוג:
ניקול ראידמן, כוכבת סדרת הטלוויזיה "מעושרות" שמשודרת בערוץ 10, נבחרה כפרזנטורית של רשת המזון טיב טעם.
ראידמן תוביל את פעילות הפרסום השנתית של רשת טיב טעם, במסגרת הפעילות, יועלה בשלב הראשון, קמפיין פרסומי בכיכובה, בחודש פברואר הקרוב. שווי המהלך למעלה מ – 3 מליון ₪. ניקול תתרום את מלוא שכרה מהקמפיין לאגודה למלחמה בסרטן.
בשנים האחרונות השתמשה רשת טיב טעם בשפים ומובילי דעת קהל בתחום הקולינארי כמובילי הפעילות הפרסומית שלה. בין השפים ומובילי דעת הקהל – שאול בן אדרת, אידי ישראלוביץ, מאיר דנון, אלי לנדאו, יואב בר, שאול אברון, דניאל זך ועוד. לראשונה, ממנה הרשת פרזנטורית מעולם הבידור והטלוויזיה לפעילות הפרסום של טיב טעם.
לדברי יוסי שליו, ראש אגף הסחר והשיווק של טיב טעם: "מסתבר כי ניקול ראידמן היא לקוחה קבועה ומרוצה של טיב טעם וחברת מועדון מזה שנים רבות של הרשת. כמי שנחשבת לבעלת סגנון וטעם משובח ומבינה באיכות ואירוח הוחלט למנות אותה כפרזנטורית הרשת. לדבריו: חיפשנו דמות כריזמטית,שנונה ואמביציוזית שתוביל את הקמפיין החדש של הרשת, שישיק שפה תקשורתית חדשה.
לדבריו: אנו בטוחים שבחירתה של ראידמן תייצר כותרות ובאזז חיובי והיא תהווה חלק מרכזי מפעילות הפרסום והקד"מ של טיב טעם במהלך שנת 2012. הקמפיין בכיכובה של ניקול ראידמן לטיב טעם יעלה בחודש פברואר 2012 ויכלול בין היתר קמפיין טלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות ופרסום במוקדי המכירה.
ראידמן, בת 25, אשת עסקים, בעלת משרד פרסום, חברת הפקות לאירועים אקסקלוסיביים וחנות יוקרתית בכיכר המדינה ת"א. בימים אלה מככבת בסדרת הלהיט של ערוץ 10 "מעושרות".
|
|