אמיליה ולדיקה היא הפרזנטורית החדשה של גלית לוי
הקמפיין יכלול פרסום באינטרנט ובעיתונות ושילוט בחנויות בגדי הים המובחרות ! סכום ההשקעה בפרזנטורית מוערך בכ-10,000 ₪ הדוגמנית אמיליה ולדיקה נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים של מעצבת האופנה "גלית לוי" לקיץ 2011. הפרזנטורית החדשה של המותג, תככב בקמפיין שיעלה בעיתונות, בשילוט בחנויות ובחנויות בגדי הים המובחרות. אמיליה ולדיקה, בת 22 מפולין, הצטלמה להפקות אופנה במגזינים החשובים בעולם ביניהם "ווג" ו"מארי קלייר". בארץ הובילה את הקמפיין של המעצב יוסף והשתתפה בהפקות שונות במגזינים המובילים. אמיר הברפלד מנכ"ל אקספוז, בעלת מותג בגדי הים "גלית לוי"- מוסר: "עבור קולקציית בגדי הים של גלית לוי, החלטנו השנה לבחור בדוגמנית אמיליה ולדיקה. אמיליה בעלת מראה בינלאומי ואופנתי, המתאים לרוח הקולקציה הנוכחית אשר שמה דגש על התחברות לטרנדים הבינלאומיים." על חברת אקספוז- בעלת מותג בגדי הים "גלית לוי"- חברת "אקספוז" החלה את פעילותה המסחרית בספטמבר 2005, וכוללת מספר קטגוריות בתחום האופנה - בגדי ים המותגים המובילים "בננה", "לי קופר" ו"גלית לוי", הלבשה תחתונה ולבוש פנאי לנשים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות כטום וג'רי, גארפילד, סנופי ועוד, הלבשה תחתונה לגברים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות, תחתונים וגופיות וגרבונים של המותג האיטלקי המוביל "Golden Lady".
|
כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד
|
Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי |
|
מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ |
|
Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג |
|
Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב |
|
המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO, |
|
קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ |
|
כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו |
|
מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב |
|
HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית, |
|
Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [ |
|
dxxxxfd |
|
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר |
|
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש |
|
מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית? |
|
שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
|
|
שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול |
|
החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח |
|
INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO |
|
מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק |
|
הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב |
הוסף תגובה
תגובות ( תגובות)