מורן אטיאס בקמפיין להלבשה התחתונה FEMINA לקיץ 2011
מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה לקיץ 2011 בכיכובה של פרזנטורית החברה מורן אטיאס, בעלות כוללת של 2,000,000 ₪! קמפיין קיץ 2011 של FEMINA שיעלה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער" מתבסס על קמפיין הקיץ האחרון בקונספט חתונה איטלקית בהשראת הסנדק ובמרכזה כלה הלובשת רק הלבשה תחתונה תחת הסלוגן "FOR EVERY OCCASION"! הלבשה תחתונה לכל אירוע. מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער", שיכלול 2 סרטונים באורכים שונים, בכיכובה של פרזנטורית החברה זו העונה הראשונה, השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס. קמפיין הטלוויזיה של FEMINA, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, תחת הסלוגן "FOR EVERY OCCASION", צולם בקונספט של חתונה איטלקית בהשראת הסנדק, במסגרתה כולם לבושים בהידור, כאשר במרכז כלה הלובשת רק הלבשה תחתונה, בכיכובה של מורן אטיאס. ההשקעה הכוללת בקמפיין הטלוויזיה עומד על 2,000,000 ₪.
|
כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד
 |
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ |
 |
U.S. Polo Assn, המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצו |
 |
U.S. Polo Assn. חגגה 135 שנים של השראה ספורטיבית כ |
 |
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצ |
 |
Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי |
 |
מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ |
 |
Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג |
 |
Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב |
 |
המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO, |
 |
קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ |
 |
כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו |
 |
מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב |
 |
HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית, |
 |
Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [ |
 |
dxxxxfd |
 |
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר |
 |
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש |
 |
מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית? |
 |
שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
|
 |
שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול |
הוסף תגובה
תגובות ( תגובות)