דרוג:
הפרזנטוריות החדשות של הרשת, 2 דוגמניות בינלאומיות מובילות, יככבו בקמפיין שיעלה בשילוט חוצות, עיתונות ושילוט בחנויות הרשת!
סכום ההשקעה בפרזנטוריות מוערך בכ-20 אלף ₪!
רשת האופנה "YOOP" בחרה ב-2 פרזנטוריות בינלאומיות להוביל את קמפיין החברה לעונת אביב קיץ 2011 –נטליה הליקה וג'ובנה פרוסניק.
2 הפרזנטוריות החדשות של הרשת יובילו את קמפיין אביב-קיץ 2011 ויככבו על שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, אתרי אינטרנט ושילוט בחנויות רשת "YOOP" בכל רחבי הארץ.
נטליה הליקה, בת 19, הנה דוגמנית בינלאומית שלאחרונה הובילה קמפיין לבית האופנה העילית "איב סאן לורן". נטליה לומדת משפטים והתארסה לאחרונה.
ג'ובנה פרוסניק, בת 22, דוגמנית בינלאומית שהובילה קמפיין למותג משקפי השמש "ווג".
צילומי הקמפיין של רשת "YOOP" מהווה הזדמנות לביקורה השני של ג'ובנה, בו תנצל את ההזדמנות לבקר את משפחתה המתגוררת בישראל.תגיות של המאמר: YOOP |
|
|