דרוג:
מותג דאב מבית יוניליוור מרענן את סדרת תחליבי הרחצה המצליחה של המותג ומשיק את המראה המחודש של הסדרה – בקבוקים לבנים עם נגיעות צבע עדינות, להבחנה בין הוריאנטים השונים. המהלך ילווה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪. הנראות החדשה של הסדרה הינה למעשה חזרה למראה המקורי של תחליבי הרחצה של המותג – לצבע הלבן המסמל ניקיון, טוהר, לחות, נשיות וטיפוח. עם השנים הורחבה הסדרה עם מגוון תחליבי רחצה בבקבוקים צבעוניים. במהלך הנוכחי חוזר המותג דאב למקורותיו, עם מראה לבן עוצמתי, להשגת נראות אחידה וכוח לבן על המדף. שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "אין כמו צבע לבן לסמל ניקיון, טוהר, לחות, טיפוח ונשיות. מראשית דרכו בחר דאב להיות מזוהה עם הצבע הלבן בשל ערכים אלה, אולם במהלך השנים צורפו ללבן צבעים נוספים. מטרת המהלך הנוכחי להעצים מחדש, באמצעות הנראות הלבנה החדשה המלווה בקמפיין, את קשת הערכים המזוהה עם המותג." הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 ובאינטרנט וימשך כשלושה שבועות. סדרת תחליבי הרחצה של דאב כוללת 12 מוצרים, עם נוסחת הלחות העשירה של דאב, במגוון ניחוחות: מענג, מלפפונים, משי עדין, קטיפה, נקטרינה, אשכולית ולמון גראס קרים אויל וניחוח חדש – רימונים. קטגוריית הסבונים נאמדת ב- 208 מיליון ₪. בקטגוריה זו מחזיקה יוניליוור נתח שוק של 16.7% עם המותגים דאב ואקס. הקטגוריה נחלקת ל- 58% סבון נוזלי, 24% סבונים מוצקים ו- 18% סבוני ידיים נוזליים (נילסן, כספי, 2009). אודות Dove |
|