הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA

דרוג:

 

הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA

 

לוס אנג'לס, 17 באוקטובר 2022, (BUSINESS WIRE):

 

מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריקאית' וארכיון עצום של עיצוב וצילום.

 

ניקולאי מרציאנו הביא את הצלם אלי ראסל לינץ לתכנון מחדש של GUESS USA, מותג המשנה של GUESS בקליפורניה. ניקולאי מרציאנו עיצב קולקציית הלבשה שמחדשת ושמה את הזרקור על האסתטיקה של מערב ארצות הברית. הצילום מבוים בידי לינץ - החזון שלו חדור באופן מהותי באנרגיה ובגישה אמריקאית.

 

החל מסתיו 2022, הקולקציה מופצת באופן בלעדי באמצעות Slam Jam , השותפה הגלובלית של GUESS USA המשרתת קמעונאים נבחרים ברחבי העולם.

 

"בהשראת האיקונוגרפיה האמריקאית מקמפיינים מוקדמים של GUESS, הקולקציה מלאה בפריטים שתמצאו בבוטיקים אומנותיים לצד הדרך באמריקה. עורות מתוחים, ג'ינס דהוי, פרוות מולבנות בשמש וחומרה שנסדקת עם צבע" - ניקולאי מרציאנו.

 

השותפות הסינרגטית הזו יוצרת אוסף רב ערך שמשתלב בארכיון העשיר של GUESS USA. בהשראת דברים חד פעמיים שהתגלו בסטודיו של GUESS ועוצבו בשנות ה-80', ה-90' וה-2000, אף אחד מהדברים הללו לא הועבר לייצור - עד עכשיו.

 

מאז מסעות הפרסום השיווקיים המוקדמים ביותר שלה, GUESS דוגלת במדיום הצילום שהיה חלוץ לצורה חדשה של פרסום ומיתוג. לפעמים המודעות האייקוניות אפילו לא הציגו בגדים, אך הן מכרו סגנון חיים ואת החלום האמריקאי - נושא בולט שמובלט גם בעבודתו של אלי ראסל לינץ.

 

"GUESS תמיד השתמשה בצילום כדי לספר סיפורים מדהימים - סיפורים שלא רק מכרו בגדים אלא גישה ואנרגיה מרגשת" - אלי ראסל לינץ.

 

GUESS מצאה כחיוני את הצורך לעבוד עם אחרים שחולקים את החזון שלה אודות דרך החיים האמריקאית. כל הצילומים בוצעו באופן אישי על ידי אלי ראסל לינץ, אשר השאיל את עינו המאומנת כדי לתעד את קמפיין הסתיו 2022 של המותג.

 

בהסתמך על החזון של אלי ראסל לינץ להדמיה ויזואלית מחדש, וגדולה יותר, של ארכיון הצילום של GUESS - ניקולאי מרציאנו, לינץ ו-Slam Jam עובדים יחד כדי להגדיר דור חדש של סקסיות וגישה דוחפת גבולות.

 

אודות GUESS?, Inc.

 

GUESS, שהוקמה בשנת 1981, החלה את דרכה כחברת ג'ינסים ומאז צמחה בהצלחה למותג לייף סטייל עולמי. Guess?, Inc מעצבת, משווקת, מפיצה ומעניקה רישיונות לקולקציית לייף סטייל של הלבשה עכשווית, ג'ינסים, תיקים, שעונים, משקפיים, הנעלה ומוצרי צריכה קשורים אחרים.

 

המוצרים של Guess? מופצים באמצעות חנויות המותג Guess? כמו גם חנויות כלבו וחנויות ייחודיות בולטות יותר ברחבי העולם. נכון ל-30 ביולי 2022, החברה הפעילה באופן ישיר 1,064 חנויות קמעונאיות ביבשת אמריקה, אירופה ואסיה. השותפים והמפיצים של החברה הפעילו 567 חנויות קמעונאיות נוספות ברחבי העולם. נכון ליום 30 ביולי 2022, החברה ושותפיה ומפיציה פעלו בכ-100 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף על החברה, אנא בקרו באתר www.guess.com.

 

למידע נוסף:

 

Montana Wilkie
GUESS?, Inc.
212.852.0534
[email protected]

 

 

מקור:  GUESS?, Inc.

 

    

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: GUESS USA | GUESS? |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
גילינו איפה נמצאים הבגדים הכי שווים לאביב הטרנדים משתנים והאופנה מתעדכנת מעת לעת. כשאתם מחפש
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)