דרוג:
דאלאס, 22 בינואר 2020, (BUSINESS WIRE): תנשפו ותכבו את הנרות הוורודים ותביעו משאלה, כי בשנת 2020 Mary Kay Inc תציין ימי הולדת שהם ציוני דרך בכמה מהשווקים הכי חשובים שלה ברחבי העולם. מרי קיי אש האיקונית, עם שורשים צנועים בעיר קטנה בטקסס, הקימה את המותג שנושא את שמה ב-1963. המותג התפתח במהירות לתופעה כלל עולמית עם מיליוני יועצות יופי עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. טרנדים בקוסמטיקה באים והולכים, אבל Mary Kay חבה את כוח ההתמדה שלה שלמשהו שאף פעם לא יוצא מהאופנה: העצמה נשית ומטרה גדולה יותר לעשות טוב. "מיליוני צרכנים ברחבי העולם אוהבים את מוצרי טיפוח העור, הקוסמטיקה הצבעונית הטרנדית, הבשמים וטיפוח הגוף החדשניים שלנו יותר מ-56 שנים, אבל החברה שלנו נוסדה מתוך מחשבה על הרבה יותר משפתון", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת התפעול הראשית של Mary Kay. "המייסדת שלנו, מרי קיי אש, בנתה את חברת החלומות שלה עם שתי מטרות: ליצור עצמאות כלכלית לנשים באמצעות יזמות, ולעשות את העולם למקום טוב יותר". כמו קדילק ורודה עם ווקס טרי, החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור. המודל העסקי המוכח שלה עזר לאינספור נשים לפתח או לשכלל את החריפות היזמית שלהן באמצעות חברה המבוססת על ערכים עם כוח התמדה. ו-Mary Kay מחויבת לתמוך בנשים והמשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם ועוד הרבה דברים אחרים. ב-2020 השווקים שלהלן יציינו ימי הולדת שהם ציוני דרך בחגיגות, הזדמנויות למתנדבים ואירועים מיוחדים עם העובדים והמוכרות העצמאיות שלהם.
אודות Mary Kay מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.
אנשי קשר
Mary Kay Inc. Corporate Communications תגיות של המאמר:
|
|