NIQ, ‏World Data Lab, ו-SPATE מפרסמות את דו"ח "עתיד היופי" - מדריך למסע דורי של קוני מוצרי טיפוח ברחבי העולם

דרוג:

 

NIQ, ‏World Data Lab, ו-SPATE מפרסמות את דו"ח "עתיד היופי" - מדריך למסע דורי של קוני מוצרי טיפוח ברחבי העולם

 

הדו"ח המקיף חושף העדפות ומגמות דוריות בהוצאות על מוצרי טיפוח

 

*דור המילניום עומד מאחורי הצמיחה הגבוהה ביותר, 193 מיליארד דולר, ועוקף את התחזית של דור X לשנת 2034

*דור X מוביל את ההוצאה על מוצרי הטיפוח בשנת 2024, עם צפי לגידול של 150 מיליארד דולר בעשור הבא

 

שיקאגו, 9 בדצמבר 2024, (BUSINESS WIRE):

 

NielsenIQ (NIQ) משתפת פעולה עם World Data Lab ו-SPATE במטרה לפרסם דוח דורי מקיף המתמקד כולו בשוק מוצרי הטיפוח בעשור הקרוב.

 

הדוח חושף תובנות מובילות בנוגע להעדפות הדוריות, להרגלי ההוצאה, לערכים, לעדיפויות, לגורמי המוטיבציה, לאופן ההתנהלות בקנייה ולהשפעת הדור על מגמות בשוק מוצרי הטיפוח. הדו"ח חושף את התפקיד הקריטי שיהיה לכל דור בעיצוב העדפות הצרכנים ובהוצאות בעשור הקרוב.

 

דור המיליניום צפוי לקחת פיקוד על מגמה זו ויהיה אחראי על קרוב לחצי מההוצאות הגלובליות על מוצרי טיפוח בסך של 193 מיליארד דולר, ואילו דור Z צפוי לקחת את המקום השני עם סך של 158 מיליארד דולר. הענף הגלובלי של מוצרי טיפוח נהנה מצמיחה חסרת תקדים בהיקף של 1.1 טריליון דולר, עם צפי לצמיחה של 700 מיליארד דולר עד לשנת 2034, כאשר חלקו של השוק האסיאתי יהיה 310 מיליארד דולר.

 

קלייר מרטי, סגנית נשיא, NIQ Beauty אמרה על הממצאים “ב-NIQ, אנו מכירים בכך שהבנת השוני בין הדורות הוא המפתח לניווט מוצלח בענף המתפתח של מוצרי טיפוח. מדובר בהזדמנות עבור חברות לשנות את גישת "מידה אחת לכולם" ולהתאים את האסטרטגיות שלהן לכל דור. מגמות הצרכנים שלנו, וכן נתוני המכירות, יעזרו למותגי מוצרי הטיפוח לחשוף צורך שלא נענה, להבין את ערכי הצרכנים ולעשות את דרכם בזירת הקמעונאות".

 

המסקנות הבין דוריות המובילות בתחום מוצרי הטיפוח:

 

דור המיליניום צפוי לשלוט בענף מוצרי הטיפוח בעשור הקרוב:

 

דור המיליניום, אשר נולד בין השנים 1977 ל-1995, יוביל את שוק מוצרי הטיפוח הגלובלי ב-10 השנים הקרובות ויעבור את דור X ככוח הדומיננטי בהוצאות על מוצרי טיפוח בשנת 2034, ויהווה 24% מכלל ההוצאות הגלובליות.

 

הגידול בהוצאות של דור המילניום על מוצרי טיפוח לעור ולשיער בשנת 2024 עולה על זה של השוק כולו הן בארצות הברית ואף בשאר חלקי העולם. למעלה מחצי מבני דור המילניום (56%) מודעים למראה שלהם רוב הזמן ומשתמשים במרכיבים טבעיים או במוצרי מזון כחלופה לשגרת הטיפוח האישי שלהם.

