חברת SHOE-BOX מתרחבת

דרוג:

חברת SHOE-BOX מתרחבת ופותחת 2 חנויות חדשות בהוד השרון ובב"ש בהשקעה הנאמדת בלמעלה מ-2 מיליון ₪.  לראשונה, החברה תפתח רשת חנויות שתקרא VINCE CAMUTO (וינס קמוטו) אשר בה ישווקו המותגים VINCE CAMUTO (וינס קמוטו), JESSICA SIMPSON (ג'סיקה סימפסון) ו BCBG (בי.סי.בי.ג'י).

קובי סקאל , בשותפות אנשי העסקים שי מרקסון וערן חמד מרחיבים את חברת הייבוא והשיווק של מותגי האופנה הבינלאומיים 
SHOE BOX (שו בוקס) שבבעלותם ופותחים שתי חנויות קונספט, שישווקו את מותגי הנעליים מקבוצת VINCE CAMUTO  בישראל.
 
חברת שו בוקס בע"מ בבעלות קובי סקאל , שי מרקסון וערן חמד פותחת רשת חנויות קונספט אשר שתקרא VINCE CAMUTO (וינס קמוטו) אשר בה ישווקו המותגים VINCE CAMUTO  (וינס קמוטו), JESSICA SIMPSON (ג'סיקה סימפסון) ו BCBG (בי.סי.בי.ג'י).
 
בימים אלה תפתח חברת SHOE BOX שתי חנויות דגל חדשות תחת השם VINCE CAMUTO. החנויות יעוצבו ע"פ הקונספט הבינלאומי , תוך שמירה על זהות המותג ובסגנון המשדר יוקרה. החנויות יעוצבו ברוח הקולקציה, במראה עשיר, דינמי וצעיר אשר יצור חווית קנייה ייחודית, תוססת ועכשווית .
 
החנויות ייפתחו במיקומים אסטרטגיים: בקניון שרונים, בהוד השרון , על שטח של כ- 65 מ"ר ובשדרה השביעית,קניון המותגים החדש בבאר שבע , על שטח של כ- 90 מ"ר.  כמו כן מתכנת החברה לפתוח עוד שתי חנויות דגל חדשות , במרץ 2011, אף הן במרכז הארץ ובקניונים מובילים.
 
בחנויות הקונספט יימכרו המותגים המובילים של המעצב VINCE CAMUTO , המותג האופנתי הלוהט JESSICA SIMPSON ומותג ההנעלה היוקרתי והפופולארי בארצות הברית BCBGהחנויות יציעו את קולקציות הנעליים, התיקים ואקססוריז וכמו כן את קו הג'ינסים ושמלות הערב של המותגים הנ"ל.
 
קובי סקאל מסר כי: " קבוצת קמוטו נולדה בשנת 2001 בארה"ב ולאור הצלחתה התפרסה בשנת 2010 גם בבריטניה ובמזרח התיכון. השנה קיבלנו את ההחלטה לבדל את מותגי קמוטו ולפתוח חנויות מולטי ברנד של קמוטו לאור ההצלחה של המותגים ששווקו עד כה לרשתות הנעלה מובילות." לדבריו: "בארבע השנים הקרובות מתכננת החברה לפתוח כ 10 סניפי דגל תחת הרשת VINCE CAMUTO. החברה תפתח את החנויות בבעלותה ובמתכונת זכיינים באזורי מסחר אסטרטגיים ברחבי הארץ."
 
קבוצת CAMUTO העולמית, מונה מספר רב של מותגים:
 
Vince Camuto
Jessica Simpson
BCBG Max Azaria
BCBGeneration
Tory Burch
Banana Republic
Kensie Girl
Lucky Brand
Sanctuary
 
בישראל התוכנית העסקית כוללת בשלב הראשון, ייבוא של שלושה מותגי הנעלה מובילים: JESSICA SIMPSON, VINCE CAMUTO  ו BCBGeneration. ובשלב השני הבאת כל שאר המותגים הנכללים בקבוצת קמוטו.  תמהיל המותגים שיימכרו בחנויות הדגל פונה למגוון הגילאים ומציע מגוון רחב של נעליים טרנדיות אופנתיות, ברמת מחירים אטרקטיבית ובאיכות גימור גבוהה.הקולקציות אופנתיות, מפתיעות ומביאות עימן ערך מוסף של חדשנות, אסתטיקה והבלטת כישרון המעצבים.
 
"בדקנו מספר רב של מותגים מובילים, על מנת להחדירם לשוק הישראלי", אמר קובי סקאל, "שלושת המותגים הראשונים נבחרו, מאחר והם נחשבים לאופנה המובילה בקרב הנשים בארצות הברית והם מותאמים לאישה הישראלית".
 
לדברי סקאל,תחת המותג וינס קמוטו ישווק בעתיד ליין רחב של פריטי אופנה ואביזרי אופנה ביניהם, נעליים, תיקים ומגוון רחב של אקססוריז כמו לגינגס וגרביונים, תכשיטי אופנה, משקפי שמש, בשמים, הלבשה תחתונה, מעילים, צעיפים, כובעים, אופנת לילה, קו הג'ינסים האופנתי ושמלות ערב.
 
מדובר בחנויות קונספט הבעלות ערך מוסף בכך שמאגדות תחת חנות אחת מגוון מותגים מבית קבוצת קמוטו המתאימים לאישה הישראלית, הן במיצוב והן ברמת המחירים ההגיונית.
לדוגמא: נעליים- 299-999 ₪, תיקים- 349-1499 ₪ ואקססוריז החל מ- 49 ₪.
 
קבוצת קמוטו נוסדה בשנת 2001 על ידי מעצב הנעליים האמריקאי וינס קמוטו. קמוטו ייסד את הקבוצה לאחר מכירת מניותיו בקבוצת NINE WEST (ניין ווסט) והיום הוא מכהן בתפקיד מעצב ראשי, בעלים ונשיא קבוצת קמוטו.  הקבוצה מהווה בית מותגים, אשר מפתח, תחת זיכיונות של מותגים מובילים, קולקציות של נעלי אופנה, תיקים, חגורות, מגוון רחב של אקססוריז וביגוד. כיום קבוצת קמוטו הינה הקבוצה המובילה בתחום נעלי האופנה לנשים בארצות הברית.  מחזור המכירות של החברה נאמד ב 1 מיליארד דולר.
תגיות של המאמר: נעליים | אופנה | מותגים | שו בוקס | shoe box | |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)