דרוג:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Xsolla משיקה יכולת נאמנות לקוחות כשירות עבור מפתחי משחקים במטרה ליצור קשרים חזקים יותר עם השחקנים
מעצימה את המפתחים באמצעות כלים לשיפור שימור הלקוחות, הגדלת הכנסות וטיפוח מעורבות עמוקה יותר בתנאים שלהם
לוס אנג’לס, 11 במרץ 2025, (BUSINESS WIRE):
Xsolla, חברה מובילה וגלובלית למסחר במשחקי וידאו, הכריזה על השקת פתרון חדשני ומותאם של נאמנות לקוחות כשירות (Loyalty as a service), אשר עוזר למפתחים לשלב בצורה חלקה את התגמולים בתהליכי רכישת המשחקים שלהם. פתרון זה מעצים את המפתחים ומאפשר להם להגדיל את ה-LTV ואת ההמרה של שחקנים שאינם משלמים כאשר הם מרוויחים ופודים נקודות. התכונה משפרת את המעורבות, את השימור ואת ההכנסות החוזרות תוך דרישה של הגדרות מינימליות. ניתן להגדיר את תוכניות הנאמנות של המפתחים בחנויות בהן ישנה מכירה ישירה לצרכן, בחנויות אינטרנטיות וב-Xsolla Pay Station לחוויית תשלום נטולת שיבושים עבור השחקנים.
בשונה מתוכניות אחרות של פלטפורמות חיצוניות, הפתרון של Xsolla מבטיח למפתחים את המשך השליטה בנתוני המשתמשים והקשר עמם תוך מתן עזרת מומחים ויישום נהלים מומלצים למקסום היעילות. ניתן להתאים את התוכנית באופן מלא ולאפשר למפתחים להתאים אישית את כותרי נקודות הנאמנות, הסמלים והתצורות בהתאם לזהות מותג המשחקים שלהם ולהתנהלות השחקנים.
מפתחים יכולים ליצור תוכניות המותאמות ליעדים הייחודיים שלהם תוך שימוש בתכונות כגון:
תגמולי Cashback: מספקים לשחקנים אחוז מהרכישות שלהם כנקודות cashback להנחות על רכישות בעתיד
*נקודות נאמנות לקוחות: מכירת פריטים אותם רק השחקנים יכולים לפדות תוך שימוש בנקודות, עם שילוב חלק בפלטפורמות מכירה ישירה לצרכן, כגון חנויות אינטרנט, חנויות לנייד, מחשבים ומשחקים מקוונים.
*תוכניות נאמנות לקוחות בכותרים שונים: מו"לים עם מספר כותרי משחקים יכולים לשפר את השיווק הכולל שלהם על ידי תגמול שחקנים בקטלוג המלא שלהם
*תגמול מבוסס שכבות: עידוד שחקנים להגיע לציוני דרך של הוצאות עם תגמולים כגון הנחות, תוכן או מתנות פתיחה אישיות
התכונות הללו מבטיח שהשחקנים יוכלו לפדות את נקודות הנאמנות להנחות, לתוכן בלעדי או לתשלומים חלקיים, תוך יצירת חוויה מתגמלת ונטולת שיבושים.
"פלטפורמות מתמקדות בהקמה ובתחזוקה של הקשר שלהן עם המשחקים, ו-Xsolla מעניקה למפתחים את הכלים הדרושים להם כדי ליצור תוכניות נאמנות מותאמות אישית עבור מסעות המתבצעים ישירות מול הצרכן", אמר כריס הייוויש, מנהל אסטרטגיה ראשי ב-Xsolla. "כך המפתחים יכולים לשפר את שימור השחקנים, להגדיל הכנסות ולחזק את הקשר עם השחקן - מבלי לאבד שליטה במנגנון תוכנית הנאמנות".
פתרון נאמנות לקוחות כשירות Loyalty as a Service תוכנן כך שיהיה קל לשילוב באמצעות Xsolla Publisher Account, והוא מונע את הצורך בכתיבת קוד תוך קיצור זמן ההגעה לשוק. המפתחים שכבר מקבלים תשלומים באמצעות Pay Station יכולים להשיק את הפתרון בחנויות שלהם, בתוך המשחק או בתוך היישום, הכל בתהליך פשוט.
לפרטים נוספים, או להרשמה ל-Publisher Account, בקרו בכתובת: xsolla.pro/rws25las
אודות Xsolla
Xsolla היא חברה מובילה וגלובלית למסחור משחקי וידאו, ולה ערכה מתוחכמת ורבת עוצמה של כלים ושל שירותים אשר תוכננו במיוחד עבור הענף. מאז הקמתה בשנת 2005, Xsolla עזרה לאלפי מפתחי משחקים ומוציאים לאור מכל הסוגים לממן, לשווק, להשיק ולהפוך משחקים לרווחיים ברחבי העולם ובפלטפורמות שונות. Xsolla היא גוף מוביל ויצירתי בתחום מסחור המשחקים, וככזו משימתה היא לתת מענה למורכבות הטבעית שקיימת בהפצה גלובלית, בשיווק ובהפיכת המשחק לרווחי כדי לעזור לשותפיה להגיע לאזורים גיאוגרפיים נרחבים יותר, להפיק יותר הכנסות וליצור קשרים עם שחקנים ברחבי העולם. מטה החברה ומקום הקמתה הוא בלוס אנג’לס, קליפורניה, ולה סניפים בלונדון, בברלין, בסאול, בביג’ינג, בקואלה למפור, בראליי, בטוקיו, במונטריאול ובערים נוספות ברחבי העולם.
לפרטים נוספים בקרו בכתובת xsolla.com
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/54221899/en
אנשי קשר
אנשי קשר לאמצעי התקשורת
.
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 תגיות של המאמר: Xsolla |
|
|