דרוג:
מסקר שערך -Axe מותג הטיפוח המוביל לגברים בקרב נשים בישראל עולה כי בנות יפסיקו דייט באמצע אם הבחור ישעמם אותן כדי לסייע לגברים משיק המותג חידוש טכנולוגי מהפכני – Axe Shift - דאודורנט וג'ל רחצה בעלי ניחוח מתחלף המסייע לגברים להישאר מעניינים. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, פעילות אינטרנט ופעילות קד"מ ייחודית בהשקעה כוללת של 3.5 מיליון ש"ח נשים משתעממות בקלות ולא יהססו להפסיק דייט כעבור דקות ספורות במידה ויהיו משועממות. כך עולה מסקר שערך מותג הטיפוח המוביל לגברים Axe. כדי לסייע לגברים, משיק Axe חידוש טכנולוגי מהפכני בתחום הטיפוח הגברי – Axe Shift – דאודורנט וג'ל רחצה בעלי ריח מתחלף. ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל טלוויזיה ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, פעילות קד"מ באמצעות חברת טרגט מרקט, ופעילות ייחודית בעמוד הפייסבוק של המותג באמצעות חברת טינק - בהשקעה כוללת של 3.5 מיליון ₪. המוצר החדש של Axe הינו פרי פיתוח משותף של צוות הפיתוח של המותג יחד עם צרכנים – גברים ונשים, ונשען על האבחנה כי נשים נוטות להשתעמם מהר. לאור זאת פיתח הצוות מוצר בעל טכנולוגיה ייחודית הגורמת לשינוי בניחוח לאורך זמן, ובכך מסייע לגברים להתמודד עם האתגר ולהישאר מעניינים בעיני בת זוגם. ניחוח הדאודורנט וג'ל הרחצה הייחודי לסדרה, משתנה מניחוח לימוני ורענן לניחוח חם וסקסי ובכך מעורר עניין בקרב בת הזוג לאורך זמן. כתמיכה בהשקה ערך המותג סקר בקרב 340 נשים באמצעות מכון TNS מוניטור בכל הנוגע לדייטים ושעמום. מן הסקר עולה כי 35% מהנשים מעידות כי היו מפסיקות דייט באמצע אם היו חשות שהבחור היושב מולן אינן מעניין. הזמן הממוצע אותו מוכנות הבנות להקדיש לבחור לפני שנוטשות עומד על 30 דקות. חלקן ימתינו עוד פחות. רק 15% מהן יתנו צ'אנס של עד שעה. 55% מהנשים שהיו מפסיקות את הדייט באמצע, מעידות כי היו ממציאות תירוץ כלשהו. 23% מהן לא מהססות ויאמרו את האמת, 13% מסודרות יותר ונערכות באמצעות חברה טלפונית שתשמש כ"מחלצת". 5% מהן פשוט קמות ו הולכות. 36% מהנשאלות מעידות כי אם במהלך דייט משעמם היה "מתחיל" איתן בחור אחר בלתי מוכר, הן היו זורמות עם הבחור החלופי. מבין הרווקות העידו 43% מהנשים כי היו בודקות את האופציה. שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "כמותג מוביל בתחום הטיפוח לגברים, מחוייב AXE לחדש ולרגש את קהל המטרה שלו מידי עונה. כמומחה למשחק החיזור מחפש המותג כל העת חידושים אשר יסיעו לגברים הצעירים – קהל היעד שלו, באתגרים שלו מול בחורות. ניחוח 2010 של המותג פותח בשיתוף עם הצרכנים ועונה על תובנה שעלתה מהם. אנו בטוחים כי הניחוח החדש ימשיך לחזק את מעמדו של AXE ואת הבטחתו לסייע לגברים צעירים במשחק החיזור." Axe Shift - ניחוח AXE לשנת 2010, מוצע בפורמט של דאודורנט ספרי לכל הגוף וג'ל רחצה ייעודי לגברים המצטרף לסדרת הדאודורנטים המצליחה של Axe וכן מצטרף לסדרת ג'ל הרחצה לגברים בלבד תחת המותג. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, במרכזו בחור צעיר המשנה עצמו בעזרת רובוט בכדי להמשיך ולהישאר מעניין. הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 וימשך כשלושה שבועות. בנוסף תיתמך ההשקעה בפעילות אינטרנט ייחודית ופעילות קד"מ חוויתית. דאודורנט Axe Shiftמוצע לצרכן, כשאר מוצרי הסדרה, במחיר של 19 – 27 ₪. ג'ל הרחצה בניחוח זה מוצע לצרכן, כאשר מוצרי הסדרה, במחיר של 11 – 15 ₪, בהתאם לנקודת המכירה. אודות AXE: AXE מתמקד בגברים צעירים וצעירים בנפשם ומציע להם מותג טיפוח: צעיר, סקסי, נועז, חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו. פנייה זו אל הצרכנים תואמת מגמה עולמית ומקומית של עלייה במודעות לאופנה ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. בעולם משווק AXE בהצלחה רבה ביותר מ-60 מדינות. אודות יוניליוור ישראל: |