JCDecaux עולה בקמפיין בינלאומי עבור מותג האופנה והנעליים VANS!

דרוג:

חברת הפרסום העולמית JCDecaux עולה בקמפיין בינלאומי עבור מותג האופנה והנעליים VANS. הקמפיין החדש אשר יציג את הקולקציה החדשה של VANS לצעירים יעלה בשש מדינות: צרפת, ספרד, איטליה, שוודיה, שוויץ וישראל, על גבי אלפי פוסטרים הכוללים ריהוט רחוב ותחנות המטרו. הקמפיין נוצר בעקבות פניה של VANS באירופה ל-JCDECAUX ONEWORLD באנגליה המשמשת כרכש מדיה פנימי בתוך חברת JCDecaux המביאה את המלצותיה ללקוחות באילו מדינות בעולם ובאיזה נפח כדאי להם לפרסם. בישראל, הקמפיין החדש יעלה ב- 350 פוסטרים, מתוכם 3 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב- בדיזינגוף סנטר, ברחוב אבן גבירול ובשדרות רוטשילד אשר יעטפו כולן באופן מלא באווירת המותג VANS . המטרה היא להשיג את הצעירים ואת הניידים. המיקומים האסטרטגיים נבחרו על ידי צוות מחלקת JCDecaux Innovate במטרה להגיע לקהל הצעיר בתל אביב המהווה את קהל היעד של המותג VANS בקמפיין החדש. האיכות של התחנות החדשות שהותקנו ע"י JCDecaux בת"א בעקבות זכייתה במכרז של עירית תל אביב-יפו מאירה עניין אצל המפרסמים אשר מעוניינים בחשיפה רחבה בתדירות גבוהה ובחיבור הצרכנים עם המותג שהושג ע"י קמפיינים חדשניים. 

פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "בחברת JCDecaux אנו דואגים באופן קבוע להפגין את החדשנות והיצירתיות שלנו כחברה בינלאומית ולייצר ללקוחותינו אימפקט מהפרסום שנבחר. מצאנו לנכון לעלות בקמפיין בארץ למותג VANS במקביל לקמפיין בינלאומי תוך שמירה על הייחודיות של JCDecaux ועל כן בחרנו במיתוג מלא של תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב. אנו שמחים שמותג VANS בחר בנו לקמפיין הבינלאומי ויותר אנו שמחים שישראל לוקחת חלק בקמפיין ייחודי זה". JCDecaux Innovate היא מחלקה מוקדשת לפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינמיים ואינטרקטיביים. היא חלק מהחידושים ש JCDecaux הביאה עמה בעקבות החוזה שנחתם עם עירית תל אביב-יפו ל 15 שנה. הזכיין התחיל בשינוי הכולל בין היתר עיצוב ובנית תחנות אוטובוס חדשות, יפות ומוארות, נכרת איכות שמביאה עמה חברת JCDecaux אשר מציגה סטנדרטים חדשים בינלאומים. 

אודות JCDECAUX : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון- בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים