Xsolla, חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז על השקת מהדורת סתיו 2024 של "דו"ח Xsolla: The State of Play". הדו"ח המפורט מספק תובנות חיוניות, מגמות והזדמנויות לעצב את עולם הגיימינג, להעצים מומחים בתעשייה ולהסתגל ולשגשג בשוק הנוכחי המתפתח במהירות.
Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי וידאו, חברה ל-Long Tale Games לצורך השקת קמפיין צדקה. 50% מההכנסות מחבילת המינוי ל-3 חודשים ל-Life is Feudal תיתרמנה ל-Games For Change. היוזמה, אשר תפעל עד 31 בדצמבר, משקפת את המחויבת של Xsolla למינוף העוצמה של הגיימינג ליצירת שינוי חיובי.
Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי וידאו, מכריזה על תוכניות להשקת Xsolla ZK והצגת תיק דיגיטלי של פריטים וירטואליים על גבי הבלוקצ'יין. Xsolla ZK מופעלת באמצעות טכנולוגיית ZKsync ותניע את הצמיחה וההתרחבות המתמשכת של טכנולוגיות Web3 לצורך המשך הפיתוח של פתרונות על הבלוקצ'יין עבור תעשיית משחקי הווידאו.
Xsolla, חברה גלובלית למכירת משחקי וידאו, שמחה להכריז על שיתוף פעולה עם AurumDust, המפתחת של Ash of Gods: The Way. החברה תתרום 50% מכל ההכנסות ממכירות של מהדורת המשחק המלאה לקמפיין Games for Change. הקמפיין, שיימשך עד 31 בדצמבר, יתמקד במשימתה של Xsolla לשלב בין הנאה ממשחקים לעוצמה הגלומה בנתינה.
Xsolla, חברת סחר עולמית במשחקי וידאו, גאה להציג את הפתרון שלה לבקרת ההורים, המאושר כעת לפי חוק הגנת הפרטיות המקוונת של ילדים (COPPA) וקיבל תגי פרטיות GDPRkids™ מובטחת. בקרת ההורים המשופרת של Xsolla מציעה למפתחי משחקים פתרון משולב להגנה על שחקנים צעירים, תוך נתינת אפשרות להורים לנהל ולשלוט בגישה של ילדיהם לתשלומים דיגיטליים, והבטחת ביצוע עסקאות באופן מאובטח.
Xsolla, חברה גלובלית למשחקי מחשב מסחריים, שמחה להכריז על הרחבת פתרונות התשלום שלה בקמבודיה ובאינדונזיה, תוך מתן גישה לאמצעי תשלום מקומיים המותאמים לכל אזור. יוזמה זו עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה הרחבה יותר של Xsolla לחיזוק נוכחותה ברחבי דרום מזרח אסיה (SEA) ולתמיכה במפתחי משחקים אשר יוכלו לקבל תשלומים ביעילות ולהפיץ את המשחקים שלהם בשווקים הללו בהם שיעור הצמיחה גבוה.
Xsolla, חברת סחר עולמית של משחקי וידאו, ממשיכה לבסס את הצלחתה בתעשיית חנויות האינטרנט, באמצעות מערך תכונות מקיף שפותח בעקבות השקה מוצלחת של למעלה מ-400 חנויות אינטרנט. חנות האינטרנט של Xsolla היא הרחבה אינטגרלית לחלוטין של משחקים לנייד שנועדה להניב רווחים שוליים גבוהים יותר ולשפר את ערך החיים של המשתמש (LTV Lifetime Value) על ידי קידום מכירות של ערכת כלים אמינה ומוכחת, ישירות לצרכן. חנות האינטרנט של Xsolla הפכה לאבן יסוד בקרב מפתחי המשחקים הניידים הודות לקצב "לכידת לקוח" של 50% וקצב רכישה חוזרת
Xsolla, חברה גלובלית למשחקי וידאו מסחריים, ו-IT Park Uzbekistan חתמו על מזכר הבנה (MOU) לקידום ענף המשחקים באוזבקיסטן. מזכר הבנה זה נותן תוקף פורמלי לשיתוף הפעולה בין שני הארגונים ומגבש מסלול להשקת Xsolla IT Park Academy בשנת 2025. באקדמיה ילמדו כשרונות מקומיים ותיווצרנה הזדמנויות חדשות לכתיבת משחקים ולפיתוחם בענף המתפתח באוזבקיסטן.
