CSG® (נאסד"ק: CSGS) מעצימה את החברות ליצור חוויות דיגיטליות בלתי נשכחות מול צרכנים ועסקים כאחד. כדי לסייע לעסקים בהשגת רמה חסרת תקדים של אמון לקוחות, CSG השיקה היום את CSG Bill Explainer, פתרון מונע בינה מלאכותית, אשר משפר את הבנת החשבונות על ידי הצרכן באמצעות הסברים אינטואיטיביים של החשבון. Bill Explainer, שמיועד ספציפית לחזות ולמנוע הלם נוכח החשבונות, רותם את עוצמתה של הבינה המלאכותית הגנרטיבית על ידי מינוף Microsoft Azure OpenAI Service לטובת התאמה אישית של תובנות הצרכנים בנוגע לחשבונות, לרוח
חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS) הודיעה היום על השלמת פרויקט הטרנספורמציה הדיגיטלית שלה עם Airtel Africa, ספקית מובילה של שירותי טלקומוניקציה ושירותי מוניטיזציית סלולאר ב-14 ארצות באפריקה. עם פתרון של ניהול ההכנסות המאוחד של Airtel Africa, חברת CSG מוכנה לייעל תהליכים בכל עסקיה, למזער עלויות ולקצר את זמן היציאה לשוק, תוך מתן חוויות המניעות נאמנות מצד הלקוחות וצמיחה עסקית בת קיימא בתחום האלחוטי.
חברת CSG®(נאסד״ק: CSGS) הודיעה היום שנבחרה כזוכה של שנת 2023 בתחרות פרסי הזרז שלTM Forum (TM Forum Catalyst Awards). טקס הפרסים מציין את החידוש המוצלח ביותר בענף הטלקום, את הוכחת קונספט של תקני התעשייה וההשפעה על יעדי קיימות. בשיתוף עם מיקרוסופט, נוקיה ו-Vodafone, פרויקט הערוצים והשווקים שלב 2 של CSG הוכר כ״זרז יוצא מן הכלל׳ להשפעה עסקית.
חברת CSG® (נאסד"ק: CSGS) פרסמה היום את דו"ח ההשפעה הראשון שלה, United in Purposeהמדגיש את התקדמותה ביוזמות גיוון, בהכלה, השפעה חברתית וקיימות. הדו"ח מפרט את המאמצים של CSG במהלך השנה האחרונה כדי להניע השפעה חיובית ולרומם את הקהילות שבהן החברה מקיימת את עסקיה.
®CSG (נסדא"ק: CSGS), החברה המובילה בפתרונות חדשניים בתחומי חוויית הלקוח, ניהול ההכנסות והתשלומים ההופכים את חוויית הלקוח הרגילה ליוצאת דופן, פרסמה היום את דו"ח מצב חוויית הלקוח לשנת 2023. CSG השתמשה בנתונים אשר התקבלו מיותר מ-12 מיליון אינטראקציות במסגרת חוויית הלקוח ומ-710 מיליון לקוחות קצה נתמכים בכל העולם כדי לגלות כי מנהיגים עסקיים חשים את הצורך במהירות על מנת להאיץ את חוויית הלקוח הדיגיטלית (CX), אך זקוקים לעזרה בהתנעת מסע חוויית הלקוח שלהם.
CSG® (נאסד"ק: CSGS) מאפשרת לחברות לבנות חוויות בלתי נשכחות שמקלות על צרכנים ועסקים להתחבר למוצרים ולשירותים, להשתמש בהם ולשלם עבורם עבור המוצרים והשירותים שהם מעריכים ביותר. כדי להניע חוויית לקוח פרואקטיבית (CX), CSG השיקה היום את CSG Xponent™ Ignite, פתרון מעורבות לקוחות הבנוי ממומחיות ספציפית לתעשייה המאפשר לעסקים לפרוס, ליצור מעורבות ולספק במהירות חוויות הניתנות לכימות בהתאם ליעדים שלהם.
®CSG (נאסד"ק: CSGS) הכריזה על ליז באואר כסגנית נשיא תאגידית ומנהלת חוויות ראשית, תפקיד חדש שנועד לחבר ולהעצים את האנשים והתרבות הארגונית של CSG עם האובססיה שלה לעזור ללקוחות לפתור את הבעיות העסקיות הקשות ביותר שלהם. אחריות הניהול המורחבת של באואר כוללת כעת את חוויות העובדים והלקוחות של CSG, שיווק, אפשור מכירות ותקשורת. בתפקיד זה, באואר תגדיל את ההשפעה לה גורמים עובדי CSG כאשר הם שואפים מדי יום לחזות, להמציא ולעצב עולם טוב יותר ומוכן יותר לעתיד.
העתיד הדיגיטלי מתפתח, והחשיבות של עסק גמיש ומוכן לעתיד היא קריטית כדי לשגשג ולהתחרות. CSG® (נאסד"ק: CSGS) מעצימה חברות מובילות עם טכנולוגיות בעלות השפעה המחדשות את התשתית שלהן ומזריקות את הזריזות הדרושה כדי להאיץ את זמן השוק ולהתפתח עם צרכי הלקוחות המשתנים. כיום, CKH Innovations Opportunities Development (CK CKH IOD) משתמשת בתוכנה מבוססת הענן, מקצה לקצה של CSG, כפלטפורמת שירות (SaaS) כדי להציע שירותי חיוב ו- CRM חדשניים למפעילי רשתות וירטואליות ניידות רב-לאומיות (MVNO) ולקוחות האינטרנט של הדברים
CSG עוזרת לחברות החדשניות ביותר בעולם להקל על המורכבות של ההמרה העסקית באמצעות מעורבות חדשנית של לקוחות, ניהול הכנסות ופתרונות תשלומים. היום בקונגרס המובייל העולמי חגגה החברה את היישום ה-25 המוצלח שלה לפתרון ניהול ההכנסות בענן עם CBTS, חטיבה של Cincinnati Bell. יישום עדכני זה המתארח בשירותי האינטרנט של אמזון (AWS) מחזק עוד יותר את הניסיון של CSG באספקת תוכנות מאובטחות, מדרגיות וזריזות כשירות (SaaS) טכנולוגיות תמיכה עסקית (BSS) התומכות באספקת שירותים דיגיטליים מהדור הבא.
1