ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT"

[INVNT GROUP]™, פורטפוליו הסוכנויות לסיפורי מותגים הגלובלי, מתרחבת לדרום אסיה ופותחת את המשרד העשירי במומבאי, הודו

[INVNT GROUP]™, פורטפוליו הסוכנויות לסיפורי מותגים הגלובלי, מתרחבת לדרום אסיה ופותחת את המשרד העשירי במומבאי, הודו

[INVNT GROUP]™ פרויקט סיפורי המותגים הגלובלי ([INVNT GROUP] The Global BrandStory Project™), מכריזה על התרחבותה לדרום אסיה ופותחת משרד במומבאי, הודו, המשרד העשירי שלה בשבע מדינות. המהלך עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית הצמיחה האנכית והאופקית של הקבוצה, התומכת בביקוש הגובר לסיפורי מותגים חדשניים באחד מהשווקים הצומחים ביותר לרבות Tata Motors, Hitachi Vantara, סמסונג, אמזון, יוניליבר, Sun Pharmaceutical ועוד.
[INVNT GROUP]™, פורטפוליו סוכנויות השיווק וסיפורי המותגים הגלובלי, מסמנת עידן חדש בהתרחבות גלובלית שלה עם התקדמות משמעותית באיחוד האמירויות הערביות

[INVNT GROUP]™, פורטפוליו סוכנויות השיווק וסיפורי המותגים הגלובלי, מסמנת עידן חדש בהתרחבות גלובלית שלה עם התקדמות משמעותית באיחוד האמירויות הערביות

[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מחזקת את המחויבות שלה ל-EMEA ולאיחוד האמירויות, מגדילה את הצוות המקומי בדובאי ומציעה שירותי שיווק מלאים, משולבים, אסטרטגיים וחווייתיים לשותפים ולקוחות כולל PepsiCo ((Aquafina, Gatorade, Lay’s, Rockstar Energy, אאודי, COP28, Emirates Airline ועוד.
™[INVNT GROUP] מהמרת בגדול על שידור חי; משפרת את יכולות הסיפור של מותג השידורים החיים עם ITP LIVE, שהוקם לאחרונה, עם רכישות אסטרטגיות של שירותי ההפקה InSync, Thunder Audio ו-Morpheus Lights

™[INVNT GROUP] מהמרת בגדול על שידור חי; משפרת את יכולות הסיפור של מותג השידורים החיים עם ITP LIVE, שהוקם לאחרונה, עם רכישות אסטרטגיות של שירותי ההפקה InSync, Thunder Audio ו-Morpheus Lights

[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™ מכריזה על רכישות אסטרטגיות של ארבע חברות הפקת אירועים חיים היסטוריים: ITP LIVE, InSync Production Services, Thunder Audio ו-Morpheus Lights.
1