נשים משתעממות בקלות

דרוג:

מסקר שערך -Axe מותג הטיפוח המוביל לגברים בקרב נשים בישראל עולה כי בנות יפסיקו דייט באמצע אם הבחור ישעמם אותן כדי לסייע לגברים משיק המותג חידוש טכנולוגי מהפכני – Axe Shift - דאודורנט וג'ל רחצה בעלי ניחוח מתחלף המסייע לגברים להישאר מעניינים.  ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, פעילות אינטרנט ופעילות קד"מ ייחודית בהשקעה כוללת של 3.5 מיליון ש"ח

נשים משתעממות בקלות ולא יהססו להפסיק דייט כעבור דקות ספורות במידה ויהיו משועממות. כך עולה מסקר שערך מותג הטיפוח המוביל לגברים Axe. כדי לסייע לגברים, משיק Axe חידוש טכנולוגי מהפכני בתחום הטיפוח הגברי – Axe Shift – דאודורנט וג'ל רחצה בעלי ריח מתחלף.

ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל טלוויזיה ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, פעילות קד"מ באמצעות חברת טרגט מרקט, ופעילות ייחודית בעמוד הפייסבוק של המותג באמצעות חברת טינק - בהשקעה כוללת של 3.5 מיליון ₪.

המוצר החדש של Axe הינו פרי פיתוח משותף של צוות הפיתוח של המותג יחד עם צרכנים – גברים ונשים, ונשען על האבחנה כי נשים נוטות להשתעמם מהר. לאור זאת פיתח הצוות מוצר בעל טכנולוגיה ייחודית הגורמת לשינוי בניחוח לאורך זמן, ובכך מסייע לגברים להתמודד עם האתגר ולהישאר מעניינים בעיני בת זוגם. ניחוח הדאודורנט וג'ל הרחצה הייחודי לסדרה, משתנה מניחוח לימוני ורענן לניחוח חם וסקסי ובכך מעורר עניין בקרב בת הזוג לאורך זמן.

כתמיכה בהשקה ערך המותג סקר בקרב 340 נשים באמצעות מכון TNS מוניטור בכל הנוגע לדייטים ושעמום.

מן הסקר עולה כי 35% מהנשים מעידות כי היו מפסיקות דייט באמצע אם היו חשות שהבחור היושב מולן אינן מעניין. הזמן הממוצע אותו מוכנות הבנות להקדיש לבחור לפני שנוטשות עומד על 30 דקות. חלקן ימתינו עוד פחות. רק 15% מהן יתנו צ'אנס של עד שעה.

55% מהנשים שהיו מפסיקות את הדייט באמצע, מעידות כי היו ממציאות תירוץ כלשהו. 23% מהן לא מהססות ויאמרו את האמת, 13% מסודרות יותר ונערכות באמצעות חברה טלפונית שתשמש כ"מחלצת". 5% מהן פשוט קמות ו הולכות.

36% מהנשאלות מעידות כי אם במהלך דייט משעמם היה "מתחיל" איתן בחור אחר בלתי מוכר, הן היו זורמות עם הבחור החלופי. מבין הרווקות העידו 43% מהנשים כי היו בודקות את האופציה.

שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "כמותג מוביל בתחום הטיפוח לגברים, מחוייב AXE לחדש ולרגש את קהל המטרה שלו מידי עונה. כמומחה למשחק החיזור מחפש המותג כל העת חידושים אשר יסיעו לגברים הצעירים – קהל היעד שלו, באתגרים שלו מול בחורות. ניחוח 2010 של המותג פותח בשיתוף עם הצרכנים ועונה על תובנה שעלתה מהם. אנו בטוחים כי הניחוח החדש ימשיך לחזק את מעמדו של AXE ואת הבטחתו לסייע לגברים צעירים במשחק החיזור."

Axe Shift - ניחוח AXE לשנת 2010, מוצע בפורמט של דאודורנט ספרי לכל הגוף וג'ל רחצה ייעודי לגברים המצטרף לסדרת הדאודורנטים המצליחה של Axe וכן מצטרף לסדרת ג'ל הרחצה לגברים בלבד תחת המותג.

ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, במרכזו בחור צעיר המשנה עצמו בעזרת רובוט בכדי להמשיך ולהישאר מעניין. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 וימשך כשלושה שבועות.

בנוסף תיתמך ההשקעה בפעילות אינטרנט ייחודית ופעילות קד"מ חוויתית.

דאודורנט Axe Shiftמוצע לצרכן, כשאר מוצרי הסדרה, במחיר של 19 – 27 ₪. ג'ל הרחצה בניחוח זה מוצע לצרכן, כאשר מוצרי הסדרה, במחיר של 11 – 15 ₪, בהתאם לנקודת המכירה.

אודות AXE:
AXE הינו המותג מס' 1 בעולם בקטגוריית הדאודורנטים לגברים. בישראל הינו המותג המוביל בתחום הדאודורנטים לגברים עם נתח שוק של כ- 26% (נילסן שנתי, אפריל 2010).
את מעמדו קנה AXE בשל מגוון הניחוחות הייחודי שמציע לצד מיצוב צעיר, פעילות שיווקית מיוחדת ומבודלת, הנותנת מענה לצרכן המחפש איכות לצד חידושים וגירויים מתמידים.

AXE מתמקד בגברים צעירים וצעירים בנפשם ומציע להם מותג טיפוח: צעיר, סקסי, נועז, חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו. פנייה זו אל הצרכנים תואמת מגמה עולמית ומקומית של עלייה במודעות לאופנה ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. בעולם משווק AXE בהצלחה רבה ביותר מ-60 מדינות.

אודות יוניליוור ישראל:
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, בדין, סיף, פינוק ועוד.

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)