דרוג:
בימים אלה הסתיים פרויקט להטמעת מערכת הלפדסק של SysAid ביקבי רמת הגולן. "תכננו להדריך את העובדים בקבוצות על מנת שילמדו איך משתמשים במערכת. אבל המערכת כל כך ידידותית, שכולם למדו להשתמש בה בלי תוכנית הדרכה".בימים אלה הסתיימה הטמעת מערכת ההלפ דסק, עטורת הפרסים, של חברת SysAid הישראלית ביקבי רמת הגולן. המערכת שהתקינה קונסיסט מערכות, מקבוצת קונסיסט, נציגת SysAid בישראל, מספקת ניהול וארגון שוטף של כל הבקשות והתקלות המגיעות מהמשתמשים.
רווית שילוח בן זאב, מנהלת מערכות מידע, של יקבי רמת הגולן, מספרת כי לבחירה בהטמעת המערכת של סיסאייד היו שתי מטרות עיקריות: שיהיה קל יותר לנהל את הנכסים בארגון (כדוגמת: מחשבים, שרתים, תוכנות אנטי-ווירוס וכדומה) וכן כדי לתת מענה טוב יותר לקבלה ולטיפול לפניות המשתמשים במערכת (כגון: הנה"ח, ייצור, ייננים וכדומה).
בן זאב מספרת: "התוכנית היתה לקרוא לכל העובדים להדרכה שתתבצע קבוצות קבוצות. אולם המערכת של SysAid כל כך ידידותית והשימוש כל כך מהיר ופשוט, שכל המשתמשים למדו לעבוד איתה בלי תוכנית הדרכה".
משה אטיה, מנהל מוצר SysAid בקבוצת קונסיסט אמר: "מערכת SysAid מספקת ארגז כלים שלם למחלקת ה-IT . היא כוללת את כל ניהול השירות, ניהול הנכסים וניהול הפרויקטים. המערכת מאפשרת גם ניהול שינויים ובעיות וכן SLA מתקדם וכמובן תמיכה בתהליכי ITIL". אטיה ציין גם את שיתוף הפעולה עם ינות רמת הגולן היה ואמר כי העובדה שמחלקת מערכות המידע של יקבי רמת הגולן מנוהלת ברמת מקצועיות גבוהה, סייע לתהליך הטמעה מהיר.
|
|