Xsolla, חברה למסחור גלובלי של משחקי וידאו, הכריזה היום על מינויו של זורן וסילייב לתפקיד סגן נשיא בכיר לענייני שותפויות אסטרטגיות וגלובליות, החל מה-1 באוקטובר. זורן מגיע ל-Xsolla עם ניסיון עשיר ורקורד מוכח ומרשים בתחום טביעת המטבעות הדיגיטליים והנהגת עסקים בינלאומיים.
Xsolla, חברה לפיתוח של משחקי וידאו מסחריים, הכריזה היום כי חתמה על מזכר הבנה (MoU) עם Savvy Games Group (“Savvy”), החברה הלאומית המובילה של ערב הסעודית למשחקים ולאירועי ספורט אלקטרוני, במסגרת קידום חזון הממלכה לשנת 2030 וכדי ליצור הזדמנויות כלכליות לפיתוח משחקים במזרח התיכון וברחבי העולם.
Xsolla, חברה מסחרית גלובלית בתחום משחקי הווידאו, הכריזה על השקה של ערכה לפיתוח פתרונות תוכנה למכשירים ניידים (SDK). בין אם ברצונכם להרחיב את אפשרויות התשלום, להגיע ישירות אל הצרכנים/לבצע מכירות שלא בחנות מסורתית או פשוט לשפר את פוטנציאל ההכנסות ממשחקים, הפתרון SDK של Xsolla למכשירים ניידים הוא הנתיב שיאפשר לכם להגיע אל היעדים האלה באופן יעיל ואפקטיבי. ההשקה היוותה הצגה של פתרון צירי עבור DMA Age, שנועד להעצים מפתחים ברחבי העולם ולאפשר להם לקיים אינטגרציות יעילות בין המשחקים שלהם בפלטפורמות Andro
Xsolla, חברה גלובלית למסחר במשחקי וידאו, הכריזה על הרכישה של LF.Group, חברה מובילה בתחום הפתרונות הדיגיטליים לקהילות גיימינג. שיתוף הפעולה האסטרטגי נועד לשנות את האופן שבו מפתחים מקיימים קשרים עם הקהלים שלהם ומנהלים עסקאות במגוון פלטפורמות, תוך שילוב טכנולוגיה מתקדמת שנועדה לשפר הן את חוויית היוצרים והן את חוויית השחקנים.
Xsolla, חברת מסחר גלובלית למשחקי וידאו, הכריזה על השקת מכירת משחקים מיידית, מפעיל יישומים מיידי, ומשחקים מיידיים בענן, בעקבות השקת חנות הרשת המיידית של החברה במרץ 2024.
Xsolla, חברה גלובלית שעוסקת במסחור משחקי וידאו, מכריזה על הרחבה נוספת של פתרון התשלומים שלה לרוחב השווקים של דרום מזרח אסיה, מזרח אסיה ואזור הפסיפיק. הכניסה לשווקים פותחת אזורים חדשים וממטבת את ערוצי התשלום הקיימים עבור אזורי הגיימינג החשובים ביותר ברחבי העולם, שמייצגים 46% מהכנסות המשחקים הגלובליות. Xsolla מרחיבה את פתרון התשלומים שלה על ידי שילוב Maya, PayNow, WeChat Pay HK, JazzCash ו- Easypaisaעבור מפתחים של משחקי וידאו וגיימרים בפיליפינים, סינגפור, הונג קונג ופקיסטן. עם התרחבות זו, מפתחי המ
Xsolla, חברה גלובלית למסחור משחקי וידאו, מכריזה על השקת ה- Xsolla Backend, פתרון חדשני שמיועד לסייע למפתחים מכל הגדלים, ובמיוחד צוותים עצמאיים וצוותים בגודל בינוני, לעבוד לרוחב פלטפורמות גיימינג שונות. Xsolla Backend הופך את המשחקים לנגישים יותר, על ידי כך שהוא מאפשר למפתחים לאחד את הקהל שלהם לרוחב כל הפלטפורמות: מחשב אישי, קונסולה, מכשירים ניידים והאינטרנט. יכולת זו נותנת מענה להתפצלות הקהלים שמאפיינת את רוב המשחקים ומאפשרת למפתחים לחסוך עלויות, תוך יצירת מעורבות עמוקה יותר בעת שהם מרחיבים את ע