דרוג:
החוזה נחתם לעונה ויכלול קמפיין שיעלה בשלטי חוצות,
עיתונות ושילוט בחנויות הרשת "תמנון"!
סכום ההשקעה בפרזנטורים מוערך בכ-20 אלף ₪
הדוגמנים אריק מורזליוק ואנסטסיה סופונוב מחליפים את רם בונה וולריה פביה, שליוו את חברת האופנה "תמנון" בעונת אביב-קיץ 2011. הפרזנטורים החדשים של המותג, יככבו בקמפיין שיעלה בשלטי חוצות, עיתונות ושילוט בחנויות רשת "תמנון".
אריק מורזליוק, בן 20, עלה מאסטוניה בגיל שנה וחצי. היום אריק משרת בצה"ל בתור חובש קרבי וגולש גלים מקצועי, בין לבין הוא גם מדגמן ועשה קמפיינים שונים בארץ.
אנסטסיה סופונוב, בת 17, מבת ים השתתפה במספר הפקות אופנה במגזיני נשים מובילים. הקמפיין של "תמנון" הינו הקמפיין הראשון של אנסטסיה, והיא מסומנת כתגלית בעולם הדוגמנות המקומי.
ברוך ריינר, מנכ"ל "תמנון", מוסר: "העונה בחרנו בדוגמנים בעלי מראה בינלאומי, שיתאים לרוח הקולקציה הנוכחית. באמצעות מחלקת העיצוב הרחבה והמחודשת, העונה אנו שמים דגש על התחברות של הקולקציה לטרנדים הבינלאומיים, בהתאמה לערכי הרשת שלנו, הדוגלת במתן פתרונות אופנתיים במחירי "Value for Money".
רשת "תמנון" היא רשת אופנה לנשים, גברים וילדים המציעה אופנה צעירה ואופנתית, המותאמת לטרנדים הבינלאומיים. הרשת פועלת לפי עקרון "Value for Money" ומציעה ללקוחות פריטים אופנתיים במחירים אטרקטיביים ובאיכות גבוהה. הרשת מונה כ-55 סניפים בקניונים ברחבי הארץ.
תגיות של המאמר:
|
|