דרוג:
פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "בחברת JCDecaux אנו דואגים באופן קבוע להפגין את החדשנות והיצירתיות שלנו כחברה בינלאומית ולייצר ללקוחותינו אימפקט מהפרסום שנבחר. מצאנו לנכון לעלות בקמפיין בארץ למותג VANS במקביל לקמפיין בינלאומי תוך שמירה על הייחודיות של JCDecaux ועל כן בחרנו במיתוג מלא של תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים בתל אביב. אנו שמחים שמותג VANS בחר בנו לקמפיין הבינלאומי ויותר אנו שמחים שישראל לוקחת חלק בקמפיין ייחודי זה". JCDecaux Innovate היא מחלקה מוקדשת לפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינמיים ואינטרקטיביים. היא חלק מהחידושים ש JCDecaux הביאה עמה בעקבות החוזה שנחתם עם עירית תל אביב-יפו ל 15 שנה. הזכיין התחיל בשינוי הכולל בין היתר עיצוב ובנית תחנות אוטובוס חדשות, יפות ומוארות, נכרת איכות שמביאה עמה חברת JCDecaux אשר מציגה סטנדרטים חדשים בינלאומים. אודות JCDECAUX : נוסדה בצרפת בשנת 1964 על-ידי ז'ן-קלוד דקו, וכיום היא פעילה ב-55 מדינות, עם נוכחות ביותר מ-3542 ערים ונראית לעיניהם של כ-308 מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם בכל יום. החברה מושתתת על שלושה תחומי פעילות עסקית המשלימים אלה את אלה: מקום ראשון- בעולם בריהוט רחוב: 428,000 פני פרסום, מקום ראשון- בעולם בפרסום בתחבורה הציבורית: 330,000 פני פרסום ומקום ראשון- באירופה בשילוט חוצות: 232,000 פני פרסום. |