 

הגידול הגבוה ביותר של הוצאות על שירותי יופי יחול עד לשנת 2034 יהיה בקרב דור המילניום. אירופה מובילה מגמה זו, ו-57% מדור המילניום שבה מוציאים את תקציב הטיפוח האישי שלהם על שירותי טיפוח אישי, ורק 6% מוציאים את התקציב על איפור, זאת בהשוואה לדור המילניום בצפון אמריקה אשר תקציב הוצאות האיפור שלו עומד על 11%.

 

דור המילניום מושפע ממגמות ב-TikTok כאשר #makeupover30 היא התגית המובילה ב-TikTok עם גידול של 194.9% משנה לשנה (YoY) אשר משקפים את החיפוש אחר טיפים ומוצרים ספציפיים לדרישות ולבעיות שקשורות בגילם. לדוגמה, בחיפושי TikTok נראה עניין הולך וגדל בשימוש ב-Beef Tallow לשגרת טיפוח העור, עם 14.1 מיליון צפיות שבועיות.

 

דור X הוא הדור עם ההוצאה הגבוהה ביותר על מוצרי טיפוח:

 

*דור X, אנשים שנולדו בין השנים 1965 ל-1980, הוא הדור המשמעותי ביותר בהוצאות על מוצרי טיפוח בין השנים 2024 ל-2034, והוצאותיו צפויות לגדול ב-150 מיליארד דולר ב-10 השנים הקרובות. באזור צפון אמריקה ואסיה האוקיאנוס השקט תחול חצי מהצמיחה של דור X, כאשר האוכלוסיות המשמעותיות שיתרמו לכך הן מעמד הביניים בסין והמעמד הגבוה בהודו.

*לדור X מעורבות משמעותית בתחום הטיפוח האישי - עם שיעור חדירה גבוה יותר לעומת כלל האוכלוסייה ב-80% מקטגוריות הטיפוח שנותחו. קטגוריית טיפוח העור תגיע לצמיחה המהירה ביותר ב-10 השנים הקרובות - צמיחה בשיעור שנתי של 4.9% (26.8 מיליארד דולר).

*העדיפות הראשונה בערוץ דור X היא לנוחות, ודור זה צפוי לקנות באתרי כלבו כגון Amazon ו-Hypermarkets.

*שיעור הצפיות של דור X בסרטוני TikTok העוסקים באיפור גדל ל-53%, כאשר #over40makeup הופכת לתגית פופולרית (6.9 מיליון צפיות) ב-2024. מוצרים כגון Guide Beauty Wand עבור צרכנים הסובלים מרעידות בידיים צוברים תאוצה בקרב יוצרי דור X ב-TikTok.

 

“אנו צופים כי היקף מגזר הטיפוח הגלובלי עולה כבר עתה על טריליון דולר”, אמר וולפגנג פנגלר, מנכ"ל World Data Lab, "וזו עדות לרצון של צרכנים מכל הגילאים ומכל הארצות לצרוך שירותי טיפוח ומוצרי קוסמטיקה".

 

“הבנת המגמות הדיגיטליות בפלטפורמות כגון TikTok ו-Google Search חיונית עבור מותגים המעוניינים להשאר בקדמה, משום שהיא חושפת שינויים בזמן אמת בתחומי העניין ובצורך של הצרכנים על פני דורות שונים” אמר ירדן הורביץ, מייסד שותף ב-SPATE.

 

דור המילניום ודור Z נותנים עדיפות לבריאות ולסביבה, והם בוחנים היבטים שונים של קיימות במוצרי טיפוח. אנו צופים כי דור המילניום יבחר במוצר או בשירות מסוימים בשל ההשפעה הנמוכה או האפסית שלו על הסביבה (+3.2 נקודות), ואילו דור Z רוכש מוצר המתמקד יותר בשוויון חברתי או התומך בקהילות בסיכון או במיעוטים (+1.2 נקודות).

 

דוח עתידות היופי - מדריך למסע דורי של קוני מוצרי טיפוח ברחבי העולם, הוא דו"ח הדגל של NIQ והוא מספק מבט מקיף על צרכני מוצרי הטיפוח ברחבי העולם. הדו"ח מכסה:

 

-תחזית ל-10 השנים הקרובות בענף הטיפוח הגלובלי.
 -מניעים עיקריים לרכישה בכל הדורות.
 -מגמות מתפתחות של שוק הטיפוח ב-
Google וב-TikTok.

 

לקבלת עותק, ניתן ללחוץ כאן.

 

אודות NIQ:

 

NielsenIQ (NIQ) היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני והיא מספקת את הכלים המלאים ביותר להבנת התנהלות הקניות של צרכנים ולחשיפת דרכים חדשות לצמיחה. בשנת 2023 השתלבה NIQ עם GfK, מה שהביא יחדיו את שני הגורמים המובילים בשוק בעלי תפוצה גלובלית חסרת תקדים. כיום, ל-NIQ פעילות בלמעלה מ-95 מדינות המכסות 97% מהתמ"ג.  NIQ מספקת את Full View™ הודות ליכולות ניתוח נתונים באמצעות פלטפורמות מתקדמות.

 

אודות World Data Lab

 

World Data Lab ‏יוצרת נתונים קנייניים ועתידיים לכימות ולניבוי של מגמות צרכנים, הוצאות צרכנים, שינויים דמוגרפיים והתקדמות בכיוון SDG עד לשנת 2034. הגישה המתקדמת של החברה כלפי מדעי הנתונים, אשר נבדקה על ידי עמיתים ופורסמה ב-Nature, מציעה דיוק חסר מתחים, רעננות ועקביות על פני כל הקבוצות הדמוגרפיות ב-180 ארצות ובלמעלה מ-6,000 ערים.

 

אודות SPATE

 

Spate היא פלטפורמה מונעת AI לחקר שוק אשר מנתחת למעלה מ-20 מיליארד אותות חיפוש -60 מיליון סרטוני TikTok ברחבי העולם, ומציעה למותגים תובנות בנוגע לזירה המתפתחת של מגמות צרכניות. מותגים הנעזרים בנתוני Spate יוכלו להבין טוב יותר את עולם הטיפוח המתפתח במהירות ולזהות שינויים משמעותיים שקשורים בגיל, כגון גידול בהתעניינות באיפור עור למבוגרים ב-Google Search וב-TikTok.

 

הבהרה: כל שמות המוצרים והחברות הינם סימנים מסחריים ™ או סימני מסחר רשומים® של בעליהם בהתאמה. השימוש בהם אינו מרמז על קשר או עידוד להשתמש בהם.

 

אנשי קשר

סווטה פטרה
[email protected]

 

מקור: NielsenIQ

 

