רשת נעלי "TOGO" נפרדת מהפרזנטורית מירי בוהדנה

דרוג:

רשת נעלי "TO GO" נפרדת מהפרזנטורית הצמודה בשנתיים האחרונות, השחקנית והדוגמנית מירי בוהדנה, שליוותה את החברה 4 עונות, החל מעונת סתיו-חורף 2009-2010, ומובילה את קמפיין החברה הנוכחי לעונת אביב-קיץ 2011. במסגרת הקמפיין הראשון של מירי לרשת TO GO, לעונת סתיו-חורף 2009-2010, היא צולמה בקונספט מוזיקלי בדמותה של הזמרת האהובה עליה ביונסה, בקמפיין שצולם בשחור-לבן. עונה אחרי, אביב-קיץ 2010, מירי צולמה במראה בינלאומי לקטלוג שעשה מחווה לבירות האופנה בעולם, כמדריך אופנה עולמי בשיתוף time out . בעונת סתיו-חורף 2011, כשמירי הייתה בחודש השביעי להריונה, היא צולמה בלוק חורפי נוסטלגי, שלצידה הדוגמנית הצעירה מורן נימני, המסומנת בסוכנות ADD כממשיכה הטבעית שלה ונבחרה על ידה לכבב לצידה, ובקמפיין האחרון והנוכחי לעונת אביב-קיץ 2011 מירי צולמה בקונספט מולטי סטיילינג הלוקח השראתו מטרנד הקולור-בלוק בצבעוניות חזקה. מאיר נג'יבי, מנכ"ל ובעלים רשת נעלי "TO GO", מוסר: "ראשית, אנו מודים למירי על שליוותה את הרשת שלנו בשנתיים האחרונות לאורך 4 עונות, ועל תרומתה הרבה למותג TO GO.לאחר תקופה ממושכת לצידה של מירי, החלטנו להיפרד ממנה, בהרבה אהבה והוקרה לתרומתה, מתוך רצון לקחת את המותג קדימה לכיוון מעט שונה של שפה תקשורתית, וזאת במטרה לצמוח ולהגיע לקהלי יעד נוספים. בימים אלו אנו בוחנים פרזנטוריות פוטנציאליות חדשות, ואין ספק שהן יצטרכו להיכנס לנעליים גדולות מאוד שמירי משאירה אחריה. אנו מאחלים למירי הצלחה בהמשך דרכה ורואים בה חלק ממשפחת TO GO" .

אודות רשת נעלי TOGO 
רשת נעלי TOGO מונה כיום 65 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות – תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)