דרוג:
Sensegen חושפת את תוצאות סקר הניחוחות הטבעיים לקראת קונגרס הבשמים העולמי 2022
הניחוחות שנוצרו בידי הביולוגיה נאמנים ב-100% לטבע
ראנצ'ו סנטה מרגריטה, 22 ביוני 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :
Sensegen, חדשנית הטעם, הריח והיופי מדרום קליפורניה, הכריזה על תוצאות סקר הניחוחות הטבעיים שלה, כשהיא מתכוננת להצגת יוזמת "הטבעי החדש" שלה בקונגרס הבשמים העולמי (WPC), דוכן מספר 523, בין 29 ביוני ל-1 ביולי 2022, במיאמי, פלורידה. Sensegen היא חטיבה של Blue California Ingredients.
"אנחנו מאוד נרגשים לחלוק את תוצאות סקר הניחוחות הטבעיים שלנו, שחושפים את הידע של הצרכנים לגבי ניחוחות טבעיים ומה שמושך ומגמתי במוצרי טיפוח אישי ויופי", אמרה אנג'ליק בורק, מבשמת בכירה ב-Sensegen. "עידן הבישום הטבעי באמת הגיע; אנחנו מחזירים את הטבע לתוך הבישום על ידי רתימה של מולקולות ניחוח קלאסיות מהביולוגיה במקום להפיק אותן מנפט".
"הטבעי החדש" של Sensegen הם ניחוחות ביו-מתוכננים שהם טבעיים (על בסיס צמחי), בטוחים וברי קיימא. הם מתפקדים ונעימים כמו חומרים סינתטיים, אך מורכבים יותר מתערובות של שמנים אתריים, שעד כה היו האפשרות היחידה עבור מחפשי ניחוח טבעי. לא קיימת היום בשוק יוזמת ניחוח כזו.
דוגמה מיטבית לטבעי החדש היא כל סיווג המושקים על בסיס צמחי של Sensegen המעניקים לבשמים את החלופה הטבעית הטובה ביותר לניחוחות סינטטיים. ניחוח המושק, שפעם היה נחשק ובלעדי, הפך לאסור בגין הטיפול הבלתי אנושי בצבאי המושק - המקור היחיד באותה תקופה. לאחר מכן, אפיון ריח המושק המבוקש בבשמים היה אפשרי אך ורק באופן סינתטי.
"חוסר הזמינות של מושקים טבעיים, בשילוב עם הנוכחות, הביצועים והקבילות הרחבה של הדמות הריחנית הזו, יצרו אתגר עצום עבור יכולת ההתחרות של ניחוחות טבעיים בשוק", אמרה בורק. "היום, Sensegen יכולה להציע מגוון רחב של יצירות טבעיות וברות קיימא, שעומדות בגאווה על שלהן בשוק".
Sensegen תשאלה 1,000 צרכנים לגבי שגרת הטיפוח האישית ומשטרי היופי שלהם בסקר מקוון. המשיבים בסקר נשאלו גם לגבי עמדותיהם והבנתם לגבי מוצרי יופי/טיפוח אישי בהקשר של מוצרים ריחניים, בניגוד למוצרים ללא ריח, קריאת תוויות, מי המשפיע על החלטות רכישה והיכרות והבנה של ניחוחות טבעיים.
בעוד ש-66% מהצרכנים אמרו כי ניחוחות טבעיים הם ניחוחות שמקורם באופן טבעי, כ-14% חשבו שאין לזה ניחוח נוסף, ו-5% אמרו שהם זהים לניחוחות ללא ריח.
מאוחר יותר, הוצג למשתתפי הסקר הסבר על ניחוחות טבעיים חדשים ועל קונספט המוצר המכיל את הניחוח הטבעי החדש. הנתונים מראים כי 74% מאותם משיבים היו בוחרים במושג הניחוח הטבעי החדש לעומת הסינתטי. מדובר בעלייה של 5% לעומת בחירת הצרכנים לפני שהוצג להם מידע על הניחוח הטבעי החדש.
"מסקר הניחוחות הטבעיים הזה הסקנו שיש פער בהבנה ובמודעות לגבי מונחים המשמשים בתיוג ניחוח והצהרות הקשורות לריח", אמרה נטשה ד'סוזה, מנהלת בכירה, תובנות חושיות וצרכנות גלובלית ב-Blue California. "לא היה זמן טוב יותר למותגים לייצר מוצרים יוצאי דופן וברי קיימא ולחנך את הצרכנים כיצד הם מאמצים עמדה טבעית יותר לטובת כדור הארץ והמין האנושי".
גורמים מעוניינים וחברי המדיה המעוניינים בסקר הניחוחות הטבעיים יכולים לעצור בדוכן מספר 523 של Sensegen ב-WPC או ליצור קשר עם Sensegen. בדוכן Sensegen יהיו מוצרים ריחניים מחומרים ברי קיימא, שב-100% מבוססים על ביולוגיה. הדוגמאות כוללות ניחוח משובח, טיפול אישי וטיפוח ביתי.
קונגרס הבשמים העולמי מתארח על ידי Perfumer & Flavorist
Sensegen™ הוא המדע של ההיגיון הטוב. יש לנו את הטבע עד למדע ויוצרים את החוש המושלם.
כחטיבה של רכיבי Blue California, מרכז הטעם, הריח והיופי החדשני שלנו מוקדש אך ורק לאספקת פתרונות צמחיים, טבעיים ובר קיימא. צוות המומחים המגוון שלנו משתף פעולה עם טכניקות ביולוגיות מתקדמות ומשתף פעולה כצוות כדי לספק מרכיבים ייחודיים שאומתו על ידי צרכנים.
ב- Sensegen™, היינו חלוצים בדרך לגיבוש הטבע ללא פשרות או נזק; מספק פתרונות חד-פעמיים לטעם, ריח ויופי.
קבצים מצורפים
לפרטים נוספים: Ana Arakelian, Head of Public Relations and Communications Sensegen +1.949.635.1991
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 תגיות של המאמר: Sensegen |
|
|