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: NielsenIQ | NIQ |

כתבות נוספות בקטגוריה טיפוח, בריאות וספורט

איך מתנות בעיצוב אישי יוצרות זיכרונות בלתי נשכחים? מתנות הן לא רק פריט פיזי שמוענק מאדם לאדם; הן אמצע
Brains Bioceutical מרחיבה את היצע הקנבינואידים המובילים בתעשייה עם D9-THC ו-CBN, וחושפת גבולות חדשים לפיתוח תרופות Brains Bioceutical Corp. (Brains Bio), מובילה עולמ
Brains Bioceutical מרחיבה את היצע הקנבינואידים המובילים בתעשייה עם D9-THC ו-CBN, וחושפת גבולות חדשים לפיתוח תרופות Brains Bioceutical Corp. (Brains Bio), מובילה עולמ
FAAM-EUROBAT 2024 הסתיים עם התקדמות פורצת דרך במחקר אלרגיה למזון ואנפילקסיס FAAM-EUROBAT 2024, שנערך בין התאריכים 21-23 בנובמב
VisiRose מציגה טיפול מהפכני בדלקות עיניים חמורות VisiRose, חברת ביוטכנולוגיה בשלב הקליני, מציגה אתR
DEKA Laser ו-Romeo & Juliette מניו יורק: שותפות גלובלית לאפילציה מתקדמת בשדרה החמישית DEKA Laser, מובילה עולמית בטכנולוגיות לייזר רפואיו
Quit Like Sweden מציינת ציון דרך היסטורי בשוודיה היום, הכריזו השבדים באופן רשמי על הפיכת המדינה לנק
EAACI תשיק את יום המודעות העולמי לאנפילקסיס ב-21 בנובמבר ב-FAAM-EUROBAT 2024 האקדמיה האירופית לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית (EAAC
דיקור סיני לגיל המעבר דיקור סיני לגיל המעבר מציע גישה טבעית ויעילה להקלה
Recursion מכריזה על המטופל הראשון שקיבל מינון במחקר קליני שלב 2 של REC-3964, מולקולה קטנה פוטנציאלית ראשונה מסוגה, פומית ולא אנטיביוטית לזיהום חוזר של Clostridioides difficile Recursion (נאסד"ק: RXRX), חברת טכנוביולוגיה מובילה
יעילות הדיקור הסיני בטיפול בכאבים בפי הטבעת הדיקור הסיני מציע פתרון יעיל, בטוח וללא תופעות לוו
Recursion מכריזה על אישור ה-FDA לבקשת חקירה ליישום תרופה חדשה עבור REC-1245, פוטנציאל לשחיקת RBM39 ראשון מסוגו לגידולים מוצקים ולימפומה מועשרים בסמנים ביולוגיים Recursion (נאסד"ק: RXRX), חברת טכנוביולוגיה מובילה
Curium מכריזה על שותפות אסטרטגית עם PeptiDream לטיפול ממוקד מטרה בסרטן הערמונית ביפן Curium (קוריום), מובילה עולמית ברפואה גרעינית, הוד
דיקור סיני כמענה הטבעי לתסמונת קדם-וסתית דיקור סיני עשוי להיות התשובה לנשים הסובלות מתסמונת
Minovia Therapeutics מודיעה על אישור ה- FDA לבקשת IND לניסוי קליני שלב Ib של MNV-201 בתסמונת מיאלודיספלסטית בסיכון נמוך Minovia Therapeutics Ltd, חברת ביו-פרמצבטיקה בשלב
אנטרה ביו ו-OPKO Health מעדכנות על תוצאות PK/PD של טבליות פפטיד Oxyntomodulin פומיות (GLP-1/Glucagon) המיועדות להשמנת יתר והפרעות מטבוליות אנטרה ביו Entera Bio Ltd. (נאסד"ק: ENTX), ("אנטר
BeiGene קיבלה את אישור משרד הבריאות עבור ®TEVIMBRA לטיפול בסרטן הוושט של תאי קשקש (OSCC) לאחר טיפול בכימותרפיה .BeiGene, Ltd (נאסד"ק: BGNE, HKEX: 06160, SSE: 688
דו"ח חדש של קרן Access to Medicine חושף עד כמה מאמצי הגישה של חברות התרופות הממוקדות במטופלים הם יעילים הדו"ח האחרון של קרן Access to Medicine בוחן לראשונ
Recursion מודיעה על נתוני שלב 2 של REC-994, טיפול ניסיוני ראשון במחלה למום מוחי סימפטומטי (CCM), שעמד בנקודת הקצה העיקרית של בטיחות וסבילות Recursion (נאסד"ק: RXRX), חברת טכנוביולוגיה מובילה
הצלחת השוק העולמי של HemoHim נובעת מבקורת איכות קפדנית HemoHim מזון פונקציונלי בריאותי שפותח על ידי Kolma
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)