JCDecaux עולה בקמפיין בינלאומי עבור מותג האופנה והנעליים VANS!

דרוג:

חברת הפרסום העולמית JCDecaux עולה בקמפיין בינלאומי עבור מותג האופנה והנעליים VANS. הקמפיין החדש אשר יציג את הקולקציה החדשה של VANS לצעירים יעלה בשש מדינות: צרפת, ספרד, איטליה, שוודיה, שוויץ וישראל, על גבי אלפי פוסטרים הכוללים ריהוט רחוב ותחנות המטרו. הקמפיין נוצר בעקבות פניה של VANS באירופה ל-JCDECAUX ONEWORLD באנגליה המשמשת כרכש מדיה פנימי בתוך חברת JCDecaux המביאה את המלצותיה ללקוחות באילו מדינות בעולם ובאיזה נפח כדאי להם לפרסם. בישראל, הקמפיין החדש יעלה ב- 350 פוסטרים, מתוכם 3 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב- בדיזינגוף סנטר, ברחוב אבן גבירול ובשדרות רוטשילד אשר יעטפו כולן באופן מלא באווירת המותג VANS . המטרה היא להשיג את הצעירים ואת הניידים. המיקומים האסטרטגיים נבחרו על ידי צוות מחלקת JCDecaux Innovate במטרה להגיע לקהל הצעיר בתל אביב המהווה את קהל היעד של המותג VANS בקמפיין החדש. האיכות של התחנות החדשות שהותקנו ע"י JCDecaux בת"א בעקבות זכייתה במכרז של עירית תל אביב-יפו מאירה עניין אצל המפרסמים אשר מעוניינים בחשיפה רחבה בתדירות גבוהה ובחיבור הצרכנים עם המותג שהושג ע"י קמפיינים חדשניים. 

פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "בחברת JCDecaux אנו דואגים באופן קבוע להפגין את החדשנות והיצירתיות שלנו כחברה בינלאומית ולייצר ללקוחותינו אימפקט מהפרסום שנבחר. מצאנו לנכון לעלות בקמפיין בארץ למותג VANS במקביל לקמפיין בינלאומי תוך שמירה על הייחודיות של JCDecaux ועל כן בחרנו במיתוג מלא של תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב. אנו שמחים שמותג VANS בחר בנו לקמפיין הבינלאומי ויותר אנו שמחים שישראל לוקחת חלק בקמפיין ייחודי זה". JCDecaux Innovate היא מחלקה מוקדשת לפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינמיים ואינטרקטיביים. היא חלק מהחידושים ש JCDecaux הביאה עמה בעקבות החוזה שנחתם עם עירית תל אביב-יפו ל 15 שנה. הזכיין התחיל בשינוי הכולל בין היתר עיצוב ובנית תחנות אוטובוס חדשות, יפות ומוארות, נכרת איכות שמביאה עמה חברת JCDecaux אשר מציגה סטנדרטים חדשים בינלאומים. 

אודות JCDECAUX : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון- בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)