דרוג:
מייבלין ניו יורק, מותג מספר 1 בעולם*, חבר ליוזמה יוצאת דופן עם מאסטר האיפור הישראלי מיקי בוגנים, לרגל השקת מראה האיפור "סמוקי" עם המסקרה החדשה שתושק במהדורה מוגבלת colossal smoky"".
כדי להשתתף בתחרות יש לרכוש מסקרה ממשפחת קולוסל של מייבלין
ניו-יורק, להיכנס לדף הפייסבוק של המותג, להזין פרטים אישיים ומספר חשבונית. בכל יום תזכה אחת בשיעור עם מאסטר האיפור מיקי בוגנים. משך המבצע: חודש פברואר 2013 (בימים א' עד ה' ועד בכלל).
במסגרת הקמפיין בישראל, צולם סרטון"HOW TO" , אשר יופיע בדף הפייסבוק של מייבלין ניו-יורק, בו מסביר ומדגים מיקי בוגנים, כיצד ליצור את מראה ה"סמוקי", שלב אחר שלב.
הקמפיין הבינלאומי של מייבלין ניו-יורק בשילוב עם מיקי בוגנים יעלה בערוצי הטלוויזיה ("10" ו-"2"), האינטרנט והרשתות החברתיות.
FROM CATWALK TO SIDEWALK
מייבלין ניו יורק, המעניק חסות בשבועות האופנה ברחבי העולם: ניו יורק, ברלין, טוקיו, טורונטו ועוד, ובמסגרתו מציג המותג את הטרנדים החמים בעולם האיפור והופך אותם לנגישים, מהמסלול לשולחן האיפור של כל אישה.
|
|