דרוג:
חברת "סוגת", מהחברות המובילות בתחום המזון, החלה בעיצוב מחדש של סדרת המלחים של החברה. עיצוב האריזות נעשה על ידי פיליפ בולקייה.
ההחלטה לשנות את אריזות המוצרים התקבלה לאחר שבחברה מצאו שקיים צורך בייחודיות וצבעוניות לכל מוצר ונוחות שימוש של הצרכן. באריזות סדרת המלחים, כל סוג מלח ארוז בצבעים דומיננטיים שונים ליצירת בידול ביניהם על פני המדף ברשתות השיווק.
סוגת, אשר לפני כשנתיים השיקה את סדרת המלחים המיוחדת, החליטה לשנות את אריזות המוצרים לאריזות נוחות וצבעוניות יותר. מוצרי המלח באריזות 300 גרם ו-600 גרם, ישווקו באריזותיהן החדשות בצנצנת פלסטיק לבנה עם מיתוג מלא של סוגת כולל הלוגו המפורסם. האריזה החדשה מאפשרת מזיגה נוחה, עדינה ומבוקרת לתוך תבשילים, סלטים, מרקים ובעצם כל מנה.
המוצרים באריזות חדשות הם:
מלח ים עדין 300 גר' – 5.99 ₪.
מלח ים גס 300 גר' – 5.99 ₪.
מלח ים עם יוד 300 גר' – 6.99 ₪.
תערובת מלחי ים 50% פחות נתרן 300 גר' – 10.99 ₪.
מלח ים עדין 600 גר' – 7.99 ₪.
מלח ים גס 600 גר' – 7.99 ₪.
מלח ים עם יוד 600 גר' – 8.99 ₪.
תערובת מלחי ים 50% פחות נתרן 600 גר' – 13.99 ₪.
דיוויד פרנקלין, יו"ר ומנכ"ל סוגת: "אנו בסוגת עמלים כל העת על שיפור השירות הניתן לצרכנים ואיכות המוצרים והאריזות בהן משווקים מוצרינו. לאחרונה חשבנו על צורך ברענון האריזות מטעמי נוחות הצרכנים לשימוש ובאותה עת גם חידשנו את צורת ומראה האריזה כדי שתהיה מושכת את העין יותר ומזוהה יותר עם סוגת. אנו נמשיך במגמת רענון זו גם עם שאר מוצרינו כדי ליצור אחידות ויזואלית ונעימה לעין של כלל מוצרינו".
תגיות של המאמר:
|
|