דרוג:
דאלאס, 19 בפברואר 2020, (BUSINESS WIRE): Mary Kay Inc., מובילה ותיקה בהעצמה נשית, גאה להודיע שמוניק קולמן הוכרזה כזוכה הראשונה אי פעם בכבוד של ורוד משנה חיים של המותג. תוכנית ורוד משנה חיים - המחויבות הגלובלית של Mary Kay לציין את האנשים והארגונים שמשפרים את חייהן של נשים ונערות ברחבי העולם - תמכה ביותר משלושה מיליון נשים והמשפחות שלהן על ידי שיתוף פעולה עם יותר מ-2000 ארגונים ותרימת יותר מ-15 מיליון דולר. תוכנית ההעצמה ורוד משנה חיים של Mary Kay תורמת כספים לארגונים שמתמקדים בתמיכה במחקרי סרטן, עוזרים לשים קץ לרעב, מגנים על שורדות של אלימות במשפחה, מייפים את הקהילות שלנו, מעודדים את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם ועוד הרבה תוכניות אחרות שמעצימות נשים ונערות. ב-2020 Mary Kay יצרה את תוכנית הזוכים בכבוד של ורוד משנה חיים כדי לציין נשים משפיעות מרחבי העולם שמשנות חיים - ואת ההיסטוריה - לטובה. הרבה לפני שמוניק קולמן פיארה לראשונה את מסך הכסף בתפקיד טיילור מקיסי בהיי סקול מיוזיקל של דיסני, היא הייתה נערה צעירה עם חלומות גדולים לשנות את העולם. קולמן תומכת בשיפור הרווחה החברתית והכלכלית של אנשים צעירים, ומונתה לתומכת הנוער הראשונה של האו"ם ב-2010. כתומכת נוער, קולמן העלתה את המודעות סביב האתגרים הכי רציניים שניצבים בפני נשים צעירות בכל העולם, כולל עוני, אלימות במשפחה, תקיפה מינית והיעדר משאבי השכלה. "קרוב ל-16 אחוזים מאוכלוסיית העולם בין הגילים 15 ו-24*", אמרה שריל אדקינס-גרין, מנהלת השיווק הראשית של Mary Kay. "כשבחרנו את הזוכה הראשונה אי פעם בכבוד של ורוד משנה חיים, חיפשנו מישהו שיוכל להיות הקול של אותם 1.2 מיליארד אנשים שלעיתים קרובות לא מיוצגים מספיק -- במיוחד בני נוער. גברת קולמן, פורצת דרך ותומכת ללא לאות בנוער, מגלמת ללא התנצלות את המשימה שלנו. במשך השנים קולמן תמכה בארגוני תמיכה שונים, ביניהם למשל Thirst Project, She’s The First, Global Kids, Lollipop Theater, Better Youth, WeDay, Playworks, Allstate Foundation, Girl Up Campaign של קרן האו"ם ועוד. בתקופת כהונתה כתומכת נוער של האו"ם, היא יצאה למסע שיזמה בעצמה ב-24 מדינות כדי לעודד אנשים לפעול בנושאים הכי דחופים שניצבים בפני אנשים צעירים כיום. "נערות כיום, במיוחד אלה שגרות בקהילות שלא מקבלות מספיק שירותים, ניצבות בפני אתגרים ללא תקדים, ובה בעת, יש להן הזדמנויות ללא מקבילים", אמרה קולמן. "אני חשה שהעבודה הכי חשובה שאני עושה היא העבודה שאני עושה כדי לעזור לאחרים, ולכן לכבוד הוא לי לקבל הכרה מ-Mary Kay כזוכה הראשונה אי פעם בכבוד של ורוד משנה חיים. תקוותי היא שארגונים כמו Mary Kay ימשיכו לעזור לנערות ברחבי העולם לנצל את הפוטנציאל שלהן עכשיו ובעתיד".
*מקור: האו"ם -- המחלקה לעניינים כלכליים וחברתיים - חטיבת האוכלוסייה. 2019.
אודות Mary Kay מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.
אנשי קשר
Mary Kay Inc. Corporate Communications תגיות של המאמר:
|
|