דרוג:
רשת נעלי "TO GO" נפרדת מהפרזנטורית הצמודה בשנתיים האחרונות, השחקנית והדוגמנית מירי בוהדנה, שליוותה את החברה 4 עונות, החל מעונת סתיו-חורף 2009-2010, ומובילה את קמפיין החברה הנוכחי לעונת אביב-קיץ 2011. במסגרת הקמפיין הראשון של מירי לרשת TO GO, לעונת סתיו-חורף 2009-2010, היא צולמה בקונספט מוזיקלי בדמותה של הזמרת האהובה עליה ביונסה, בקמפיין שצולם בשחור-לבן. עונה אחרי, אביב-קיץ 2010, מירי צולמה במראה בינלאומי לקטלוג שעשה מחווה לבירות האופנה בעולם, כמדריך אופנה עולמי בשיתוף time out . בעונת סתיו-חורף 2011, כשמירי הייתה בחודש השביעי להריונה, היא צולמה בלוק חורפי נוסטלגי, שלצידה הדוגמנית הצעירה מורן נימני, המסומנת בסוכנות ADD כממשיכה הטבעית שלה ונבחרה על ידה לכבב לצידה, ובקמפיין האחרון והנוכחי לעונת אביב-קיץ 2011 מירי צולמה בקונספט מולטי סטיילינג הלוקח השראתו מטרנד הקולור-בלוק בצבעוניות חזקה. מאיר נג'יבי, מנכ"ל ובעלים רשת נעלי "TO GO", מוסר: "ראשית, אנו מודים למירי על שליוותה את הרשת שלנו בשנתיים האחרונות לאורך 4 עונות, ועל תרומתה הרבה למותג TO GO.לאחר תקופה ממושכת לצידה של מירי, החלטנו להיפרד ממנה, בהרבה אהבה והוקרה לתרומתה, מתוך רצון לקחת את המותג קדימה לכיוון מעט שונה של שפה תקשורתית, וזאת במטרה לצמוח ולהגיע לקהלי יעד נוספים. בימים אלו אנו בוחנים פרזנטוריות פוטנציאליות חדשות, ואין ספק שהן יצטרכו להיכנס לנעליים גדולות מאוד שמירי משאירה אחריה. אנו מאחלים למירי הצלחה בהמשך דרכה ורואים בה חלק ממשפחת TO GO" .אודות רשת נעלי TOGO רשת נעלי TOGO מונה כיום 65 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות – תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-600 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל. |
|